Prestavba turba na Hybrid - otazka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
puntoii
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 14 led 2009, 21:06

Prestavba turba na Hybrid - otazka

Příspěvek od puntoii »

Ahojte,zdravim Vas,

mam Ibizu FR TDi,povodne 96kW.Okrem roznych uprav sania,ic,chladica oleja atd bolo na mojom aute menene povodne turbo KKK na cisto nove turbo garrett ,ktora sa montuje do IbizCupra TDi /118kW,160ps/.Bohuzial cislo /GT..../ Vam presne nepoviem.Na tomto turbe som odjazdil cca 5000KM,este bez upravy softu,ktory na mna caka...Ako som spominal,turbo som kupoval cisto nove s fakturou,ziaden repas,preto by som ho chcel pouzit ako zaklad.Viem,ze asi najlepsi sposob ako zachovat dlhu zivotnost turboduchadla pri zvysenom plniacom tlaku a taktiez zachovanie kompatibility turba je jeho prestavba na ,,hybrid,,..Touto cestou by som sa Vas chcel informativne spytat na mozne verzie vyrobenia hybridu z tohoto turba-to znamena,ze by som bol zvedavy,ktore upravy sa na toto turbo aplikuju /pripadna vymena ,,domu,, z nejakeho turba,vymana lopatiek atd atd/ a samozrejme nejake info o parametroch,ktore by mohlo toto turbo dosiahnut pri prestavbe na ten alebo ten hybrid...
Dufam,ze som moju otazku polozil zrozumitelne,aj ked sa mi troska tazsie opisovalo.

Dakujem Vam zatial chlapci za odpoved
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Asi budem pre teba posol zlych sprav, ale taketo veci sa uz v dnesnej dobe koznumu a penazi na webe nedozvies..... je to zdroj prijmov (crazy)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
puntoii
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 14 led 2009, 21:06

Příspěvek od puntoii »

Diky za odpoved..Aby sme sa nerozumeli,ja to svojpomocne spravit neviem,nakolko aj keby som tiez rucnosti mal,nemam k tomu techniku.Je to predsa precizna vec,kde sa neda mylit..Ja chcem len vediet,ake moznosti toto turbo ma,resp. co si treba zadovazit aby som mohol zobrat 3turba k niekomu,kto mi z toho profi urobi hybrida.TO je vsetko
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ja ti rozumiem a ver ze keby som to know-how mal, tak ti aspon cez SZ odpoviem. Zial nemam... Uvidis, ci sa niekto ozve :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

Rony : obrať sa na Braňa Hanka on ti posklada hybrida presne podla požiadaviek...
aj ja planujem bud tuto alternativu alebo GT 1756 teraz počas zimy
Naposledy upravil(a) Tunerko dne 23 říj 2009, 13:36, celkem upraveno 1 x.
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

subz3ro_tdi má pravdu, určitě lidi, kteří se živý turbama ti neřeknou své know-how a nehodlají ho nikde prezentovat.

Jinak to turbo myslíš 1749VC.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

podla mna sa ti stavitelia hybridov sami ozvu :D
je to ich tajomstvo ako zlozit z GT22XX a GT1749XX hybrida a vybrusit cislo z kompresora :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
forgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 čer 2007, 07:41
Bydliště: Nemsova,SK

Příspěvek od forgi »

BH motor vie a on ti odpovie. :)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ak je trosku zdatnejsi v matematike a fyzike tak mu mozem poslat labak na vyratanie presnych parametrov statora/rotora radialneho odstrediveho kompresora a radialnej dostredivej plynovej turbiny :D
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

kdyz uz sme u toho,kde se v okoli brna da vyvazit turbo?a popr za kolik,dekuji,trosku neco zkousim
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba turba na Hybrid - otazka

Příspěvek od TDIfun »

puntoii píše:Ahojte,zdravim Vas,

mam Ibizu FR TDi,povodne 96kW.Okrem roznych uprav sania,ic,chladica oleja atd bolo na mojom aute menene povodne turbo KKK na cisto nove turbo garrett ,ktora sa montuje do IbizCupra TDi /118kW,160ps/.Bohuzial cislo /GT..../ Vam presne nepoviem.Na tomto turbe som odjazdil cca 5000KM,este bez upravy softu,ktory na mna caka...Ako som spominal,turbo som kupoval cisto nove s fakturou,ziaden repas,preto by som ho chcel pouzit ako zaklad.Viem,ze asi najlepsi sposob ako zachovat dlhu zivotnost turboduchadla pri zvysenom plniacom tlaku a taktiez zachovanie kompatibility turba je jeho prestavba na ,,hybrid,,..Touto cestou by som sa Vas chcel informativne spytat na mozne verzie vyrobenia hybridu z tohoto turba-to znamena,ze by som bol zvedavy,ktore upravy sa na toto turbo aplikuju /pripadna vymena ,,domu,, z nejakeho turba,vymana lopatiek atd atd/ a samozrejme nejake info o parametroch,ktore by mohlo toto turbo dosiahnut pri prestavbe na ten alebo ten hybrid...
Dufam,ze som moju otazku polozil zrozumitelne,aj ked sa mi troska tazsie opisovalo.

