Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Shell Power nebo Verva Diesel od Benziny Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: čt leden 05, 2012 9:54 pm Citovat
sikin1987
Aktivista
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 2629




peopleman napsal:
A jaký vliv má nafta na turbo?? Zmaten?

protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.

_________________
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 06, 2012 12:53 pm Citovat
wwkkk
Přispěvovatel
Založen: 1.3.2011
Příspěvky: 68




sikin1987 napsal:
peopleman napsal:
A jaký vliv má nafta na turbo?? Zmaten?

protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.

Přesně tak.

Jinak co se týčě šelky to co se u nas prodává jako wpower je v německu nebo rakousku normalni nafta .
Osobně vyskoušeno dřiv jsem jezdil německo docela často vždy byly menši spotřeba než na naftu nu nas .
Neni ale nadto když si doma něco namichaš a jezdiš za rozumnou cenu něž tankovat u nas tak rači něco uvařim
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 06, 2012 2:22 pm Citovat
sikin1987
Aktivista
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 2629




podle testu v CR v myslim v roce 2009 nebo 10 ted nevim mel V-POWER dokonce horsi hodnoty nez normalni nafta od SHELL. Narozdil od benziny,ktera ma uz u normalni nafty podstatne nine hodnoty a vseci si ji jen chvali. Treba AGIP ma taky celkem velkou reklamu na zazracne ucinky a ta nafta je strasna.

_________________
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 06, 2012 8:38 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4135
Bydliště: Týniště nad Orlicí




sikin1987 napsal:
peopleman napsal:
A jaký vliv má nafta na turbo?? Zmaten?

protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.


obzvláště u 1,4 TDI,kde pravděpodobně bude obtokové turbo.....

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 06, 2012 9:29 pm Citovat
peopleman
Přispěvovatel
Založen: 10.8.2010
Příspěvky: 279




To vodní kámen vám rozbil turbo..

_________________
Jezdím na vše co teče..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 10, 2012 10:16 am Citovat
Vecernicek
Přispěvovatel
Založen: 7.8.2007
Příspěvky: 400
Bydliště: Btrnio




No nafta i olej se ti dostane přeci do výfuku a pokud nemáš ucpanej EGR ventil tak se ti dostane do turba kde začne hořet a poškodí turbo... To je přeci všem jasný. Nebo je možná i druhá varianta a to že ti netěsní kroužky na jednom z válců a nafta se dostává do oleje a poté přes chladící a mazací potrubí do turba kde zpusobí změnu viskozity oleje.

Ovšem obojí se mě zdá při tom množství které by mohlo něco udělat jako sci-fi star trek Bl?zen
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po říjen 01, 2012 8:33 pm Citovat
majklik
Sběrač informací
Založen: 19.11.2009
Příspěvky: 24
Bydliště: Brno




Supr, takže zítra už se nestavím u AGIP, ale jedu rovnou na Benzinu.
Díky kluci.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út říjen 02, 2012 2:44 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 2321
Bydliště: Jižní Čechy




od te doby co bydlim v Nemecku, tankuju jedine Aral, predtim jsem jezdil naftu od benziny s aditivama a blikalo zhaveni, spatne starty i s VIF, ted bez aditiv aral diesel a motor si prede.

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so říjen 06, 2012 6:57 pm Citovat
Fahrer
Přispěvovatel
Založen: 15.2.2008
Příspěvky: 71




zero1724 napsal:
od te doby co bydlim v Nemecku, tankuju jedine Aral, predtim jsem jezdil naftu od benziny s aditivama a blikalo zhaveni, spatne starty i s VIF, ted bez aditiv aral diesel a motor si prede.

Tak tos měl spíš smůlu na pumpu. Benzinu totiž beru jako jednu z nejspolehlivějších.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so říjen 06, 2012 8:28 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 2321
Bydliště: Jižní Čechy




smutný na tom všem je, že strejda měl pumpu, před 5 lety a na druhé stranně silnice byla druhá pumpa a lidi řikali, že ta jeho je daleko lepší, než ta na druhé straně, auta lépe startují, jedou atd...ten co měl tu pumpu naproti, byl jeho kamarád a naftu i benzín jim vozila jedna a ta samá cisterna Velmi ??astn?, německá nafta neni česká, to je jasný no... to mi sere

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so říjen 06, 2012 9:01 pm Citovat
Fahrer
Přispěvovatel
Založen: 15.2.2008
Příspěvky: 71




Jj, kdysi jsem četl nějaký test prémiových paliv. A německý Aral vyšel úplně nejlíp. Taky u něj v D tankuju. U nás pak trojice Ono, Omv a Benzina.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 07, 2012 4:35 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 2321
Bydliště: Jižní Čechy




kdyz jsme u toho ono, tak ma palivo dle me stejne kvalitni jako shell atp... nikdy jsem s tim nemel problem...

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 07, 2012 7:46 pm Citovat
Fahrer
Přispěvovatel
Založen: 15.2.2008
Příspěvky: 71




Ono je v pohodě. Jezdím přes msto, kde je Ono a 2 shellky a pokud na onu není fronta, tak jedu radši tam. Když shellky zlevnily, tak jsem očekával, že fronta na oni zmizí. Ale nestalo se tak. Takže nejsem sám, kdo jim věří.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 07, 2012 8:23 pm Citovat
Lupino
Přispěvovatel
Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Orlickoústecko




borelli napsal:
Na pumpě OMV vidím na stojanu MaxxMotion Diesel, zkoušel to někdo z vás ? Aby to nebylo placebo jako Shell diesel extra ultra power v českém provedení...

placebo to určitě není teď jsem ji dojezdil,mé poznatky chod motoru bych řekl tiší starty opravdu jen na okulení,reakce na plyn bych řekl rychlejší tod mé poznatky akorat ted jsem dočetl test naft a ma horší mazivost ale do tolerance se vleze Mrknut? ale než davat 40kč za litr jedu radši na shellku za 34,50 Sm?ch
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 03, 2012 6:41 pm Citovat
jirkastrachota
Přispěvovatel
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 654
Bydliště: Benešov




jednou jsem zkusil w-power diesel do tdi a jediné zlepšení byl lehce tišší chod, tot vše. a když v zimě jezdíme na výjezdy na zamrzlou naftu, tak 80% tankuje shell, patnáct se vysralo na filtr, a zbytek něco jiného. Hm

_________________
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Shell Power nebo Verva Diesel od Benziny
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 7 z 8  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.