Používá někdo nebo má zkuženosti s METALTEC - 1® ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Používá někdo nebo má zkuženosti s METALTEC - 1® ?
Má někdo zkušenosti s tímto produktem?Dočetl jsem se,že jsou aj nějaké napodobeniny.
Mám ho doma,tak jsem zvědavej co to udělá s motorem.
http://www.metaltec-1.cz/new/index.html
Mám ho doma,tak jsem zvědavej co to udělá s motorem.
http://www.metaltec-1.cz/new/index.html
Mám osobní zkušenost s přípravkem MILITEC-1, což bylo baleno v naprosto stejné krabičce a pravděpodobně to bude od stejného výrobce.
Před 12 lety jsem to dával do Escorta 1,4i, protože žral olej. Během ujetí 5000 km se spotřeba oleje snížila z původního litru na tisíc km téměř na nulu a nebylo nutné mezi výměnami dolévat. Mírně se zvýšily kompresní tlaky (asi o 1 Bar).
Před 12 lety jsem to dával do Escorta 1,4i, protože žral olej. Během ujetí 5000 km se spotřeba oleje snížila z původního litru na tisíc km téměř na nulu a nebylo nutné mezi výměnami dolévat. Mírně se zvýšily kompresní tlaky (asi o 1 Bar).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tak to jsi měl možná štěstí,protože jsem se dočetl,že ten MILITEK-1 bylo falešné balení.Otázka,ale je co se do těch lahviček dávalo,když ne origo USA.Marek77 píše:Mám osobní zkušenost s přípravkem MILITEC-1, což bylo baleno v naprosto stejné krabičce a pravděpodobně to bude od stejného výrobce.
Před 12 lety jsem to dával do Escorta 1,4i, protože žral olej. Během ujetí 5000 km se spotřeba oleje snížila z původního litru na tisíc km téměř na nulu a nebylo nutné mezi výměnami dolévat. Mírně se zvýšily kompresní tlaky (asi o 1 Bar).
Je to popsáno zde:
http://www.metaltec-1.cz/new/oz_zcizene ... odeji.html
Mně tenkrát říkali, že je to švýcarský výrobek.
Jinak já tyhle přípravky ve svých motorech nepoužívám, protože si myslím, že pokud je motor dobrý, není to potřeba a pokud má motor problém, je třeba jej řešit jinak než vyhazováním peněz za tyto "zázračné" technologie. Ten Escort byl jedné známé, takže jsem to neplatil, jinak tyhle věci moc v lásce nemám, i když třeba fungují.
Jinak já tyhle přípravky ve svých motorech nepoužívám, protože si myslím, že pokud je motor dobrý, není to potřeba a pokud má motor problém, je třeba jej řešit jinak než vyhazováním peněz za tyto "zázračné" technologie. Ten Escort byl jedné známé, takže jsem to neplatil, jinak tyhle věci moc v lásce nemám, i když třeba fungují.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
už na závodech se říkalo co v motoru nejni to tam kouzelná lahvička nenalije ale když se podíváš po 24 hodině na tv tak ti ukážou jak jde jezdit s zázračným přípravkem úplně bez oleje tuším Horst Fuchs nebo tak nějak
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jj,někde jsem to viděl Co už,mám to doma,tak uvidím jestli to nějak pocítím na chodu motoru.Ladas píše:už na závodech se říkalo co v motoru nejni to tam kouzelná lahvička nenalije ale když se podíváš po 24 hodině na tv tak ti ukážou jak jde jezdit s zázračným přípravkem úplně bez oleje tuším Horst Fuchs nebo tak nějak
no z vlastní zkušenosti ti povím že v šáde 120 která blbě chytala a měla za sebou cca 300tis jsme to tam z prdele cákli myslím že to byl Xeramic a po půl hodině měla volnoběh místo 700 1100!!! auto dá se říct ožilo a přestalo požírat olej chodila neskutečně až to tý doby co při převážení dvousloupáku se rozhoupal vozík a utrhalo to vzadu šavle ale jinak to byl drak jako prase s tím sajrajtem to nalítalo asi dalších 80tis a pak se z toho stalo takový místní posunovadlo ale žlepšení bylo poznat už jen tím že se musel stáhnout volnoběh
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hele klucí našel jsem další volovinu..., už to někdo nalil do auta či má nějaké zkušenosti?
