Ekonomická stránka provozu na RO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Daň za větší účinnost?
Ještě dotaz. Jak děláte TK? Máte známý, nebo demontujete? Neřikejte, že projdete s úpravama v poho. Jelikož nejsem tak zdatný bastlič jako vy, uvažuju pořád o komplet sadě na provoz na RO (asi dvounádrž), ketrou by mi tam někdo nadělil, ale co pak právě na TK. Každý dva roky demontovat a zase namontovat?
Ještě dotaz. Jak děláte TK? Máte známý, nebo demontujete? Neřikejte, že projdete s úpravama v poho. Jelikož nejsem tak zdatný bastlič jako vy, uvažuju pořád o komplet sadě na provoz na RO (asi dvounádrž), ketrou by mi tam někdo nadělil, ale co pak právě na TK. Každý dva roky demontovat a zase namontovat?
nemám žádné auto na naftu
z mý zkušenosti jim zrovna tohle moc nevadí, pač se nemaj vo co vopřít. Máš předepsaný, že auto má brzdit, svítit atd, ale neni předepsaný, že nesmíš mít vohřejvač paliva apod.. Teoreticky na to jdou vztáhnout ňáký neoprávněný zásahy do motoru, ale v praxi se to podle mě moc nevyužívá. V dubnu jsem prolez technickou normálně s přestavbou a ta jim vadila ze všeho nejmíň.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
jináč, to že se TDíčka blbějš hřejou nesouvisí ani tak s účiností (těch 45-50% v TDI oproti řekněme 40% v komůrkáči neni zas až takovej rozdíl) jako spíš se skladbou odpadního tepla. U komůrkáče probíhá spalování v komůrce, takže hodně odpadního tepla odchází hlavou do chlazení. U TDI ti větší podíl tepla vylítne vejfukem.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Trabant mal ohrev interieru od vyfuku. Neslo by to nejak aplikovat aj do nasich TDI?Zdenda píše:jináč, to že se TDíčka blbějš hřejou nesouvisí ani tak s účiností (těch 45-50% v TDI oproti řekněme 40% v komůrkáči neni zas až takovej rozdíl) jako spíš se skladbou odpadního tepla. U komůrkáče probíhá spalování v komůrce, takže hodně odpadního tepla odchází hlavou do chlazení. U TDI ti větší podíl tepla vylítne vejfukem.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Já najezdím kolem 100 000 km za rok takže úspora je jasná. V únoru bude ME+STK ale nebojím se toho. Chodím sice ke známým, ale ti se také bojí. Už jsem i neprošel, ale kvůli chaosu v papírech. Na motor se nikdy nedívaj, max na číslo. Tak to bylo, mají však přijít velký změny a STK se má natáčet nebo být on-line. Nevím kdy to přijde, zatím se jen mluví. Z pohledu provozu na olej to zas tak nevadí. Přichází zima amrazy tak proč tam nedat předehřev , když některá auta ze severu jej dávají seriově nebo na přání. Zkrátka při nejhorší nehodě-srážce s blbcem nepomůže vůbec nic. jinak ok
Ale kdepak...online přenos se už připravuje. Bude to něco jako na bázi internetovýho nebo mikrovlnnného spojení. To dneska neni problém, páč je všude signál mobilních telefonů. A kdo to zaplatí ? MY ! Zvedne se cena STK. A ještě na tom vydělá nějákej strejda ministra dopravy, kterej "vyhraje" výběrový řízení na ten monitorovací system a pak nestihne termín, ale to bude fuk, bude mít tajnej dodatek ke smlouvě, tak jako jinej strejda KAPSCH
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
http://www.meteleskublesku.cz/media/03/snd/14.mp3 !!!!Kuba píše: kdo to zaplatí ? MY ! Zvedne se cena STK. A ještě na tom vydělá nějákej strejda ministra dopravy, kterej "vyhraje" výběrový řízení na ten monitorovací system a pak nestihne termín, ale to bude fuk, bude mít tajnej dodatek ke smlouvě, tak jako jinej strejda KAPSCH
E91 N52B30
Tu ikonu jsem asi pred tydnem ukradl nekde na netu a vlozil pod mensim vlivem alkoholu a od te doby tam zustala..Kuba píše:TO : RADIM205D:
Jééé, Ty ses nechal motivovat mojí ikonkou a máš taky hejbací jenže já si to programoval sám, tu blikající JETTu s ženskou
Mas sikovnou zenu !!! ja bych kvuli takove nemel vubec na auto ani pomysleni. Doufam ze si to moje manzelka neprecte, protoze by chtela taky do ikony jako u tebe
E91 N52B30