POZOR na levné a neprofesionální úpravy TDI!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Má někdo zkušenosti s firmou BHP Chip z Loun? Nikde jsem nenašel žádný reference. A chip ze 110 na 100 kw už mám, tak bych rád spíše posun dopředu (doufám, že nejsem ve špatném tématu)
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
Myšleno tak, že bych dal ruku do ohně, za to že mám po chipu míň kw než serie max stejně. Motor je po go, protože rupla vačka, tak se to udělalo rovnou komplet. Dotyčný ráno stáhl obsah řj a večer jsem si přijel pro soft od nejmenovaného, zde uvedeného "úpravce". Myslím, že jsem se poučil...
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
To je tipicky neprofesionalny pristup. Upravovat auto ktore nieje v poriadku. Co ak ma samotny motor este nejaky dalsi problem? Trebalo najprv dat ten motor dohromady, potom ho vyskusat na seriovom softe, pokial sa zistia dalsie problemy tak ich hned opravit. A az 100% funkcny a hlavne zostelovany motor chipovat. Profesionalny pristup je taky, ze najprv sa motor odmera na zatazovaj brzde kde sa hned ukazu pripadne nedostatky a dany upravca na zaklade tohto merania ziska predstavu otom ake moznosti ten motor poskytuje. Ludovo povedane na co ten motor ma a ako velmi moze pritlacit na pilu. Nasledne sa upravy soft a nasleduje dalsie meranie aby sa overilo ako danu modifikaciu softu motor zvlada. Ci je to OK, alebo sa da este pridat, ci sa uz musi ubrat. Niekedy sa moze stat ze motor este pred upravovou mal nejaky problem, ktory sa so seriovym softom bud neprejavoval, alebo sa prejavoval iba velmi nevyrazne, no naslednou upravou softu sa problem umocnil a prejavuje sa na plno. Ale to zistis az ked ten motor upravis.
Tak po nespojenosti s drápkem jsem nechal zkontrolovat soft. Tlak turba nastaven na 1.4b přetlaku. Váha která měla být vypnutá nebyla, egr to samé. Omezovač nastaven na 5500rpm a smoke limiter vypnutý. Trochu přidáno na palivu. Víc už si nepamatuji každopádně vráceno do funkčního stavu a už jede jak má.
Edit: drápek se od softu distancuje, nejspíš se někdo schovává za jeho jméno
Edit: drápek se od softu distancuje, nejspíš se někdo schovává za jeho jméno
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
chip VSK
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť odborníka v oblasti vých. slovenska, ktorý :
1. Zhodnotí stav motora, či je možné zvýšiť jeho výkon úpravou softu rj
2. Upraví software (načipuje) rj motora
Jedná sa o sériovú O1 ALH 2001 bez žiadnych mech. úprav motora.
ďakujem
1. Zhodnotí stav motora, či je možné zvýšiť jeho výkon úpravou softu rj
2. Upraví software (načipuje) rj motora
Jedná sa o sériovú O1 ALH 2001 bez žiadnych mech. úprav motora.
ďakujem
Ahoj. Já mam recenzi TDi chip Beroun ze své zkušenosti . Když mi tam dal místní mistr intercooler dřela jedna trubka o obrubníky jak byla pod autem nízko a nevešli se mu tam mlhovky.Když tam dal velký hybrid turbo neveděl co s odvětráním klikovky tak to vyřešil tak ,malinkym filtříkem rovnou pod kapotu, tady po tý jeho operaci jsme byly přiotrávený hlavně v okamžiku kdy jsem popojížděl . Do motorového prostoru se valil dým a topení to sálo do kabiny . Pak další obrovský a nebezpeční problém byl s vypadáváním turba. Umíte si jistě představit jaké to je začít předjíždět a najednou nic. Takže to že auto moc nejelo strašně hulilo by se snad dalo přejít , ale klikovku a turbo mu nemohu zapomenout. Maestro TDI CHIP měl asi Rok nato vše dát do pořádku. Oprava odkouření dopadla katastrofou pro mě a mou peněženku. Koupil mi tam catch tank, ale měl krátkou hadici na zapojení před turbo tak to kouřilo pod motorem . Vždy když jsem se sním bavil o neduhách jeho úpravy, měl dost zvláštní chování buď mi dával najevo nezájem a nebo v nepříjemně vypjatým prostředí se svým zaměstnancem šel něco měřit pro to odkouření ,ale výsledek vždy stejný nic se nezměnilo. Když to došlo tak daleko ,že turbo padalo i na dvojku zavolal jsem do dieselpower. A opravdu super. Auto prostě jede,nehulí,vevnitř nesmrdí a turbo nepadá. Velké díky dieselpoweru.
Tovara... to sis o nem nic nezjistil ??? a vydim chyby hned tak to nezaplatim ne, tohle zase nechapu z tvoji strany ze sis to prevzal nebo ses takovej lajk ze to nepoznas
audi A3 AGR 66Kw=>hybrid 2565,11mm hlava,vstriky 0,320 motorpal,vačka,fmic 60mm, vyfuk 70mm, soft mvolesko 201Kw 527Nm... prace moje
Zdravím, jelikož jsem se s kamarádem nechali napálit. Tak bychom rádi oživily téma a chceme dále upozornit na nekalé praktiky, lži a podvody od TDIdrapek s.r.o.. Byly nám podsunuté nereálné grafy výkonu po úpravě od TDI Drápka, které se výrazně neshodovaly s realitou, která byla zjištěna nezávislým měřením na jiných zkušebnách výkonu. Dále smluvně neprovedené přehrátí softwaru DG (Dieselgate) verze na.. Ne DG verzi, která byla v ceně úpravy. Rozdíly v měřeni u dvou vozu 40-50Nm a 25-30hp což není odchylka měření, ale jasný podvod a nekorektní jednání. Nekvalitně provedena úprava, která se projevila ve špatném průběhu, propadu výkonu až na sérii. Upozorňujeme na to případné zájemce dobře zvážit kam dají upravit svého miláčka. Popř i ty co již podstoupily tuto úpravu u TDI Drápek, aby si to nechali jet přeměřit jinde.
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...