http://olejoveaditivum.cz/
Já na tyhle věci nevěřím, stačí nehonit studený motor a měnit olej po 10t km
http://olejoveaditivum.cz/
Já na tyhle věci nevěřím, stačí nehonit studený motor a měnit olej po 10t km
G3 Variant 1,9 TDi ... only S764
Můj známý má naprosro stejnou zkušenost se SLICKem. Nalil to do motoru v Erku, který byl upravený. Dostal totiž reklamní vzoreček od nějakého dealera za větší odběr tohoto zázraku.Ladas píše:no z vlastní zkušenosti ti povím že v šáde 120 která blbě chytala a měla za sebou cca 300tis jsme to tam z prdele cákli myslím že to byl Xeramic a po půl hodině měla volnoběh místo 700 1100!!! auto dá se říct ožilo a přestalo požírat olej chodila neskutečně až to tý doby co při převážení dvousloupáku se rozhoupal vozík a utrhalo to vzadu šavle ale jinak to byl drak jako prase s tím sajrajtem to nalítalo asi dalších 80tis a pak se z toho stalo takový místní posunovadlo ale žlepšení bylo poznat už jen tím že se musel stáhnout volnoběh
Po nalití do motoru se mu volnoběh taky o dost zvýšil, takže během tisíce kilometrů musel několikrát přelaďovat karburátor. Jelo mu to o poznání lépe a spotřeba šla o litr dolů. Byl spokojený.
Po nějakém čase mu praskla tlaková hadice od chladiče oleje. Utekl mu všechen olej. On s autem dojel bez oleje asi 8 km k bráchovi na barák, kde vyměnil hadici, nalil nový olej a zkusil jezdit, co to udělá. Paradoxně to neudělalo nic - motor jezdil jako předtím, komprese stejná - tlak mazání stejný. Preventivně motor rozhodil, aby se přesvědčil, co to napáchalo za škody. Klika byla fialová - po povrchu všech sedmi čepů měla fialový povlak, který nešel ubrousit ani pilníkem (tak to bylo tvrdé - pilník poskakoval a na povrchu čepů žádné stopy). Tak tam dal jiné šály a jezdí dodnes. Podotýkám, že ten motor jezdil trvale při otáčkách 5000 - 7500 rpm a mazán byl olejem M6AD (jestli se tomu dá vůbec říkat olej).
Takže to asi fakt funguje.....
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 22 pro 2009, 12:47, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Pokud to auto máš rád tak to tam nelej,specielně s militecem jsem viděl motor kterej přišel o honování a ve finále se zadřel.Když je to na bázi teflonu tak ti to zasere kanály a ucle ti to mezery na kroužkách a pak se ti zapečou,druhej typ je ny bázi chloridů a fluoridů který za určitejch podmínek fungujou,jenomže chlor a fluor je hrozně nestabilní a vlivem teploty a oxidace se z toho stane kiselina a motor ti to rozežere,specielně to honování jde do pryč.Děje se to ale pozvolna takže když na to přídeš tak už je pozdě.Do oleje nepatřej žádný aditiva
A4 8K5
Už jsem to psal a je to aj v odkaze nahoře,MILITEK-je falsa a nekvalitní kopie!Naštěstí jsem koupil origo METALTEK.pasa píše:Pokud to auto máš rád tak to tam nelej,specielně s militecem jsem viděl motor kterej přišel o honování a ve finále se zadřel.Když je to na bázi teflonu tak ti to zasere kanály a ucle ti to mezery na kroužkách a pak se ti zapečou,druhej typ je ny bázi chloridů a fluoridů který za určitejch podmínek fungujou,jenomže chlor a fluor je hrozně nestabilní a vlivem teploty a oxidace se z toho stane kiselina a motor ti to rozežere,specielně to honování jde do pryč.Děje se to ale pozvolna takže když na to přídeš tak už je pozdě.Do oleje nepatřej žádný aditiva
Dík,ale za upozornění.