Postup: Demontaz montaz Turbo + EGR+vstrekovace

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Super! ..takto sa mi to páči :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

misoVW píše:uz to jazdi??? sme zvedavi... (LOL) :-D
Prave, ze este nie ..po sviatkoch som sa zas musel venovat praci... :(

Ale aj tak mi stalo vrtalo v hlave co s tymi vstrekovacmi, :?
...kedze este pred rozobranim ...motor zvykol pred zohriatim trhat...a zas inokedy v zabere vibrovalo cele auto...ci by som predsa len nemal zuzit ten problem aspon ich komplet pretesnit..

To vibrovanie v zabere by kludne mohla robit aj ta prava poloos na vnutornej strane ..ten "trojuholnik" mal velku volu. A poloos mala tu vnutornu manzetu aj roztrhnutu..

Sady tesneni som mal kupene, len som nevedel, ako ten vstrekovac vymontovat a potom ho aj opat este aj dobre namontovat (wallbash)...


Dnes som sa k tomu nakoniec odhodlal :)
..takze to tu pripnem s fotkami a to uz bude posledna vec pred nastartovanim motora ...:)
Naposledy upravil(a) Roberbo dne 31 pro 2009, 19:00, celkem upraveno 1 x.
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

Takze,

navaril som skrutku na zavitovu tyc a zbrusil

Obrázek

Vyhrabal som v sklade uchyt z jedneho zariadenia (ten valec) a pomocou tohto som nakoniec vyberal tie vstrekovace

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Vymackanu cast na hlave som trosku zbrusil ..

Obrázek
Obrázek

Vsetky tesnenia zo sady som vymenil...vratane toho mosadzneho..

Olejom som ich natrel a vlozil vstrekovac naspat..

Vstrekovac som vyrovnal do roviny a dotiahol som ho uz novou skrutkou na 12Nm..

Obrázek

a potom este pritiahol o 270 stupnov..

Obrázek
Obrázek


Vlozil naspat hornu cast (vahadla) a utiahol som najpr vnutorne potom vonkajsie skrutky na 20Nm a potom + 90 stupnov..


Povolil som velku stelovaciu skrutku a odchylkomerom som nasiel poziciu, kedy je ten vstrekovac najviac stlaceny..

Obrázek

Imbusom som pritahoval stelovaciu skrutku..

Obrázek

Pritiahol som to lahko na doraz a vratil o 180 stupnov..

Obrázek

Aretacnu maticu som utiahol na 30Nm..

Obrázek

Kazdy vstrekovac som robil rovnako...


Na zaver som este napruzil vsetky kontakty

Mozem to skusit nastartovat ??? :)
..
Naposledy upravil(a) Roberbo dne 31 pro 2009, 18:52, celkem upraveno 2 x.
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

daj von zhavice a zatoc s motorom naprazdno, lebo ti natiekla nafta do valcov.
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

Caute,
dal som von zhavice
Obrázek

zastartoval som naprazdno bez zapojenia konektora vstrekovacov a zhavicov


http://www.youtube.com/watch?v=NRTHnVBLOgQ



Utiahol zhavice na 15Nm

Zapojil kabel pre vstrekovace a nastartoval

Auto nastartovalo na prvu supu :-D

Dalej v sekcii


http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 952#391952

a

http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 958#391958
Naposledy upravil(a) Roberbo dne 04 led 2010, 23:15, celkem upraveno 1 x.
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

akorát k tomu šmirglování těch děr po vstřicích, nevím jestli je to to pravý ořechový, nastrouhat si tam ty zrna z toho šmirglu, nedělám to ani na vymontovaný hlavě a to ji meju a vyfoukávám, lepší je podle mě jen strhnout ty otřepy po otlacích ostrým nožem, samozřejmě je u toho potřeba dávat bacha, aby se nepoškodily ty plochy pro gumky
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Huml píše:akorát k tomu šmirglování těch děr po vstřicích, nevím jestli je to to pravý ořechový, nastrouhat si tam ty zrna z toho šmirglu, nedělám to ani na vymontovaný hlavě a to ji meju a vyfoukávám, lepší je podle mě jen strhnout ty otřepy po otlacích ostrým nožem, samozřejmě je u toho potřeba dávat bacha, aby se nepoškodily ty plochy pro gumky
dělám to vždy, tak 1000 smirk namočený v oleji, vytřu to na sucho hadrem , pak znovu, a nikdy žádný problém, snažím se zasáhnout jen ty vydřené drážky , a nesahat do prostoru pro naftu
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

Ja som tiez pouzil 1000-cku brusny papier.., co to spravi neviem :roll:


cele som to potom vycistil technickym liehom ..
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to jedině, jak píše pafka, když se to udělá třeba namočený v tom oleji, tak ten zabrání, aby se ty zrna všude sypaly a dá se to vytřít, na sucho bych z toho měl strach, napadá to do tech kanálů, s nich to jen tak nedostaneš a pak hrá do vstřiků, i když má ten vstřik vstup nafty jako sítko, přeci jen 1000 šmirgl ma to zrno už hodně jemný ;)
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

Vsetko je ok, len motor ma v kabine dost ostri zvuk, co neviem , s cim moze suvisiet ?

Mohol by som este nejak skontrolovat cez VAG tie vstrekovace..???

Je,, ale zas pravda, ze tento kryt do nad motorom do interieru nemam stale namontovany..


Obrázek

..a ci by to mohlo mat az taky vpliv neviem :roll:


Samozrejme, ze zajtra uz namontujem aj tento kryt...;)
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Klidně možný, stačí třeba když u Octy nemáš středový plastový tunel a je motor slyšet úplně jinak...
:tajny:
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Roberbo píše:Vsetko je ok, len motor ma v kabine dost ostri zvuk, co neviem , s cim moze suvisiet ?

Mohol by som este nejak skontrolovat cez VAG tie vstrekovace..???

Je,, ale zas pravda, ze tento kryt do nad motorom do interieru nemam stale namontovany..


Obrázek

..a ci by to mohlo mat az taky vpliv neviem :roll:
jo až ho tam dáš , tak to bude o něčem jiném, uvidíš ;)


Samozrejme, ze zajtra uz namontujem aj tento kryt...;)
makov
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 24 led 2006, 19:23
Bydliště: MYJAVA

Příspěvek od makov »

Kolko malo to auto nabehane? To si ihned po kupe takto opravoval?
Pekna praca chvalim a drzim palce
Fabia 1,9 TDI ATD silver r.v. 2001 cca 100kw
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Uživatelský avatar
HondaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 23 lis 2009, 21:19
Bydliště: Walachia

Příspěvek od HondaRS »

to Roberbo:

Super prace ty jsi turbo asi nepulil rovnou jsi to svěřil odorníkům že?Kdybys přeci měl nějakeké fotky puleneho turba uvital bych.
Díky
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

HondaRS píše:to Roberbo:

Super prace ty jsi turbo asi nepulil rovnou jsi to svěřil odorníkům že?Kdybys přeci měl nějakeké fotky puleneho turba uvital bych.
Díky
fotek je tu dost stači jen hledat
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“