Problem s regul. tlaku turba - LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:28

Problem s regul. tlaku turba - LOG

Příspěvek od tripworld »

Mam problem na Passat B5.5 AVF 1,9TDI PD 96kW. Regulacia sem-tam strajkuje. Najvacsi problem je v tom ze to robi iba niekdy. Niekedy taha normalne, niekedy vobec a niekdy az na 3000ot. VAG vyhaduje chybu:
17964 - Regulace plnicího tlaku (prekrocena dolna medza regulacie)
Spravil som diagnozu akcnich clenov ... na N75 necitim ze cvaka (vsetko sa to trase)
Skusal som tiez skontrolovat regulaciu podla DP. Vo funkcii "04" (zakladne nastavenie) v poli "011" mi vyhodilo toto
ZAP: podla DP (mam len na 74kW) ma byt tlak 80-250mbr - tak teraz neviem co je zle
Obrázek
OFF
Obrázek
Pri rozbehu na 3stupni bol tlak turba cca 2300mbr (co je dost dobre)
Co to moze byt N75 alebo sa zasekava ta tycka na turbe?
Naposledy upravil(a) tripworld dne 05 led 2010, 07:15, celkem upraveno 1 x.
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:28

Příspěvek od tripworld »

Uz som prisiel na to preco som necitil cvakat N75 :) ... lebo som skusal N18 .. musim to este preverit
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

zatuhlá regulace na turbu.udělej LOG.
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:28

Příspěvek od tripworld »

myslis tu podtlakovu skatulu na turbe..ta podtlakova hadica co ide do toho je dost zalomena nemoze to rovit ono ze to niekedy priskrti.... problem je v tom ze tazko sa mi ten log spravi ked to blbne iba niekedy ... teraz som sa s ty sral hodinu a nic islo to normalne
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

neboj,pokud přidrhává regulace,tak to vidět jde.
do nouzáku to spadne až při velmi velkých rozdílech tlaků....
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:28

Příspěvek od tripworld »

no ale ja sa bojim :( to zas bude penez... dnes som isiel do roboty 20km v nudzovom... nikedy sa to po vytoceni nad 2000ot odepi, niekedy az po vypnuti motora. ... nebudu to pridrete lopatky
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

jo,budou to přidřené lopatky na regulaci turba.(samozřejmě to nevím na 100% ,ale většinou je to tím)
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:28

Příspěvek od tripworld »

vybrat a skusit vycistit co?
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

nejdřív udělej ten log.

......pak rozebrat a vyčistit.není to konec světa....,marné,vozíš si prdel v pasatu,tak to občas něco stojí...
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

sprav log, ale v poslednej dobe dost často riešim na AVF snímaš tlaku vzduchu.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:28

Příspěvek od tripworld »

DOLPH píše:nejdřív udělej ten log.

......pak rozebrat a vyčistit.není to konec světa....,marné,vozíš si prdel v pasatu,tak to občas něco stojí...
neser ma uz ma to auto stalo dost penez a nervov ... posrane PD aj z jeho VTG turbom ... zlaty Leon AGR
nebude to tato hadica ... ze by sa v urcitom case zohla a preto to nereguluje .. je to dost nasponovane
Obrázek
a LOG normalne alebo ked to blbne? na ktorom riadku? na 010?
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:28

Příspěvek od tripworld »

Tak spravil som LOG v skupine 10, ale motor isiel normalne. Dal som tu aj graf z excelu lebo cez VAG neukazovalo tlak turba
http://www.upnito.sk/subor/bac5d634c236 ... e444e.html (tu je LOG z VAGu)

Obrázek
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:28

Příspěvek od tripworld »

Dalsi LOG teraz riadky 003, 010, 011. Auto opat ide normalne.. ale v grafe videt ze pozadovany tlak je nizsi ako turbo skutocne dava na 1 a 2 prevod stupni
http://www.upnito.sk/subor/1fa577a4bf43 ... 1a7a9.html

Obrázek
mad
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2012, 09:15

Příspěvek od mad »

Predpokladam, ze do nouzaku prejde spise pri volnobeku ci deceleraci ....
Zkontroluj, jestli nemas polamane hadicky jeste pred regulacnim elektro- ventilkem pro aktivaci podtlakoveho regulatoru plniciho tlaku ....
tomasmu
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2012, 21:55

Příspěvek od tomasmu »

Riesim toto iste. Auto nema tah. Mam tvrdy pedal na brzde to znamena ze 4krat stlacim a je tvrdy musim pockat kym padne dolu/zmakne. Este k tomu pri rozbiehani mi nieco sici a nema tah. Cim to moze byt?

Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu?

Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“