EGR zaslepeni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1326
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

EGR zaslepeni

Příspěvek od libor.98 »

stačí zaslepit egr hned pod nim mezi egr a trubku a nebo ji musim oddělat uplne a zasepit to i dole na svodech?musí to byt nerez materiál,? diky
Uživatelský avatar
ufis
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 lis 2009, 22:57

Příspěvek od ufis »

Uživatelský avatar
Kubass
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 pro 2008, 21:54
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Kubass »

Ahoj..tak tady na to zaslepování egr koukám ale nikde jsem se nedočetl jestli to někdo skoušel na 2.5tdi...konkrétně 114kw. Máte s tim někdo nějaký skušenosti???Aby na mě nezačla blikat nějaká kontrolka nebo nebyl celkově nějakej problém.... (noteeth)
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
Uživatelský avatar
ufis
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 lis 2009, 22:57

Příspěvek od ufis »

Byl zaslepován na 2.5td 95kw Peugeotu a žádnej problém!!!
kalos1
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 04 lis 2009, 14:15

Příspěvek od kalos1 »

Zalezi co mas za rok,odpoj podtlak a zaslep ho sroubkem,kdyz se kontrolka nerozsviti muzes zaslepovat.Ted to taky resim,ale mam 05 tam to RJ pozna a sviti,takze novej.
Uživatelský avatar
Kubass
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 pro 2008, 21:54
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Kubass »

hmmm...tak já to skusim zaslepit a uvidim co to udělá.... :roll:
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Uvidíš, jak se s tím popere motor. Mám ARL 03 a po zaslepení se motor dost klepal a měl zvuk jako 1.4TDI. Tak jsem záslepky zase vyhodil. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

nogis píše:Uvidíš, jak se s tím popere motor. Mám ARL 03 a po zaslepení se motor dost klepal a měl zvuk jako 1.4TDI. Tak jsem záslepky zase vyhodil. ;)
Cože, jak je to možní.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

nogis: Stiahol si to VAG-om na minimum, kym si to zaslepil?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

VAGem na PD? Netuším jak. Ale jiné motory naprosto bez problémů. Tady stačí zaslepit hadičku a motor se může zbláznit. :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

nogis: Vidis, pravda... na PD cez VAG neupravis nic :roll: kazdopadne v RJ to upravit urcite ide - bez EGR chodi na PD viacero ludi, napr. TDIpower (vid obrazok - hadam sa nenahneva). Samozrejme mas pravdu, cisto iba mechanicke zaslepenie eventuelne moze robit problem ;)

Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Vím o několika PD, který bez zásahu do softu fungují jen záslepkou bez nejmenších problémů. Tenkrát mi Reesha něco dělal se softem, ale myslel jsem, že tím jde EGR úplně "vypnout". Do sání jsem nekoukal, ale v hadičce je stále podtlak, z toho soudím, že se otvírá. Už to neřeším, stejně jezdím tak, že mu nedávám šanci se otvírat. :D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Vinchenzo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11 dub 2011, 18:49
Bydliště: Garáž

Příspěvek od Vinchenzo »

Zdravim. Zaslepil som si EGR na Octavia 2 1.9tdi BJB, nemam este vyblokovanu chybu v RJ takze mi svieti kontrolka ale auto jazdi v pohode bez trhania. Iba na kratke trasy sa mi o dost zvysila spotreba, na dlhu trasu zas mam mensiu spotrebu nez predtym. Cim to moze byt?
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Tak nejspíš to bude způspbené zaslepením EGR, když se to objevilo až po tom tvém zásahu.

Místo úplného zaslepení by si měl udělat úpravu úpravu ŘJ, která nechá EGR otevřené jen při studeném motoru a po zahřátí ho zavře.
Pak budeš mít to nejlepší z obojího :)
Vinchenzo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11 dub 2011, 18:49
Bydliště: Garáž

Příspěvek od Vinchenzo »

tiff píše:Tak nejspíš to bude způspbené zaslepením EGR, když se to objevilo až po tom tvém zásahu.

Místo úplného zaslepení by si měl udělat úpravu úpravu ŘJ, která nechá EGR otevřené jen při studeném motoru a po zahřátí ho zavře.
Pak budeš mít to nejlepší z obojího :)
A v serii kedy prepusta a kedy nie? Kdesi som cital ze iba pri nizkych otackach sa egr otvara.
Škoda Octavia 2 (2005) 1.9 TDi BJB
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“