POZOR na levné a neprofesionální úpravy TDI!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja ti len poviem tolko k tomu grafu čo som postol ja, logoval som tú octaviu, chalaniskovi to dosť dymilo a turbo dosahovalo špičku už pri 1800 otáčkach, a pozri si ten graf, kde krútiaci moment bol nameraný pri 2600 otáčkach, myslím maximálny, čo absolutne nedáva zmysel podľa toho logu ktorý som robil
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion