Čidlo teploty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Naldo
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 23 led 2006, 15:22

Čidlo teploty

Příspěvek od Naldo »

Špatně mi startuje zahřátá octavie a tak chci dle vaších rad odpojit čidlo teploty a simulovat studený motor. Problém je, že nevím jak ten konektor vyndat-stačí jen vytáhnout nebo je pořeba něco otočit, případně zmáčknout? Nerad bych něco urval-moc tam na to není vidět.
Díky
Octavia Combi 1.9 TDI 81kW, AHF
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Pokud to máš jako já na Toledu, tak ten konektor má takovou pojistku, která se dá zmáčknout z obou stran, z jedný palcem a z druhý ukázovákem. Zmáčkeš je obě a zatáhneš za ten konektor směrem od čidla. Nemělo by jít nic zničit. Jde to trochu ztuha.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Pokud to nepude, tak tu pružinku jednoduše sundej a půjde to krásně, nandat jí zpět jde taky v pohodě.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Není na Octě náhodou oválnej konektor? Pokud jo, tak ten má samozdřejmě pojistku taky, ale de to pěkně těžko(teda jak kdy, ale trochu grif to chce).
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

pokud na tom autě nemáš objetou zeměkouli tak na 90% to bude v unaveném startéru asi by to chtělo nejakou drobnou repasi. tím pádem si myslímže simulovat studené starty je asi zbytečné
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No rozhodně bych nejdříve zkusil to čidlo, je to záležitost na 2min.
Jinak k těm konektorům, vždy ho nejdříve přitlač, než začneš uvolňovat pojistku, jinak (pokud tam máš ten co píše Huml) se ti může stát, že tu pacičku ulomíš.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

to jo ale TDi za tepla nežhaví takže to odpojení nic neřeší.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ale podle čidla teploty se určuje start. dávka paliva. (LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Reší, nastaví s startovací dávka na max.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To Origoš: rychlejší (noteeth)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

to jo ale pokud je to ok tak proč na teplý motor plnou dávku no a pokad to má už vypsané parte tak je to řešení jem na čas.
V9tek
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 23 led 2006, 19:28

Příspěvek od V9tek »

Tak který to čidlo teploty na to má vlastně vliv.To na hadici, nebo někde na bloku motoru, prosím upřesněte to někdo. A kde přesně se nachází.
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

je to čidlo na horní hadici od chladiče a má čtyři vývody
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jsou tam dva druhy, dle r.v.. Doufám, že bude aspoň trochu patrno, kde se nachází.Obrázek
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

to lumir:tdi zhavi podle teploty motoru,zhavici rele spina rj motoru,pri odpojeni cidla si jednotka mysli ,ze motor je studeny a sepne zh. rele
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“