protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.peopleman píše:A jaký vliv má nafta na turbo??
Shell Power nebo Verva Diesel od Benziny
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Přesně tak.sikin1987 píše:protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.peopleman píše:A jaký vliv má nafta na turbo??
Jinak co se týčě šelky to co se u nas prodává jako wpower je v německu nebo rakousku normalni nafta .
Osobně vyskoušeno dřiv jsem jezdil německo docela často vždy byly menši spotřeba než na naftu nu nas .
Neni ale nadto když si doma něco namichaš a jezdiš za rozumnou cenu něž tankovat u nas tak rači něco uvařim
podle testu v CR v myslim v roce 2009 nebo 10 ted nevim mel V-POWER dokonce horsi hodnoty nez normalni nafta od SHELL. Narozdil od benziny,ktera ma uz u normalni nafty podstatne nine hodnoty a vseci si ji jen chvali. Treba AGIP ma taky celkem velkou reklamu na zazracne ucinky a ta nafta je strasna.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
obzvláště u 1,4 TDI,kde pravděpodobně bude obtokové turbo.....sikin1987 píše:protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.peopleman píše:A jaký vliv má nafta na turbo??
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
No nafta i olej se ti dostane přeci do výfuku a pokud nemáš ucpanej EGR ventil tak se ti dostane do turba kde začne hořet a poškodí turbo... To je přeci všem jasný. Nebo je možná i druhá varianta a to že ti netěsní kroužky na jednom z válců a nafta se dostává do oleje a poté přes chladící a mazací potrubí do turba kde zpusobí změnu viskozity oleje.
Ovšem obojí se mě zdá při tom množství které by mohlo něco udělat jako sci-fi star trek
Ovšem obojí se mě zdá při tom množství které by mohlo něco udělat jako sci-fi star trek
smutný na tom všem je, že strejda měl pumpu, před 5 lety a na druhé stranně silnice byla druhá pumpa a lidi řikali, že ta jeho je daleko lepší, než ta na druhé straně, auta lépe startují, jedou atd...ten co měl tu pumpu naproti, byl jeho kamarád a naftu i benzín jim vozila jedna a ta samá cisterna , německá nafta neni česká, to je jasný no... to mi sere
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
placebo to určitě není teď jsem ji dojezdil,mé poznatky chod motoru bych řekl tiší starty opravdu jen na okulení,reakce na plyn bych řekl rychlejší tod mé poznatky akorat ted jsem dočetl test naft a ma horší mazivost ale do tolerance se vleze ale než davat 40kč za litr jedu radši na shellku za 34,50borelli píše:Na pumpě OMV vidím na stojanu MaxxMotion Diesel, zkoušel to někdo z vás ? Aby to nebylo placebo jako Shell diesel extra ultra power v českém provedení...
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
jednou jsem zkusil w-power diesel do tdi a jediné zlepšení byl lehce tišší chod, tot vše. a když v zimě jezdíme na výjezdy na zamrzlou naftu, tak 80% tankuje shell, patnáct se vysralo na filtr, a zbytek něco jiného.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO