Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Shell Power nebo Verva Diesel od Benziny Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: út leden 11, 2011 10:12 am Citovat
tomi85
Nováček
Založen: 31.12.2010
Příspěvky: 19
Bydliště: Turnov




No verva je 100oktan jako v-power tak nevim,ale tomu výkonu u aut bych se zase tak nesmál už jsem videl v televizi dva testy na brzdách se standartnim palivem a premiovim a když auto má chytrou jednotku která rozpozná lepší palivo je schopná z toho dostat víc bylo to u subaru impreza WRX a tam myslím že to bylo 13 nebo 17 koniku...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 11, 2011 10:23 am Citovat
nogis
Aktivista
Založen: 29.1.2008
Příspěvky: 3524




Ano, ale to auto musí být stavěné na 98 oktanů. Pak mu 95 výkonově ublíží. Naopak to je plýtvání penězi. Mrknut?

_________________
VW Golf VI variant, CFHC 146kW/415Nm TDIfun, HP sporting, 340/310mm.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt leden 13, 2011 9:31 pm Citovat
radluk
Aktivista
Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 1672
Bydliště: Uherske Hradiste




Z vyssiho oktanoveho cisla bys dostal vyssi vykon jen za situace, kdy se zvysi zejmena kompresni pomer.
To tady uz vse davno bylo, za 2.sv.v se pouzival letecky benzin s oktanovym cislem od 100 do 150 okt. Nicmene Avgas se pouziva porad. Avsak, nepouzival se k vuli vyssim vykonovym parametrum, jako napr. vyhrevnost atp., ale k vuli moznosti pouzit vyssich plnicich tlaku;)
Pokud je dnesni vozidlo nuceno od vyroby pouzivat napr. 100 oktanu, tak ma proste vyssi kompresni pomer a nebo vysokotlake preplnovani.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st prosinec 28, 2011 6:44 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4135
Bydliště: Týniště nad Orlicí




tak jsem udělal autu vánoce a natankoval plnou nádrž Verva nafty. Nikdy jsem to moc neřešil a jezdil na všelijaký binčus, ale poslední dobou to meřo a bio u pump je strašný, ty starty i kolem nuly jak při -20C. Spotřebu jsem obtížně krotil kolem 7 litrů, což jsem přičítal i novým zimákům 215-16. Nabral jsem tu vervu a ... P?ekvapen? Průměr za posledních 350km mám 6,1 a to jsem nikam moc daleko nejel, v létě bych byl určitě do 6. dnes jsem udělal trasu Hradec Králové - Šerlich (hřebeny Orlických hor) a zpátky a svítilo tam po dojezdu 5,8 (obě trasy, nahoře jsem měl asi 6,6) Starty samozřejmě na okulení, chod jinak normální, výkon taky normální. Uvidíme, až to vyjezdím tak to spočítám přesně, ale palubák mi teď docela sedí s realitou. Jednou jsem v létě už Vervu zkoušel a to mě přišlo na spotřebě snad horší než obyč nafta.

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st prosinec 28, 2011 7:53 pm Citovat
sikin1987
Aktivista
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 2629




ja zacal tankovat benzinu a na ty kratucke trasy 6,7-7,1,ale na dalku sem ted dokazal jen za 4litry. uzasne fakt za kvalitu se vyplati priplatit.

_________________
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st prosinec 28, 2011 9:01 pm Citovat
borelli
Přispěvovatel
Založen: 1.10.2007
Příspěvky: 574




Na pumpě OMV vidím na stojanu MaxxMotion Diesel, zkoušel to někdo z vás ? Aby to nebylo placebo jako Shell diesel extra ultra power v českém provedení...

_________________
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st prosinec 28, 2011 9:12 pm Citovat
sikin1987
Aktivista
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 2629




nic jinyho jak benzinu bych netankoval ani AGIP an to sme mel taky vyssi spotrebu ti taky kecaji. Shell po referencich nikdy netankuju mam takovou averzi,ze jedine kdybyb mi dochazela nafta

_________________
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt prosinec 29, 2011 7:53 pm Citovat
happy.driver
Sběrač informací
Založen: 2.9.2011
Příspěvky: 27
Bydliště: kolínsko




Na naftu z JZD nedám dopustit, jezdím denně cca 150km ve čtyřech lidech chipnutou OI a spotřebu mám 5-5,5L (palubák ukazuje 4-4,5L ). Starty bezproblemu, najeto 250tis a zatim žádná známka že by to byla nekvalitní nafta. Smile

