POZOR na levné a neprofesionální úpravy TDI!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
POZOR na levné a neprofesionální úpravy TDI!!
VAROVÁNÍ!
Níže můžete zhlédnout obrázky jedné nekvalitní a velmi nebezpečné úpravy a to nejen pro motor, ale i pro posádku ve voze.
Díky úniku sazí v motorovém prostoru tu hrozilo přiotrávení posádky vozu spalinama!
Za provedenou úpravou stojí Michal Pieszka používající nick Drápek.
Téma bylo založeno na požádání TDIfuna a Indiho.
Převzato z http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php? ... 8522ec2d87 .
Provozovatel diskuzního fóra dieselpower neodpovídá za obsah.
Díky, Dukes
Níže můžete zhlédnout obrázky jedné nekvalitní a velmi nebezpečné úpravy a to nejen pro motor, ale i pro posádku ve voze.
Díky úniku sazí v motorovém prostoru tu hrozilo přiotrávení posádky vozu spalinama!
Za provedenou úpravou stojí Michal Pieszka používající nick Drápek.
Téma bylo založeno na požádání TDIfuna a Indiho.
Převzato z http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php? ... 8522ec2d87 .
Provozovatel diskuzního fóra dieselpower neodpovídá za obsah.
Díky, Dukes
Naposledy upravil(a) Dukes dne 12 srp 2010, 20:18, celkem upraveno 5 x.
POWERED BY TDI DRAPEK !!!
Tohle je práce jednoho chiptunera a úpravce TDImotoru.
Některé fotografie nepotřebují ani komentář
Celé je to o přestavbě a tuningu AGR motoru na VNT turbo.
Na fotografii je vidět, že nějaká sponka na sací rouře je úplně zbytečná
Šroubky ? Na co?
Krásna práce??
Proč se trápit s nějakým čištěním?
Na zuženém průtoku a netěsnostech to musí líp fungovat
Zde je vidět, proč nefunguje ucpávka EGR ventilu(prostě nějak je delší šroub)
Držák trubky a správna vzdálenost od svodu také zbytečné řešit, ten olej by tam měl téct co nejteplejší!
Gumová hadice se může opírat a ohýbat o cokoli, proto je přece z gumy.
Adaptér je zajištěn vrutem do dřeva a druhý chybí, navíc je celý povysunutý, nětěsnost nádherná.
Je tam pekně vidět jak to navíc sálo ty saze a bordel do turba, díky nezasponkované sací hadici.
Závlačka na táhlo regulace je přeci nahouby.
Proč by se měl někdo vůbec trápit se správnou montáži, olejového přepadu.
První dvě jsou o křivých svodech a o tom, že dávat nové těsnění je zbytečné
Nedostatky se dají vyřešit 3 kusy těsnění( výfukové potrubí je neskutečně napnuté do všech směru).
Tady to snad už nepotřeuje moc okecávat, kladivo je schopno vyřešit některé nedostatky.
Indiho komentář k úpravě:
Co se týká tohoto úpravce je tam těch chyb příliš mnoho a navíc ohrožuji na životě, jelikož každý ví že výfukovými plyny se dá otrávit. Úniku na výfukovém traktu bylo mnoho, jak pod samotnými svody, zaslepeným výstupem pro rekuperaci, tak na tlakové větvi sání. Všechny tyhle chyby ovlivňují správnou funkci a chod motoru. Dále tam byly chyby typu, příliš napnutý přepad oleje na turbu, velmi blízko výfukovému potrubí umístěna trubka mazání turba, žalostně provedené elektro práce a další. Uvědomte si komu svěřujete své vozy, zdánlivě levná úprava se vám může náramě prodražit a v horším případě někoho poškodit na zdraví.
UVĚDOMTE SI, ŽE DOBRÁ FIRMA SE NEBUDE VNUCOVAT !!!!!
Vyjádření TDIfuna k úpravě softwaru:
ECU je jak jiste vite v kanalu pod steracy, jak jiste vite tece tami nejaka ta voda a proto se ECU tesni 4 sroubky a tesnicim tmelem. Bohuzel zde nebyl zadnej sroubek a nepochopil jsem jedinej duvod proc. Mozna se nekomu proste nechce zdrzovat sroubovanim atd..
