bublinky v naftě

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

novon: udělaly se logy a od 2200 otáček začala podměřovat a postupně spadla až na hodnotu nouzového režimu při nefunkční váze a palivo spadlo na polovinu toho co mělo být a proto to nejelo.. váhu mam novou bosch a už to jede a i spotřeba šla o něco dolu.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

patrikE39: Tak to jo,paráda :-) Po vymene vahy uz jsi to asi nelogoval,ze?Zajimalo by me,kolik ti ukazuje ta váha Bosch maximalni hodnotu.Ja mam Pierburg a ta vic jak 800-850 mg "nedává",ač je nová.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

po výměně už jsem nelogoval.. ale požadovaná hodnota byla max 850 při 4600ot .... a na původní váze v tu dobu bylo 510 :D ... přiom tlak v sání byl v podle grafu v pořádku a neklesal bylo tak 1930mbar myslim.. tak jak má být. také množství paliva při plném plynu bylo 40mg a jak padala hodnota co váha měřila tak palivo spadlo pod 30mg a nejelo to víc než 160.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

NOVON píše:patrikE39: Tak to jo,paráda :-) Po vymene vahy uz jsi to asi nelogoval,ze?Zajimalo by me,kolik ti ukazuje ta váha Bosch maximalni hodnotu.Ja mam Pierburg a ta vic jak 800-850 mg "nedává",ač je nová.

a kolik by ta váha měla teda ukazovat? má ukazovat více než 850mg ?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No nekdo pise i 1000 mg,ale u serie jsem to jeste nevidel..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Bosch obvykle o něco míň, ale sériová Pierburg i přes 1100 a to nemusí turbo přefukovat ani být nějak zvlášť velkej "turbohrb" (před zásahem regulace)
pašíkombi AFN B597
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

aha aha.. no v autě byla bosch a novou jsem taky koupil bosch... jinak nezdá se mi množství vstřikovaného paliva.. je to čiplné.. čipovalo se to pri 60tis.. ted už tam mám 250 a už to nejede tak dobře jako tehda po čipu.. jede to o poznání hůře.. podle live dat vstřikuje při plném plynu jen 40mg .. mám za to že dříve bylo více.. snad kolem 50ti.. čím muže být že to tak kleslo? ono i v otáčkách kolem 3tis to nějak vadne oproti dříve.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Chlopi, je toto v poriadku ?

https://youtu.be/JcKfv3Zy6lo

Vždy keď vytočím motor a pustím plyn ide akoby taká pena,
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

tento bordel mi tam taky lítal a bylo to vadným zpětným ventilem ve víku sacího koše na nádrži.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Fúha nič mi to nehovorí, to znamená, že vybrať sací koš a ďalej sa mám zamerať na čo konkrétne ?
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

první co mužeš tak napojit přívod i přepad z filtru na kanystr s naftou a zkusit jeslti to bude stále dělat... zpětný ventil nejde opravit.. mužeš taky mít jen zanesený sací koš.. a jede to jinak normálně?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No ono ako tak normálne to ide, ale okolo 3000 otáčok to má chvíľu slabší výkon ale nerobil som ešte log predvstreku.

Skúsim vymeniť naftový filter a Tčko a potom skúsim napojiť aj na kamyster a uvidíme čo a ako
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

a jaký máš přesně motor? live data určitě naloguj. a nech udělat logy v pořádné zátěži.. mě to jeden známý měřil tak že jsem na trojku jel 1300ot a dal plný a držel to do 4600ot.. pak se na grafu ukázaly jisté závady na řízení motoru ;)
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

1.9 TDI ASV 81Kw, musím to nalogovať poriadne, ktoré skupiny treba logovať na predvstrek ?
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

když nebude chodit regualce předvstřiku tak motor bude mít tvrdý chod, bude hlučný, nebude mít tah a bude hulit.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“