Stránka 1 z 2

BMW 520 D praskla klika

Napsal: 16 lis 2009, 23:27
od Zdeněk M
Hoj chlapci, jak moc castej jev jepraskla klika za řemenicí, už je to 3 tí s tímhle motorem, vypada to nakonstrukcí chybu pac v tom míste kde to rupne je to zeslabený. :?

Napsal: 16 lis 2009, 23:41
od zizalak
ten 2.0D je na 5tku slabej.

Napsal: 18 lis 2009, 23:16
od Zdeněk M
zizalak píše:ten 2.0D je na 5tku slabej.
Hlavne vubec netaha od spoda, je to klump.

Re: BMW 520 D praskla klika

Napsal: 19 lis 2009, 18:11
od pitrisek
Zdeněk M píše:Hoj chlapci, jak moc castej jev jepraskla klika za řemenicí, už je to 3 tí s tímhle motorem, vypada to nakonstrukcí chybu pac v tom míste kde to rupne je to zeslabený. :?
Mě praskla na tds protože byl v pi.. tlumič torzních kmitů na řemenici ta guma, podívej se, musí pružit když řemenici chytneš za střed a vemeš za ní rukou

Napsal: 19 lis 2009, 20:14
od dist01
klika praska aj u řemenice i u setrváku už jich vyděl nekolik

Napsal: 19 lis 2009, 20:31
od origoš
protože byl v pi.. tlumič torzních kmitů
Má pravdu předsedo! Klika je dlouhá jako Lovosice a torzní kmity udělají své.

Napsal: 19 lis 2009, 22:34
od Zdeněk M
origoš píše:
protože byl v pi.. tlumič torzních kmitů
Má pravdu předsedo! Klika je dlouhá jako Lovosice a torzní kmity udělají své.
Otom vím, řemenice byla v poradku, stejne zajimavý, tu na foru maj na 1,9D remenice sesroubovaný a nikomu nic neruplo, tot je VW asi masina :D Osobne bich nic nesrouboval a dal tu remenici novou, nekde se ty kmity potlacit musí. Na 2,5 praskla taky, to byla ta remenice volna, jinak utržena nebyla, na druhej byla utržena, skripalo to piskalo to a majitel to neresil až to slo na 4-5 valcu. :D

Napsal: 20 lis 2009, 07:26
od origoš
tu na foru maj na 1,9D remenice sesroubovaný a nikomu nic neruplo
Je to otázka času, kdy tak neodborný zásah přinese ovoce. U toho BMW už mohla být řemenice dříve vymeněna a co se s tím dělo před tím nikdo neví. Jak se jednou vytvoří únavový lom, tak potom už prasklina pokračuje až to upadne. Dalo by se předpokládat, že možná někdo jezdil s poškozeným tlumičem a potom řemenici vyměnil a auto prodal.

Napsal: 28 lis 2009, 19:48
od Sopťa
Zdeněk M píše:
zizalak píše:ten 2.0D je na 5tku slabej.
Hlavne vubec netaha od spoda, je to klump.
To žádné dieslové BMW to sis nikdy nevšim? :-D Do BMW patří benzín stejně tak jako do VW diesel.I když jako pracovní auto jednu 324D vlastním ale to je nesmrtelný motor (noteeth)

Napsal: 29 lis 2009, 08:04
od dist01
to jsi asi nikdy nejel z žadnym naftakem od bmw 3.0D atd

Napsal: 29 lis 2009, 18:08
od e36power
dist01 píše:to jsi asi nikdy nejel z žadnym naftakem od bmw 3.0D atd
Asi tak nejak...

Napsal: 03 pro 2009, 13:17
od Chroustik
Tady se zase někdo pomlouvá diesly od bmw a zkušenost má s 324d (rofl) ,svez se v trojce 3,0d a uvidíme co budeš řikat ;)

Napsal: 03 pro 2009, 18:41
od jordee_23
e36power píše:
dist01 píše:to jsi asi nikdy nejel z žadnym naftakem od bmw 3.0D atd
Asi tak nejak...
ze to vobec pusti do eteru ... veru na 330 uz ani toho netreba vela riesit a ide to ako sialene .

Napsal: 03 pro 2009, 22:02
od Zdeněk M
jordee_23 píše:
e36power píše:
dist01 píše:to jsi asi nikdy nejel z žadnym naftakem od bmw 3.0D atd
Asi tak nejak...
ze to vobec pusti do eteru ... veru na 330 uz ani toho netreba vela riesit a ide to ako sialene .
Jen ty 2.0 D sou naprd, musí se tocit, 3,0D ty jedou, jednak už kvuli tomu že je to 6 valec tak ma peknej spodek. Bohužel neco za neco, vyměny vstriku te neminou. Jednak ty nový benzíny od BMW ty vubec nejedou, jen to žere a nejede, zlatej 3,0D . BMW netaha ale tlačí :D

Napsal: 03 pro 2009, 22:08
od dist01
prave chtels řict naopak jedou ha nežerou ja mam 330i E46 a jede to ja gula jezdim okolo 9l a ma to 320nm což jsi myslim že na benzina je to super