A ted k SW.. Nebudu vykladat co a jak ale jedine co reknu, ze uz pri pohledu na nastartovane auto resp. turbo a jeho aktuator mi bylo divne co se deje, na volnobeh nevedela banka co ma delat a trepala se.
Pri nahlednuti do kanalu 11 byla regulace na 55%. Po zjisteni obsahu v ecu bylo vse jasne. Motor prestavenej na VNT regulaci bezel porad na softweru puvodnim a to pro OBTOKOVE turbo AGR motoru... Takze jsem vyhledal korektni softwer k tomuto vozu a naprogramoval seriovej program 81kw...
Takze tak k tomuto vozu.. Kazdopadne nebylo to posledni auto co jsme za posledni dobu vpodstate doslova ozivovali...
článek převzat z http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php?f=23&t=212
Tohle je práce jednoho chiptunera a úpravce TDImotoru.
Některé fotografie nepotřebují ani komentář
Celé je to o přestavbě a tuningu AGR motoru na VNT turbo.
Na fotografii je vidět, že nějaká sponka na sací rouře je úplně zbytečná
Šroubky ? Na co?
Krásna práce??
Proč se trápit s nějakým čištěním?
Na zuženém průtoku a netěsnostech to musí líp fungovat
Zde je vidět, proč nefunguje ucpávka EGR ventilu(prostě nějak je delší šroub)
Držák trubky a správna vzdálenost od svodu také zbytečné řešit, ten olej by tam měl téct co nejteplejší!
Gumová hadice se může opírat a ohýbat o cokoli, proto je přece z gumy.
Adaptér je zajištěn vrutem do dřeva a druhý chybí, navíc je celý povysunutý, nětěsnost nádherná.
Je tam pekně vidět jak to navíc sálo ty saze a bordel do turba, díky nezasponkované sací hadici.
Závlačka na táhlo regulace je přeci nahouby.
Proč by se měl někdo vůbec trápit se správnou montáži, olejového přepadu.
První dvě jsou o křivých svodech a o tom, že dávat nové těsnění je zbytečné
Nedostatky se dají vyřešit 3 kusy těsnění( výfukové potrubí je neskutečně napnuté do všech směru).
Tady to snad už nepotřeuje moc okecávat, kladivo je schopno vyřešit některé nedostatky.
Indiho komentář k úpravě:
Co se týká tohoto úpravce je tam těch chyb příliš mnoho a navíc ohrožuji na životě, jelikož každý ví že výfukovými plyny se dá otrávit. Úniku na výfukovém traktu bylo mnoho, jak pod samotnými svody, zaslepeným výstupem pro rekuperaci, tak na tlakové větvi sání. Všechny tyhle chyby ovlivňují správnou funkci a chod motoru. Dále tam byly chyby typu, příliš napnutý přepad oleje na turbu, velmi blízko výfukovému potrubí umístěna trubka mazání turba, žalostně provedené elektro práce a další. Uvědomte si komu svěřujete své vozy, zdánlivě levná úprava se vám může náramě prodražit a v horším případě někoho poškodit na zdraví.
UVĚDOMTE SI, ŽE DOBRÁ FIRMA SE NEBUDE VNUCOVAT !!!!!
Vyjádření TDIfuna k úpravě softwaru:
ECU je jak jiste vite v kanalu pod steracy, jak jiste vite tece tami nejaka ta voda a proto se ECU tesni 4 sroubky a tesnicim tmelem. Bohuzel zde nebyl zadnej sroubek a nepochopil jsem jedinej duvod proc. Mozna se nekomu proste nechce zdrzovat sroubovanim atd..
A ted k SW.. Nebudu vykladat co a jak ale jedine co reknu, ze uz pri pohledu na nastartovane auto resp. turbo a jeho aktuator mi bylo divne co se deje, na volnobeh nevedela banka co ma delat a trepala se.
Pri nahlednuti do kanalu 11 byla regulace na 55%. Po zjisteni obsahu v ecu bylo vse jasne. Motor prestavenej na VNT regulaci bezel porad na softweru puvodnim a to pro OBTOKOVE turbo AGR motoru... Takze jsem vyhledal korektni softwer k tomuto vozu a naprogramoval seriovej program 81kw...
