Shell Power nebo Verva Diesel od Benziny

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

peopleman píše:A jaký vliv má nafta na turbo?? :?
protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
wwkkk
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 bře 2011, 19:09

Příspěvek od wwkkk »

sikin1987 píše:
peopleman píše:A jaký vliv má nafta na turbo?? :?
protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.
Přesně tak.

Jinak co se týčě šelky to co se u nas prodává jako wpower je v německu nebo rakousku normalni nafta .
Osobně vyskoušeno dřiv jsem jezdil německo docela často vždy byly menši spotřeba než na naftu nu nas .
Neni ale nadto když si doma něco namichaš a jezdiš za rozumnou cenu něž tankovat u nas tak rači něco uvařim
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

podle testu v CR v myslim v roce 2009 nebo 10 ted nevim mel V-POWER dokonce horsi hodnoty nez normalni nafta od SHELL. Narozdil od benziny,ktera ma uz u normalni nafty podstatne nine hodnoty a vseci si ji jen chvali. Treba AGIP ma taky celkem velkou reklamu na zazracne ucinky a ta nafta je strasna.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

sikin1987 píše:
peopleman píše:A jaký vliv má nafta na turbo?? :?
protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.
obzvláště u 1,4 TDI,kde pravděpodobně bude obtokové turbo.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

To vodní kámen vám rozbil turbo.. (rofl)
Jezdím na vše co teče..
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

No nafta i olej se ti dostane přeci do výfuku a pokud nemáš ucpanej EGR ventil tak se ti dostane do turba kde začne hořet a poškodí turbo... To je přeci všem jasný. Nebo je možná i druhá varianta a to že ti netěsní kroužky na jednom z válců a nafta se dostává do oleje a poté přes chladící a mazací potrubí do turba kde zpusobí změnu viskozity oleje.

Ovšem obojí se mě zdá při tom množství které by mohlo něco udělat jako sci-fi star trek (crazy)
majklik
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 lis 2009, 13:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od majklik »

Supr, takže zítra už se nestavím u AGIP, ale jedu rovnou na Benzinu.
Díky kluci.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

od te doby co bydlim v Nemecku, tankuju jedine Aral, predtim jsem jezdil naftu od benziny s aditivama a blikalo zhaveni, spatne starty i s VIF, ted bez aditiv aral diesel a motor si prede.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00

Příspěvek od Fahrer »

zero1724 píše:od te doby co bydlim v Nemecku, tankuju jedine Aral, predtim jsem jezdil naftu od benziny s aditivama a blikalo zhaveni, spatne starty i s VIF, ted bez aditiv aral diesel a motor si prede.
Tak tos měl spíš smůlu na pumpu. Benzinu totiž beru jako jednu z nejspolehlivějších.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

smutný na tom všem je, že strejda měl pumpu, před 5 lety a na druhé stranně silnice byla druhá pumpa a lidi řikali, že ta jeho je daleko lepší, než ta na druhé straně, auta lépe startují, jedou atd...ten co měl tu pumpu naproti, byl jeho kamarád a naftu i benzín jim vozila jedna a ta samá cisterna :D, německá nafta neni česká, to je jasný no... to mi sere
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00

Příspěvek od Fahrer »

Jj, kdysi jsem četl nějaký test prémiových paliv. A německý Aral vyšel úplně nejlíp. Taky u něj v D tankuju. U nás pak trojice Ono, Omv a Benzina.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

kdyz jsme u toho ono, tak ma palivo dle me stejne kvalitni jako shell atp... nikdy jsem s tim nemel problem...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00

Příspěvek od Fahrer »

Ono je v pohodě. Jezdím přes msto, kde je Ono a 2 shellky a pokud na onu není fronta, tak jedu radši tam. Když shellky zlevnily, tak jsem očekával, že fronta na oni zmizí. Ale nestalo se tak. Takže nejsem sám, kdo jim věří.
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

borelli píše:Na pumpě OMV vidím na stojanu MaxxMotion Diesel, zkoušel to někdo z vás ? Aby to nebylo placebo jako Shell diesel extra ultra power v českém provedení...
placebo to určitě není teď jsem ji dojezdil,mé poznatky chod motoru bych řekl tiší starty opravdu jen na okulení,reakce na plyn bych řekl rychlejší tod mé poznatky akorat ted jsem dočetl test naft a ma horší mazivost ale do tolerance se vleze ;) ale než davat 40kč za litr jedu radši na shellku za 34,50 (LOL)
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

jednou jsem zkusil w-power diesel do tdi a jediné zlepšení byl lehce tišší chod, tot vše. a když v zimě jezdíme na výjezdy na zamrzlou naftu, tak 80% tankuje shell, patnáct se vysralo na filtr, a zbytek něco jiného. (hm)
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“