Shell Power nebo Verva Diesel od Benziny
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
podle mě je to spíš o provozovateli pumpy
proto liju VIF a mám klid
proto liju VIF a mám klid
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
Zdravím všechny, už se to tu řešilo několikrát co se týče Shell vs Benzina atd. Moje zkušenost je taková, že tankuji jen u Shellu protože ji mám blízko baráku. Četl jsem danný test na naftu kde se stala Benzina vítězem, tak jsem si řekl že ji také zkusím a uvidím. Jezdil jsem na ni cca 3měsíce a sbíral nálepky za které jsem si nidky nic nevyzvednul protože vždycky nic nebylo atd. Pak jsem náhodou natankoval zase u Shellu a ten rozdíl jsem poznal - je V Power je lepší než Verva. Auto bylo tiší a hlavně líp reagovala na plyn. Další zkušenosti mám s OMV kde musím řict že je taky dobrá, takže u benziny jsem řekl NE NE NE. taková je moje zkušenost - nedávej na přiblé testy a atd., zkušenost je zkušenost.
No vetsina lidi ma prave se Shellem spatnou zkusenost Testy jsou jen orientacni a potvrzeni toho, ze se jim ten rozdil jen nezdaBoban píše:Zdravím všechny, už se to tu řešilo několikrát co se týče Shell vs Benzina atd. Moje zkušenost je taková, že tankuji jen u Shellu protože ji mám blízko baráku. Četl jsem danný test na naftu kde se stala Benzina vítězem, tak jsem si řekl že ji také zkusím a uvidím. Jezdil jsem na ni cca 3měsíce a sbíral nálepky za které jsem si nidky nic nevyzvednul protože vždycky nic nebylo atd. Pak jsem náhodou natankoval zase u Shellu a ten rozdíl jsem poznal - je V Power je lepší než Verva. Auto bylo tiší a hlavně líp reagovala na plyn. Další zkušenosti mám s OMV kde musím řict že je taky dobrá, takže u benziny jsem řekl NE NE NE. taková je moje zkušenost - nedávej na přiblé testy a atd., zkušenost je zkušenost.
Souhlas, že má každý nějakou zkušenost s různými značkami ale také si myslim že je to hlavně taky i majitelem atd. danné pumpy. Kamarád má takovou zkušenost, že mu také zamrzla v zimě nafta z OMV při -8 ale u té samé značky mu jinde vydržela i -20 . tak se po tom pídil a zjistil, že je to jen v lidech od čerpacích stanic. Přijede cisterna, která je namíchaná na určitý poměr a zbytek adytiv si dávají jednotlivé stanice. Já jak jsem uvedl že tankuji většinou u Shellu protože ji mám u baráku ale také jsem s ní neměl žádný problém ani v zimě i při -18 v Praze bez dalších adytiv, bylo na první drcnutí.
A mimo sbírám bodíky za které si vždy vyberu nějakou slevu nebo nějakou další pi.... ale je, což u benziny pokaždý nic nebylo a když bylo tak
A mimo sbírám bodíky za které si vždy vyberu nějakou slevu nebo nějakou další pi.... ale je, což u benziny pokaždý nic nebylo a když bylo tak
a cisterna má vyhřívanou nádrž, aby v ní nafta nezamrzla že Nelakuj nás a nauč se pravopis, uděláš lípBoban píše:Souhlas, že má každý nějakou zkušenost s různými značkami ale také si myslim že je to hlavně taky i majitelem atd. danné pumpy. Kamarád má takovou zkušenost, že mu také zamrzla v zimě nafta z OMV při -8 ale u té samé značky mu jinde vydržela i -20 . tak se po tom pídil a zjistil, že je to jen v lidech od čerpacích stanic. Přijede cisterna, která je namíchaná na určitý poměr a zbytek adytiv si dávají jednotlivé stanice. Já jak jsem uvedl že tankuji většinou u Shellu protože ji mám u baráku ale také jsem s ní neměl žádný problém ani v zimě i při -18 v Praze bez dalších adytiv, bylo na první drcnutí.
A mimo sbírám bodíky za které si vždy vyberu nějakou slevu nebo nějakou další pi.... ale je, což u benziny pokaždý nic nebylo a když bylo tak
Mercedes-Benz W210 300D
No ty ADYTIVACE, to musi byt, uz vidim ty lemry na nejake OMV (zenska, ktera umi akorat obsluze cisterny vydat klice od poklopu), sami aditivuji obsah nadrzi, to jsou kecy Shel, émfau aditivuji sami tak kulove, jak to dojede ze skladu, tak to prasknou do podzemnich tanku...
Taky je nutne podotknout, ze pri odsavani vyparu z tankovani se tyto vypary odvadi do nadrzi s mene kvalitnejsim palivem, v pripade cerpacek je to motorova nafta. Takze vsechen bordel se odvadi do nadrzi s naftou
Nejake kecy o vlastnich (specialnich) aditivech jsou jen komercni - marketingove sra*ky.
Taky je nutne podotknout, ze pri odsavani vyparu z tankovani se tyto vypary odvadi do nadrzi s mene kvalitnejsim palivem, v pripade cerpacek je to motorova nafta. Takze vsechen bordel se odvadi do nadrzi s naftou
Nejake kecy o vlastnich (specialnich) aditivech jsou jen komercni - marketingove sra*ky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 26 úno 2010, 13:12
Dobrý den,
pracuji na diplomové práci o vlivu nadstandardních paliv, jako jsou Shell V-power a Verva, na výkon motoru. Byl bych rád, kdyby se kdokoliv z Vás podělil o své zkušenosti a vyplnil čtyři jednoduché otázky ohledně tankování PHM, ze kterých bych chtěl vypracovat menší průzkum. Po následných měřeních paliv bych tady zveřejnil výsledky.
Díky moc, Tomáš Waigert
Formulář zde:
http://spreadsheets.google.com/viewform ... NnUyWXc6MA
pracuji na diplomové práci o vlivu nadstandardních paliv, jako jsou Shell V-power a Verva, na výkon motoru. Byl bych rád, kdyby se kdokoliv z Vás podělil o své zkušenosti a vyplnil čtyři jednoduché otázky ohledně tankování PHM, ze kterých bych chtěl vypracovat menší průzkum. Po následných měřeních paliv bych tady zveřejnil výsledky.
Díky moc, Tomáš Waigert
Formulář zde:
http://spreadsheets.google.com/viewform ... NnUyWXc6MA
Je to zajímavé čtení a je humorné, co vše jsou lidé schopni udělat jen proto, aby pro své miláčky i detektivní cestou sehnali nejlevnější, nejmazivější a nejvýkonnější palivo zvané nafta. Nevím, ale abych sledoval spotřebu nižší o o,3 litru a byl otrok svého vozu, to se raději posadím do vozu jiného století a natankuji co chci a kde chci...nebudu omezovat svoji svobodu jen proto, že jedu v nějakém novém sráči...
přeji Vám mnoho úspěchů...
přeji Vám mnoho úspěchů...
nepropadat panice...
Přesně tak,měl jsem tdi a hdi a cdi a nakonec je nejlepší mědvěd 2.5D,protože sežere naprosto vše co mu dám a že to jsou někdy pěkný sračkyjericho-3 píše:Je to zajímavé čtení a je humorné, co vše jsou lidé schopni udělat jen proto, aby pro své miláčky i detektivní cestou sehnali nejlevnější, nejmazivější a nejvýkonnější palivo zvané nafta. Nevím, ale abych sledoval spotřebu nižší o o,3 litru a byl otrok svého vozu, to se raději posadím do vozu jiného století a natankuji co chci a kde chci...nebudu omezovat svoji svobodu jen proto, že jedu v nějakém novém sráči...
přeji Vám mnoho úspěchů...
Jezdím na vše co teče..
Tak jsem to tady celý pročet a nedá mi to,musím se taky podělit jezdil jsem půl roku na naftu od robin oilky jelikoš uvás byla opravdu dlouhodobě levná. V práci mi naskakujou benefity jelikoš je možnost vybrat je i na benzinu neváhal jsem a hustil tam VERVU a fakt spokojenost auto min kouří je tiší a lip startuje v mrazech ale jinak spotřebu nebo výkon jsem nezaznamenal,strejc dělá na shelu a pořád rikal at to tam dám tak jsem vzal plnou a nezjistil jsem žádnej rozdíl akorát že byla o 4-5kč dražší takže beru stále vervu . Ale doma mám i motorku a v benzínu to je jiná dal jsem tam V-POWER racing když se to dostalo do karborátoru bylo to jako kdyby někdo mávnul kouzelným proutkem motor neskutečně stichnul,sklidněl a točí se o moc lip škoda že to stojí takovej kotel takže ho leju do mašiny jen výjmečně a standartně opět VERVU i když neudělá takovou službu...
Patrne je to jen tim, ze ma vyssi oktanove cislo, jinak v tom benzinu nebude nic specialniho (krome vyssi ceny ). A kdyz nekde ctu, ze potom motory jedou lip a maji vyssi vykon o 20 koni, jen se smeju:-) Protoze oktanove cislo nema ve standardnim motoru skoro zadny vliv na vykon:-)tomi85 píše:Ale doma mám i motorku a v benzínu to je jiná dal jsem tam V-POWER racing když se to dostalo do karborátoru bylo to jako kdyby někdo mávnul kouzelným proutkem motor neskutečně stichnul,sklidněl a točí se o moc lip škoda že to stojí takovej kotel