Takze tak k tomuto vozu.. Kazdopadne nebylo to posledni auto co jsme za posledni dobu vpodstate doslova ozivovali...
článek převzat z http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php?f=23&t=212
Naposledy upravil(a) Dukes dne 01 úno 2010, 13:30, celkem upraveno 2 x.
- misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Ste si 100% isty, ze to robil Drapek? Ak ano:
Drapek, musis uznat aj Ty ze je to fuserina. Jedina vec co Ta velmi jemne ospravedlnuje je to ze mas 18 rokov. Nechcem, aby si touto ´reklamou´ prestal upravovat auta, ale naopak! Ber to ako ponaucenie a rob veci dokladne. Uvedom si ze ide o bezpecnost ludi!
Drapek, musis uznat aj Ty ze je to fuserina. Jedina vec co Ta velmi jemne ospravedlnuje je to ze mas 18 rokov. Nechcem, aby si touto ´reklamou´ prestal upravovat auta, ale naopak! Ber to ako ponaucenie a rob veci dokladne. Uvedom si ze ide o bezpecnost ludi!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Pěkná práce. Chyba se může stát ale toto vypadá jako volné pokračování vlákna "Co je moc to je moc!!!"
Určitě by bylo dobré, kdyby se k tomu Drápek vyjádřil. Dost často se stává, že auto je napadeno samotným majitelem (určitě nechci tvrdit, že je to tento případ, bo o tom nic nevím) a majitel se k tomu raději nepřizná.
Určitě by bylo dobré, kdyby se k tomu Drápek vyjádřil. Dost často se stává, že auto je napadeno samotným majitelem (určitě nechci tvrdit, že je to tento případ, bo o tom nic nevím) a majitel se k tomu raději nepřizná.
re
Jsem si 100 procentně jistý že to dělal DRAPEK protože sem majitel auta a dělal to mě jenže sem lajk a dokud jsem nezajel za TDIFUNEM tak sem myslel že s takovím výkonem je normální hulit jako kamion.Jenže těch 10tis co jsem dal u tdifuna za to aby to dali alespoň trochu dohromady mě vyléčilo od úpravců typa drápka a to nebudu ani mluvit o tom že se pokoušel říct že jsem si to dělal sám.
Nevěřil sem svím očím tak doufam že tím upozorním ty kterým darapek nabízel úpravy přes SZ aby si rači připlatily a nenechaly si zničit auto.
A když sem reklamoval tak to skončilo tím že mi poslal peníze na účet ale boužel nic nepřišlo a od té doby mrtvý brouk.
Tak mě berte jako odstrašující případ a bacha na DRAPKA.
Nevěřil sem svím očím tak doufam že tím upozorním ty kterým darapek nabízel úpravy přes SZ aby si rači připlatily a nenechaly si zničit auto.
A když sem reklamoval tak to skončilo tím že mi poslal peníze na účet ale boužel nic nepřišlo a od té doby mrtvý brouk.
Tak mě berte jako odstrašující případ a bacha na DRAPKA.
Golf 3 Tdi GT,Sprint764,kat off,egr off + Turbo PD130,sání 130,FMIC
No tak pripojim sa aj ja kedze mi uz par tych aut cez ruky preslo a vyjadrim sa ktomu asi tak ze keby to bolo moje auto tak ma asi slaktrafi.Akurat dnes som mal taky pripad ze chlap na vw sharan 1,9 tdi si menil olej a vypustil prevodovy a nalial do motora dalsich 4L oleja a presviedcal ma otom ze chce iba odsat 1L oleja a ze je to v pohode ze on vypustil spravne a ja sa mylim.No zvani vytieklo 8L oleja a v prevodovke bolo 2 deci.Asi tolko ktomu som chcel povedat ze ked niekto nevie co a ako nech to radsej necha tak a nefusuje dobru robotu.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
myslím že DRAPEK sa už asi nebude chciet vyjadrovať, ale najlepšia je aj tak tá reklama na RJ, aspom že tá vyzerá profesionálnenetopier píše:spytam sa : date priestor na vyjadrenie aj Drapekovi ci sa hned zmaze?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek