POZOR na levné a neprofesionální úpravy TDI!!

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

POZOR na levné a neprofesionální úpravy TDI!!

Příspěvek od Dukes »

VAROVÁNÍ!

Níže můžete zhlédnout obrázky jedné nekvalitní a velmi nebezpečné úpravy a to nejen pro motor, ale i pro posádku ve voze.
Díky úniku sazí v motorovém prostoru tu hrozilo přiotrávení posádky vozu spalinama!
Za provedenou úpravou stojí Michal Pieszka používající nick Drápek.

Téma bylo založeno na požádání TDIfuna a Indiho.
Převzato z http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php? ... 8522ec2d87 .
Provozovatel diskuzního fóra dieselpower neodpovídá za obsah.

Díky, Dukes
Naposledy upravil(a) Dukes dne 12 srp 2010, 20:18, celkem upraveno 5 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

POWERED BY TDI DRAPEK !!!

Tohle je práce jednoho chiptunera a úpravce TDImotoru.

Některé fotografie nepotřebují ani komentář

Celé je to o přestavbě a tuningu AGR motoru na VNT turbo.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Na fotografii je vidět, že nějaká sponka na sací rouře je úplně zbytečná
Obrázek

Šroubky ? Na co?
Obrázek

Krásna práce??
Obrázek

Proč se trápit s nějakým čištěním?
Obrázek

Obrázek

Na zuženém průtoku a netěsnostech to musí líp fungovat :roll:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Zde je vidět, proč nefunguje ucpávka EGR ventilu(prostě nějak je delší šroub)
Obrázek

Držák trubky a správna vzdálenost od svodu také zbytečné řešit, ten olej by tam měl téct co nejteplejší! :D
Obrázek

Gumová hadice se může opírat a ohýbat o cokoli, proto je přece z gumy. (crazy)
Obrázek

Adaptér je zajištěn vrutem do dřeva a druhý chybí, navíc je celý povysunutý, nětěsnost nádherná.
Je tam pekně vidět jak to navíc sálo ty saze a bordel do turba, díky nezasponkované sací hadici.

Obrázek

Závlačka na táhlo regulace je přeci nahouby.
Obrázek

Proč by se měl někdo vůbec trápit se správnou montáži, olejového přepadu.
Obrázek

První dvě jsou o křivých svodech a o tom, že dávat nové těsnění je zbytečné
Obrázek

Obrázek

Nedostatky se dají vyřešit 3 kusy těsnění( výfukové potrubí je neskutečně napnuté do všech směru).

Obrázek

Tady to snad už nepotřeuje moc okecávat, kladivo je schopno vyřešit některé nedostatky.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Indiho komentář k úpravě:

Co se týká tohoto úpravce je tam těch chyb příliš mnoho a navíc ohrožuji na životě, jelikož každý ví že výfukovými plyny se dá otrávit. Úniku na výfukovém traktu bylo mnoho, jak pod samotnými svody, zaslepeným výstupem pro rekuperaci, tak na tlakové větvi sání. Všechny tyhle chyby ovlivňují správnou funkci a chod motoru. Dále tam byly chyby typu, příliš napnutý přepad oleje na turbu, velmi blízko výfukovému potrubí umístěna trubka mazání turba, žalostně provedené elektro práce a další. Uvědomte si komu svěřujete své vozy, zdánlivě levná úprava se vám může náramě prodražit a v horším případě někoho poškodit na zdraví.

UVĚDOMTE SI, ŽE DOBRÁ FIRMA SE NEBUDE VNUCOVAT !!!!!

Vyjádření TDIfuna k úpravě softwaru:

ECU je jak jiste vite v kanalu pod steracy, jak jiste vite tece tami nejaka ta voda a proto se ECU tesni 4 sroubky a tesnicim tmelem. Bohuzel zde nebyl zadnej sroubek a nepochopil jsem jedinej duvod proc. Mozna se nekomu proste nechce zdrzovat sroubovanim atd..

A ted k SW.. Nebudu vykladat co a jak ale jedine co reknu, ze uz pri pohledu na nastartovane auto resp. turbo a jeho aktuator mi bylo divne co se deje, na volnobeh nevedela banka co ma delat a trepala se.

Pri nahlednuti do kanalu 11 byla regulace na 55%. Po zjisteni obsahu v ecu bylo vse jasne. Motor prestavenej na VNT regulaci bezel porad na softweru puvodnim a to pro OBTOKOVE turbo AGR motoru... Takze jsem vyhledal korektni softwer k tomuto vozu a naprogramoval seriovej program 81kw...

Takze tak k tomuto vozu.. Kazdopadne nebylo to posledni auto co jsme za posledni dobu vpodstate doslova ozivovali...

článek převzat z http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php?f=23&t=212
Naposledy upravil(a) Dukes dne 01 úno 2010, 13:30, celkem upraveno 2 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

(LOL) To bolo vsetko na jednom aute (LOL) to snad neni ani mozne
Skype: autoJaro1
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

spytam sa : date priestor na vyjadrenie aj Drapekovi ci sa hned zmaze? ;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Určitě. Já ho ani nemám v plánu mazat, o banu tu nikdo nemluvil.
Obrázek
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jako chyba se stane i u sériovýho auta ale toto? :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ste si 100% isty, ze to robil Drapek? Ak ano:

Drapek, musis uznat aj Ty ze je to fuserina. Jedina vec co Ta velmi jemne ospravedlnuje je to ze mas 18 rokov. Nechcem, aby si touto ´reklamou´ prestal upravovat auta, ale naopak! Ber to ako ponaucenie a rob veci dokladne. Uvedom si ze ide o bezpecnost ludi!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Pěkná práce. :roll: Chyba se může stát ale toto vypadá jako volné pokračování vlákna "Co je moc to je moc!!!"

Určitě by bylo dobré, kdyby se k tomu Drápek vyjádřil. Dost často se stává, že auto je napadeno samotným majitelem (určitě nechci tvrdit, že je to tento případ, bo o tom nic nevím) a majitel se k tomu raději nepřizná.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
sten84
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 21 srp 2008, 10:33

re

Příspěvek od sten84 »

Jsem si 100 procentně jistý že to dělal DRAPEK protože sem majitel auta a dělal to mě jenže sem lajk a dokud jsem nezajel za TDIFUNEM tak sem myslel že s takovím výkonem je normální hulit jako kamion.Jenže těch 10tis co jsem dal u tdifuna za to aby to dali alespoň trochu dohromady mě vyléčilo od úpravců typa drápka a to nebudu ani mluvit o tom že se pokoušel říct že jsem si to dělal sám.

Nevěřil sem svím očím tak doufam že tím upozorním ty kterým darapek nabízel úpravy přes SZ aby si rači připlatily a nenechaly si zničit auto.

A když sem reklamoval tak to skončilo tím že mi poslal peníze na účet ale boužel nic nepřišlo a od té doby mrtvý brouk.

Tak mě berte jako odstrašující případ a bacha na DRAPKA.
Golf 3 Tdi GT,Sprint764,kat off,egr off + Turbo PD130,sání 130,FMIC
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2164
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

smrad v kabině jsem teť řešil na passatoj 2006 2,0 TDI PDF a soudruzi v NDR zapoměly přitáhnout turbo při výměně
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

No tak pripojim sa aj ja kedze mi uz par tych aut cez ruky preslo a vyjadrim sa ktomu asi tak ze keby to bolo moje auto tak ma asi slaktrafi.Akurat dnes som mal taky pripad ze chlap na vw sharan 1,9 tdi si menil olej a vypustil prevodovy a nalial do motora dalsich 4L oleja a presviedcal ma otom ze chce iba odsat 1L oleja a ze je to v pohode ze on vypustil spravne a ja sa mylim.No zvani vytieklo 8L oleja a v prevodovke bolo 2 deci.Asi tolko ktomu som chcel povedat ze ked niekto nevie co a ako nech to radsej necha tak a nefusuje dobru robotu.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Já jsem nedavno zaslechl kritiku na kamaráda který prodal motor. "Prej ten motor pořád vaří". Na dotaz " Kamil nevíš proč to pořád vaří?" jsem po krátkém nakouknutí do motorového prostoru musel prohlásit, "protože máš přehozené hadice na chladiči vole"

:roll:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Bugs.Bunny píše:Já jsem nedavno zaslechl kritiku na kamaráda který prodal motor. "Prej ten motor pořád vaří". Na dotaz " Kamil nevíš proč to pořád vaří?" jsem po krátkém nakouknutí do motorového prostoru musel prohlásit, "protože máš přehozené hadice na chladiči vole"

:roll:
(rofl)
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

netopier píše:spytam sa : date priestor na vyjadrenie aj Drapekovi ci sa hned zmaze? ;)
myslím že DRAPEK sa už asi nebude chciet vyjadrovať, ale najlepšia je aj tak tá reklama na RJ, aspom že tá vyzerá profesionálne :roll: :o
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

taky by mne zajimal nazor mr.DRAPKA .protoze ta prace je hrozna.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“