Čidlo teploty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Při odpojení čidla teploty chladící kapaliny má ECU nouzovou hodnotu 38°C - je poznat, že se studenému motrou chce mín do otáček. Relé žhavení je nastaveno na max. čas.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Na starém foru se to diskutovalo mnohokrát. Problém je v opotřebení čerpadla. Pokud je opotřebeno mírně, tak pomůže vyšší startovací dávka, ale potřebovala by být ještě vyšší. Pokud je víc vyběhané, tak se odporem nasimuluje mráz a Ř.J. dávku zvedne na maximum. Vůbec to neznamená, že je čerpadlo špatné, pouze je špatná softwarová obsluha. Mech. čerpadla se opotřebovávají úplně stejně, akorát že na start dávají max. dávku. Taky při startu motor zahulí, což je u moderních aut nežádoucí a je ošertřeno tak, jak to známe. Odpojení čidla teploty je nejspolehlivější diagnostika uvedeného problému. Ti, kdo vyměnili palivový filtr za dvouvývodový, v důsledku chladnější nafty tenhle problém buď vůbec nemají, nebo se neprojevuje tak výrazně.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

to čidlo teploty na hadici za intercolerem je združený s čidlem plnícího tlaku, když ho odpojíš a projedeš se, tak si hodíš sporadickou chybu a pojedeš stejně v nouzáku.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To oktáf: Buď si pleteš čidlo teploty vody s čidlem teploty a tlaku nasávaného vzduchu, nebo jsi těžce (offtopic) .
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“