Dakujem Vam zatial chlapci za odpoved
Nez turbo to si drive udelej poradne chlazeni FMIC!!!!
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Re: Prestavba turba na Hybrid - otazka

Příspěvek od Thopr »

TDIfun píše:
puntoii píše:Ahojte,zdravim Vas,

mam Ibizu FR TDi,povodne 96kW.Okrem roznych uprav sania,ic,chladica oleja atd bolo na mojom aute menene povodne turbo KKK na cisto nove turbo garrett ,ktora sa montuje do IbizCupra TDi /118kW,160ps/.Bohuzial cislo /GT..../ Vam presne nepoviem.Na tomto turbe som odjazdil cca 5000KM,este bez upravy softu,ktory na mna caka...Ako som spominal,turbo som kupoval cisto nove s fakturou,ziaden repas,preto by som ho chcel pouzit ako zaklad.Viem,ze asi najlepsi sposob ako zachovat dlhu zivotnost turboduchadla pri zvysenom plniacom tlaku a taktiez zachovanie kompatibility turba je jeho prestavba na ,,hybrid,,..Touto cestou by som sa Vas chcel informativne spytat na mozne verzie vyrobenia hybridu z tohoto turba-to znamena,ze by som bol zvedavy,ktore upravy sa na toto turbo aplikuju /pripadna vymena ,,domu,, z nejakeho turba,vymana lopatiek atd atd/ a samozrejme nejake info o parametroch,ktore by mohlo toto turbo dosiahnut pri prestavbe na ten alebo ten hybrid...
Dufam,ze som moju otazku polozil zrozumitelne,aj ked sa mi troska tazsie opisovalo.

Dakujem Vam zatial chlapci za odpoved
Nez turbo to si drive udelej poradne chlazeni FMIC!!!!
Myslím že to už má...

Dovolím si jeho foto

Obrázek
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
puntoii
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 14 led 2009, 21:06

Re: Prestavba turba na Hybrid - otazka

Příspěvek od puntoii »

TDIfun píše:
puntoii píše:Ahojte,zdravim Vas,

mam Ibizu FR TDi,povodne 96kW.Okrem roznych uprav sania,ic,chladica oleja atd bolo na mojom aute menene povodne turbo KKK na cisto nove turbo garrett ,ktora sa montuje do IbizCupra TDi /118kW,160ps/.Bohuzial cislo /GT..../ Vam presne nepoviem.Na tomto turbe som odjazdil cca 5000KM,este bez upravy softu,ktory na mna caka...Ako som spominal,turbo som kupoval cisto nove s fakturou,ziaden repas,preto by som ho chcel pouzit ako zaklad.Viem,ze asi najlepsi sposob ako zachovat dlhu zivotnost turboduchadla pri zvysenom plniacom tlaku a taktiez zachovanie kompatibility turba je jeho prestavba na ,,hybrid,,..Touto cestou by som sa Vas chcel informativne spytat na mozne verzie vyrobenia hybridu z tohoto turba-to znamena,ze by som bol zvedavy,ktore upravy sa na toto turbo aplikuju /pripadna vymena ,,domu,, z nejakeho turba,vymana lopatiek atd atd/ a samozrejme nejake info o parametroch,ktore by mohlo toto turbo dosiahnut pri prestavbe na ten alebo ten hybrid...
Dufam,ze som moju otazku polozil zrozumitelne,aj ked sa mi troska tazsie opisovalo.

Dakujem Vam zatial chlapci za odpoved
Nez turbo to si drive udelej poradne chlazeni FMIC!!!!
TDIFun - poprosim ta k teme
Thorp - dakujem!ano,je to ono
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Ok as timto turbem origo Cupra by melo jit udelat vykon kolem 190-200 koni.. Ale neni to kazdej pripad. Jeden motor to da jeden neda. Pokud se chces prehoupnout prez 200, nech si udelat poradne turbo od zkuseneho upravce turb... Tvoje prodej..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIfun píše:Ok as timto turbem origo Cupra by melo jit udelat vykon kolem 190-200 koni.. Ale neni to kazdej pripad. Jeden motor to da jeden neda. Pokud se chces prehoupnout prez 200, nech si udelat poradne turbo od zkuseneho upravce turb... Tvoje prodej..
VC turbo je škoda kuchat na hybrida, taky to vidím na prodej 8)
Je to na pěknejch pár koníků s rychlím nástupem ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“