VW Bora TDi 85kw - špatné studené starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Bora TDi 85kw - špatné studené starty
Ahoj, chtěl bych se zeptat na váš nazor na můj roblém, jedná se o VW Bora TDi PD 85kw, motor naprostá serie. Jedná se m o to, že když k autu přijdu po delší době teba druhý den ráno, otočím klíčkem, nažhavím a když kontrolka žhavení shasně zastartuji, motor se cca 3-4x převalí něž začne blafat, přijde mi to jako kdyby tam nebyla nafta. jinak baterka je ok, rozvody nové a žhavičky ok. díky za názory.
no ja som najskúr išiel po žhavení či sú žhaviče Ok a tepl- čidlo potom či nepadá nafta to treba skontrolovať a potom pozrieť ako je na tom predvstreka a štartovacia dávka to idem zajtra nastaviť lebo ešte mit o nechytá tak ako by som chcel čiže pozearj ale daj si pozrieť tieto veci ak si menil rozvody tak práve v tom to môže byť že to teba nastavič chod na VAG a daj si to pozrieť
BMW 330 ix
tak jsem dneska na to koukal na VAGu a ma tu hodnotu v tom 4 poli -0.5, takže podle toho co jsem tu četl tak e to v toleranci, zítra dam nové gumičky na naftový filtr a zkusm dát přívodní hadici průhlednou a pak uvidím jestli ta nafta zapadává nebo ne... eště taková otázečka, je možné že by na západek nafty měl vliv obsah nádrže? páč jsem tam měl třeba 1/4 a start studenej start nic moc, točilo to dlouho, tak jsem tak trošku šplíchnul a měl jsem půlku bandy a startovalo to líp... ted mam plnou tak uvidím ráno...
VW Touran, 1.9 TDI 77kw, BKC, DSG
me to prave muj garazmistr uz pretesnoval, jenomze to bylo ke konci jara, kdy uz nebyly tak chladne noci, takze tezko posoudit jestli to vyresilo i ten problem studeneho startu. kazdopadne mi ten tandem zase kape a podle me vic nez pred tim, a tedka kdyz jsou chladnejsi noci, mi to zase nestartuje..misoVW píše:tento problem som riesil na ´X´ autach, vzdy pomohlo ten tandem pretesnit teda pokial tieklo....
a navic mi to uz druhy mesic z vyfuku neprijemne a stiplave smrdi, mozna palici se olej, podle toho co jsem se tu docetl. divny je,ze pri pravidelnym kontrolovani stavu oleje, ho neubyva.
1.9 tdi pd fabia 2001
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
Připojím svůj dotaz sem ať zbytečně nezakládám nové téma.
Golf ASZ v podpisu..
Po delší době ( tak 10h) stání škytne a hned zhasne.
Poté po dlouhém startování jakoby nasaje naftu a chytí..
Když odpojím na filtru hadici od prodavačky tak po zapnutí klíčku nafta neteče- měla by?
Na prodavačku jde po zapnutí klíčku 12V a po pár sekundách napětí začne klesat, slyšet není. Mohu na ní zkusit připojit 12V napřímo (předpokládám ty dva silnější dráty ze čtyř co do ní vedou, na těch jsem i měřil proud)?
Palivový filtr jsem měnil po tom co se problém vyskytl, kdyby náhodou, ale bez výsledku.
Tandem jsem měnil 19.2 (měl jsem luk co tekl a byl uvolněný nátrubek, dal jsem starší Bosch) a po výměně to až do minulého týdne startovalo bez problémů.
Když jsem dnes zkoušel start na skleničku (nafta ve sklenici, obě hadice od tandemu přes průhledné hadice v ní ponořeny, vývody z palivového filtru propojeny průhlednou hadicí, která je stále suchá. Tandem má problém si nasát naftu ať je sklenice výše, nebo v rovině s ním. Když už nasaje tak motor běží. Jakmile tam není vzduch tak už nasaje bez problémů. Je to tak v pořádku?
Ještě mě napadli gumičky na vstřikách, ty dělaný nebyly, dle VAG jsou vstřiky v normě.
