Čidlo teploty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4148
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Na starém foru se to diskutovalo mnohokrát. Problém je v opotřebení čerpadla. Pokud je opotřebeno mírně, tak pomůže vyšší startovací dávka, ale potřebovala by být ještě vyšší. Pokud je víc vyběhané, tak se odporem nasimuluje mráz a Ř.J. dávku zvedne na maximum. Vůbec to neznamená, že je čerpadlo špatné, pouze je špatná softwarová obsluha. Mech. čerpadla se opotřebovávají úplně stejně, akorát že na start dávají max. dávku. Taky při startu motor zahulí, což je u moderních aut nežádoucí a je ošertřeno tak, jak to známe. Odpojení čidla teploty je nejspolehlivější diagnostika uvedeného problému. Ti, kdo vyměnili palivový filtr za dvouvývodový, v důsledku chladnější nafty tenhle problém buď vůbec nemají, nebo se neprojevuje tak výrazně.