_________________
O1 1,9tdi 66kw + chip,egr off,kat off
MB Vito - rodiné přibližovadlo
peugeot 406 TD - jizdí na vše mastné
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá prosinec 30, 2011 12:57 pm Citovat
radluk
Aktivista
Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 1672
Bydliště: Uherske Hradiste




happy.driver
Mas recht, ale divis se, kdyz polovina soudobe zemedelske techniky ma drazsi motor jak cela Oktávia dohromady? Navic dnes je standard system CR. To uz se tady resilo, zemedelska nafta se nerovna synonymu pro "chcanky" a do vestiny tech PDček je to jeste moc kvalitni Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 03, 2012 5:41 pm Citovat
happy.driver
Sběrač informací
Založen: 2.9.2011
Příspěvky: 27
Bydliště: kolínsko




V tom jzd kde tankuju tak maj traktory a kombajny do 7let staří a musej dbát na kvalitu nafty jinak je vymalováno, časy když jezdily na bio už jsou pryč

_________________
O1 1,9tdi 66kw + chip,egr off,kat off
MB Vito - rodiné přibližovadlo
peugeot 406 TD - jizdí na vše mastné
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 05, 2012 2:51 pm Citovat
speedy800
Přispěvovatel
Založen: 25.6.2009
Příspěvky: 181
Bydliště: Vysočina, Pelhřimov




Přispěju svou troškou do mlýna - mám jako služební auto Fábii 1,4 tdi. Měl jsem ji od novoty a nyní je 3 roky stará a má najeto 31.000 km. Min. týden začalo turbo padat do nouzáku, tak jsem ji zavezl do autorizáku Škoda a tam bylo zjištěno, že vázne regulace turba, ale jelikož se nedodává zvlášť, tak se údajně musí vyměnit celé turbo - odhadovaná cena opravy 45.000,- Kč. Když jsem poznamenal, že bylo asi vadný od výroby, tak mi servisák řekl, že je to zřejmě špatnou naftou. Od samého začátku tankováno jen na Shellce a prémiová nafta, protože ji beru na firemní ccs, tak s tím nemám problém a navíc si sbírám body. Pak řekl, že je to možná tím, že jsem opatrný řidič a podtáčím auto.....tím mě samozřejmě naštval, jak tohle může někomu vůbec říci, když neví jak řídím. No ale jako soukromé auto mám Octu 1,9 tdi AHL + čip na 85 kw, najeto 337.000 km a naftu beru na ONU, taky ekosračku na Unicornu a sem tam benzina, ale turbo původní a motor šlape jako hodinky, takže se utvrzuju v přesvědčení, že nafta na shellce není skutečně žádný zázrak, spíš na opak, takže za ty prachy a po této zkušenosti naftu od shellu do svého auta rozhodně dávat nebudu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 05, 2012 2:55 pm Citovat
sikin1987
Aktivista
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 2629




ano nafta na shellce urcite zazrak neni,ale nevetsi shit ze znacovych naft v CR. kavlitni shlell je jen v zahranici,ale ten servisak je nejvetsi kokot na svete. nastesti firemni auto

_________________
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 05, 2012 3:21 pm Citovat
miso.chapy
Přispěvovatel
Založen: 7.11.2008
Příspěvky: 166




Tankujem OMV a žiaden problem...problem som mal ked som natankoval na BATAX,Jurky niekde mimo BA...všimal som si v spetnom vačšiu dymivost...bolo to este na 66kwAGR...

_________________
Škoda Superb
rv: 2006
AMX 2.8 V6 142kw
EX
VW Golf
rv: 2006
BXE 77kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 05, 2012 5:18 pm Citovat
sikin1987
Aktivista
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 2629




OMV je dle testu druha nejlepsi benzinka v CR,ale sam odobne sem celou dobu co mam CR tankoval sracky a az ted zacal tankovat pouze benzinu nic jinyho a na aditiva timpadem kaslu a hotovo.

_________________
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 05, 2012 6:44 pm Citovat
peopleman
Přispěvovatel
Založen: 10.8.2010
Příspěvky: 279




A jaký vliv má nafta na turbo?? Zmaten?

_________________
Jezdím na vše co teče..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Shell Power nebo Verva Diesel od Benziny
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 6 z 8  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.