Stránka 1 z 1
octavia 1.8 T, výkonový modul zapalování, HELP
Napsal: 18 říj 2009, 09:10
od brunolet
Chlapi prosím vás asi tento díl odešel je to 4D0 905351, motor AGU, dá se nějak proměřit, popřípadě at někdo nabídne kdo a za kolik ho má. Dík
Napsal: 18 říj 2009, 11:41
od Okura
pokud je to modul zapalování se spínací elektornikou a pro dvojjiskrový systém.
dá se to prověřt jednoduše, ale musíš mít vybavení.
na cívku přivedeš +12V a zem. do konektoru.
na spínací impulzy 1+4 a 2+3 válců, přivedeš signál s 5V amplitudou - obdelníkohévo tvaru (z genrátoru) radši v nižšší frekvencí
na vystup z cívky musíš mít budto svíčky nebo externí jiskřiště.
pokud je spínací elektornika ok ,musíš vidět jiskry.
pokud je ovšem někde mezizávitový zkrat, by si musel měřit na autě - nejlépe oscilem.
tak v každém případě vyměnit.
Napsal: 18 říj 2009, 12:03
od brunolet
zapalovací moduly na svíčkách jsou ok, špatný je modul na filtrboxu, výkonový prvek
Napsal: 18 říj 2009, 18:35
od ace ventura
Nevím o tom, že by byl k zapal. modulům nějaký další prvek. Jsou ovládány rovnou ECU.
Napsal: 18 říj 2009, 19:00
od maros4341
z mojej praxe viem ze tieto moduly odchadzaju dost casto, pouzivany kus ma rovnake riziko poskodenia, preto by bom pouzil radsej novy, u nas stoji 144eur original od Bosch-a
Inak je toto casta zavada motorov 1,8 20V a 1,8T
Napsal: 18 říj 2009, 19:40
od dodi911
ace ventura píše:Nevím o tom, že by byl k zapal. modulům nějaký další prvek. Jsou ovládány rovnou ECU.
Ecu ovlada modul a potom modul iskru. V skode je viac systemov, je to pri vzduchovom filtri.
Napsal: 18 říj 2009, 19:45
od chiptuning
urcite kup novy,dela to hromada vyrobcu cena kolem 3000kc a hlavne poradne pridelat at je zajisteno dostatecne chlazeni

Napsal: 19 říj 2009, 06:50
od brunolet
Pánové děkuji, už ho mám, jede, hurá
Napsal: 19 říj 2009, 16:53
od ace ventura
dodi911 píše:
Ecu ovlada modul a potom modul iskru. V skode je viac systemov, je to pri vzduchovom filtri.
Jo beru zpět, takhle to má AGU a ty další už jsou řízený přímo. Zapomněl jsem to...