Stránka 1 z 3

superb -drzi otacky.

Napsal: 14 pro 2009, 17:35
od marena tdi
superb 96 kw awx.resim tady problem a uz nevim na co se mam podivat.kdyz jedu s autem a mam tam nad 25oo ot/m a dam nohu s plynu auto jede dal.trha sebou ,skube .na palubaku nepada v ten moment ani okamzita spotreba. kontrola regulace turba,podtlaky,cidla,spinace.diagnostika je cista.zadna zavada.je tady dodelavany tempomat ten jsem odpojil.zavada pretrvava. nevi nekdo? diky za kazdou radu :)

Napsal: 14 pro 2009, 19:11
od DOLPH
divné...
napadá mně-zkontroluj funkci plynového pedálu,idealní by bylo šoupnout na zkoušku jiný....

Napsal: 14 pro 2009, 19:14
od DOLPH
možná ten tempomat deaktivovat přímo v ŘJ.......

Napsal: 14 pro 2009, 19:18
od slovacek.milos
DOLPH píše:divné...
napadá mně-zkontroluj funkci plynového pedálu,idealní by bylo šoupnout na zkoušku jiný....
máš ho ve vagu kontrola akčních členů miloš

Napsal: 14 pro 2009, 19:24
od marena tdi
plynovy pedal mne napadl.mrknu na akcni cleny.

Napsal: 14 pro 2009, 19:30
od tomiisp
akcne cleny a plynovy pedal :? som si to tam nejak nikdy nevsimol, skor si pozri v meranych skupinach, kanal 6-tempomat/brzdovy spinac/spojkovy spinac a potom kanal 2 - poloha plynoveho pedalu,2 policko zlava a spinac volnobehu v pedalu, 3 policko, stredna hodnota (x1x)

Napsal: 14 pro 2009, 20:27
od marena tdi
prehodil jsem plynovy pedal -zavada trva

Napsal: 14 pro 2009, 20:29
od kevino
a co to robi ked zrychlujes s plnym plynom na 5. od 1500 ot ?

Napsal: 14 pro 2009, 20:40
od marena tdi
krom 5 kterou jsem nezkousel to dela na kazdou rychlost.volnobeh je v pohode.kdyz pridas na miste tak taky.problem nastava az kdyz jedes.das nohu s plynu a motor sam drzi treba 3000 t/ot ,na brzdovy pedal to nereaguje pouze na spojku to spadne na volnobezne otacky.

Napsal: 14 pro 2009, 20:42
od kevino
marena tdi píše:krom 5 kterou jsem nezkousel to dela na kazdou rychlost.volnobeh je v pohode.kdyz pridas na miste tak taky.problem nastava az kdyz jedes.das nohu s plynu a motor sam drzi treba 3000 t/ot ,na brzdovy pedal to nereaguje pouze na spojku to spadne na volnobezne otacky.
aha tak potom neries moju predoslu radu. zaujimave ze v pamati zavad nie su ziadne chyby. 3000 ot je dost vela. skus este pozriet konektory v E boxe

Napsal: 14 pro 2009, 21:45
od Huml
no já už bych zkusil i jinou řídící jednotku, po poslední zkušenosti ;)

Napsal: 14 pro 2009, 21:46
od Ladas
jaký máš rozměr pneu? (předek zadek)

Napsal: 14 pro 2009, 21:48
od Huml
že by MSR? to by dělalo i při nižších otáčkách, ne?

Napsal: 14 pro 2009, 21:53
od Ladas
i ASR to pomate jako svině...

Napsal: 14 pro 2009, 21:58
od Huml
to že jsem napsal tu jednotku, tak k tomu mě vedly ty otáčky co napsal, těch 2500ot. to je snad nějaká magická hodnota v tý jednotce, ten Páša co jsem ho řešil taky blbnul přesně ve 2500ot.