Funkce Tandemového čerpadla...??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jirzi-r1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2009, 17:45

Funkce Tandemového čerpadla...??

Příspěvek od jirzi-r1 »

Může mít vliv tandemové čerpadlo u Superba 1.9TDI 96kW na to že někdy auto nechce jít od spodu pořádně do otáček a někdy jede úplně normálně...? Jaká je přesná funkce tandemové čerpadla kromě podltlaku pro brzdy...??

Díky za radu
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:28

Příspěvek od tripworld »

Taha naftu k PD tryskam a vyraba podtlak do celeho systemu ovladania
Tvoj popisovany problem je mozno podobny ako mam ja - blbne regulacia tlaku turba treba VAG
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=53917
alebo tu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52019
jirzi-r1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2009, 17:45

A jak si to pořešil?

Příspěvek od jirzi-r1 »

a jak si to teda vyřešil?
Mě to začalo dělat současně s tím že mi při opakovaném rychlejším brždění vytvrdne brzdový pedál...tak mám podezření na to tandemové čerpadlo... to si neřešil???
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:28

Příspěvek od tripworld »

mas SZ
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Bydliště: teplice

Re: A jak si to pořešil?

Příspěvek od PAIA »

jirzi-r1 píše:a jak si to teda vyřešil?
Mě to začalo dělat současně s tím že mi při opakovaném rychlejším brždění vytvrdne brzdový pedál...tak mám podezření na to tandemové čerpadlo... to si neřešil???



ahoj mám ten samej problém po více vyšlápnutí brzdy tvrdne pedál a blbě brzdí na tandemu mezi víčkem sem si všim že dou bublinky takže tam něco utíká ale nevim jestli to je ten problém z brzdama?dělal ste to už někdo?? :?
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
tomasmu
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2012, 21:55

Příspěvek od tomasmu »

Riesim toto iste. Auto nema tah. Mam tvrdy pedal na brzde to znamena ze 4krat stlacim a je tvrdy musim pockat kym padne dolu/zmakne. Este k tomu pri rozbiehani mi nieco sici a nema tah. Cim to moze byt?

Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu?

Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejspíš ko tandem měřily jste někdo podtlak?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubenec »

Mám něco podobného.
Někdy jede auto jak motorová pila pěkně odspodu a brzdí na tuknutí. Jindy se musí nutit a je docela hlučné a ve stejném okamžiku jdou i hůře brzdy. Musím více tlačit, aby to reagovalo.
Dnes jsem byl na měření podtlaku ve VW a bylo naměřeno -0,75 bar. Technik zkoušel hledat kolik to má správně dávat, ale nenašel to.
Nějak nevím co dál.
Podtlak neutíká, zkoušeno asi po 10hodinách odpojením hadičky od tlumítka. Krásně si to nasálo. I pedál je asi po nějakých 7 hodinách stání měkký a po 3-4 sešlápnutích ztvrdne a po nastartování opět změkne. Tudíš bych nehledal závadu ani posilovači.
Napadá mě nízká kapacita vývěvy na tandemu nebo hadice se zpětným ventilem co vede od vývěvy k posilovači.
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“