Dal jsem teď obě průhledné hadice mezi filtr a tandem, mám nastartováno ať se vypumpuje vzduch a po 30min jdou z filtru stále bublinky, ještě to zkusím projet. Poznám ty vadné gumičky tak, že ve vracečce budou bublinky?
Díky moc za trpělivé čtení a případnou radu R..
Připojím svůj dotaz sem ať zbytečně nezakládám nové téma.
Golf ASZ v podpisu..
Po delší době ( tak 10h) stání škytne a hned zhasne.
Poté po dlouhém startování jakoby nasaje naftu a chytí..
Když odpojím na filtru hadici od prodavačky tak po zapnutí klíčku nafta neteče- měla by?
Na prodavačku jde po zapnutí klíčku 12V a po pár sekundách napětí začne klesat, slyšet není. Mohu na ní zkusit připojit 12V napřímo (předpokládám ty dva silnější dráty ze čtyř co do ní vedou, na těch jsem i měřil proud)?
Palivový filtr jsem měnil po tom co se problém vyskytl, kdyby náhodou, ale bez výsledku.
Tandem jsem měnil 19.2 (měl jsem luk co tekl a byl uvolněný nátrubek, dal jsem starší Bosch) a po výměně to až do minulého týdne startovalo bez problémů.
Když jsem dnes zkoušel start na skleničku (nafta ve sklenici, obě hadice od tandemu přes průhledné hadice v ní ponořeny, vývody z palivového filtru propojeny průhlednou hadicí, která je stále suchá. Tandem má problém si nasát naftu ať je sklenice výše, nebo v rovině s ním. Když už nasaje tak motor běží. Jakmile tam není vzduch tak už nasaje bez problémů. Je to tak v pořádku?
Ještě mě napadli gumičky na vstřikách, ty dělaný nebyly, dle VAG jsou vstřiky v normě.
Dal jsem teď obě průhledné hadice mezi filtr a tandem, mám nastartováno ať se vypumpuje vzduch a po 30min jdou z filtru stále bublinky, ještě to zkusím projet. Poznám ty vadné gumičky tak, že ve vracečce budou bublinky?
Díky moc za trpělivé čtení a případnou radu R..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Tak po ujetí cca 20km jdou z filtru stále bubliny.
Po 2h stání je vracečka naplněna naftou, ale v hadici do tandemu je bublina.
Do prodavačky jsem zkusil pustit napřímo 12v a nic,, takže seženu jinou a vyměním..
Po 2h stání je vracečka naplněna naftou, ale v hadici do tandemu je bublina.
Do prodavačky jsem zkusil pustit napřímo 12v a nic,, takže seženu jinou a vyměním..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Jednoznačně gumky na vstřicích, VAG o jejich stavu nikde nic neřekne ...
Ta vratka s bublinou nevypadá špatně, ale gumky jistě již netěsní jak by měly, a nastavení vstřiku bude jistě také out, bude tam větší mezera a vstřik tedy nebude stlačován tak, jak by měl. Kolik to má najeto?
Pokud víc jak 300tkm a na vstřiky nebylo ani kouknuto natož šáhnuto, je třeba to udělat, nové gumky, správné nastavení vstřiku a při tom zkouknout záslepky hřídelí s koníky
Tady to třeba nyní řeší taky
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=174811
Podavačka po zapnutí klíčku jen natlačí a vypne ... Stále běží jen při chodu motoru Pokud ale naftu nedává a není slyšet ani při zapnutí klíčku, je na výměnu.
Ta vratka s bublinou nevypadá špatně, ale gumky jistě již netěsní jak by měly, a nastavení vstřiku bude jistě také out, bude tam větší mezera a vstřik tedy nebude stlačován tak, jak by měl. Kolik to má najeto?
Pokud víc jak 300tkm a na vstřiky nebylo ani kouknuto natož šáhnuto, je třeba to udělat, nové gumky, správné nastavení vstřiku a při tom zkouknout záslepky hřídelí s koníky
Tady to třeba nyní řeší taky
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=174811
Podavačka po zapnutí klíčku jen natlačí a vypne ... Stále běží jen při chodu motoru Pokud ale naftu nedává a není slyšet ani při zapnutí klíčku, je na výměnu.