Nie, to auto mam uz 6 rokov, teraz ma 200.000km..kedze ho nejdem predat, rozhodol som sa ho opravit..makov píše:Kolko malo to auto nabehane? To si ihned po kupe takto opravoval?
Pekna praca chvalim a drzim palce
Postup: Demontaz montaz Turbo + EGR+vstrekovace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak namontoval som aj ostatne kryty. Uz je vo vnutri tichsie, len klepka tam asi jeden vstrekovac..pri brzdeni motorom uplne ticho..ale v zabere tam nieco klepka..prvych 20km dost vyrazne a dnes som to bol prejst tak po 70km uz je to klepkanie mensie, tak neviem...uvidim, ci to prestane uplne, alebo bude nejaky ten vstrekovac na vymenu ..
Pred tym v aute hucala prevodovka, tak ani uz neviem povedat, ci to pred rozobranim takto klepkalo, lebo teraz je v aute dost ticho a aj startuje na brnk ..
Idem este obravit tie budiky..stracaju sa udaje z Maxidot displeja (ked sa zohreje auto..)
Pred tym v aute hucala prevodovka, tak ani uz neviem povedat, ci to pred rozobranim takto klepkalo, lebo teraz je v aute dost ticho a aj startuje na brnk ..
Idem este obravit tie budiky..stracaju sa udaje z Maxidot displeja (ked sa zohreje auto..)
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Ked najazdim nejakych 500-700km tak ich skontrolujem.pafka píše:jo dá , to je naprosto v pohodě, doporučil bych až něco najedeš zkontrolovat na vstřikovačích nastavení na vahadlech
Chalani, dakujem Vam vsetkym..
..auto ma dnes uz za sebou dalsich 150km a uz od rano v motory ani nic neklepka ..
Mozno sa fakt nieco dostalo z toho brusneho papiera niekam, kam sa nemalo ,, ..alebo to chcelo po tej velkej vymene len trochu s tym zas pojazdit ..
Tak uvidim ..zadnu cast auta (brzdy a tlmice) to ma este caka, teraz pojdem vymenit ten Maxidot
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003