novon: udělaly se logy a od 2200 otáček začala podměřovat a postupně spadla až na hodnotu nouzového režimu při nefunkční váze a palivo spadlo na polovinu toho co mělo být a proto to nejelo.. váhu mam novou bosch a už to jede a i spotřeba šla o něco dolu.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
patrikE39: Tak to jo,paráda Po vymene vahy uz jsi to asi nelogoval,ze?Zajimalo by me,kolik ti ukazuje ta váha Bosch maximalni hodnotu.Ja mam Pierburg a ta vic jak 800-850 mg "nedává",ač je nová.
po výměně už jsem nelogoval.. ale požadovaná hodnota byla max 850 při 4600ot .... a na původní váze v tu dobu bylo 510 ... přiom tlak v sání byl v podle grafu v pořádku a neklesal bylo tak 1930mbar myslim.. tak jak má být. také množství paliva při plném plynu bylo 40mg a jak padala hodnota co váha měřila tak palivo spadlo pod 30mg a nejelo to víc než 160.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
NOVON píše:patrikE39: Tak to jo,paráda Po vymene vahy uz jsi to asi nelogoval,ze?Zajimalo by me,kolik ti ukazuje ta váha Bosch maximalni hodnotu.Ja mam Pierburg a ta vic jak 800-850 mg "nedává",ač je nová.
a kolik by ta váha měla teda ukazovat? má ukazovat více než 850mg ?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
aha aha.. no v autě byla bosch a novou jsem taky koupil bosch... jinak nezdá se mi množství vstřikovaného paliva.. je to čiplné.. čipovalo se to pri 60tis.. ted už tam mám 250 a už to nejede tak dobře jako tehda po čipu.. jede to o poznání hůře.. podle live dat vstřikuje při plném plynu jen 40mg .. mám za to že dříve bylo více.. snad kolem 50ti.. čím muže být že to tak kleslo? ono i v otáčkách kolem 3tis to nějak vadne oproti dříve.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
první co mužeš tak napojit přívod i přepad z filtru na kanystr s naftou a zkusit jeslti to bude stále dělat... zpětný ventil nejde opravit.. mužeš taky mít jen zanesený sací koš.. a jede to jinak normálně?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
a jaký máš přesně motor? live data určitě naloguj. a nech udělat logy v pořádné zátěži.. mě to jeden známý měřil tak že jsem na trojku jel 1300ot a dal plný a držel to do 4600ot.. pak se na grafu ukázaly jisté závady na řízení motoru
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?