Nejlepší značka oleje pro TDI?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chlapy REPSOL jedině Repsol.Super cena super kvalita.Jezdím ho v motorkách jak nenemažeš tak nejedeš.
No a Seat to dává je dává jako prvonáplň.
Dále jsou kvalitní a mají širokou škálu oleje Titan Fuchs je to prostě německý,a taky jen samé dobré zkušenosti a taky je myslím dává Škoda jako prvonáplň.
No a Seat to dává je dává jako prvonáplň.
Dále jsou kvalitní a mají širokou škálu oleje Titan Fuchs je to prostě německý,a taky jen samé dobré zkušenosti a taky je myslím dává Škoda jako prvonáplň.
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
K tématu se toho dá napsat hodně, zkusím stručně, třeba se to někomu hodí
1) Americké oleje - určeny pro velkoobjemové, krátkozdvihobé, pomaluběžné motory, nejsou špatné, pokud použijete olej o třídu lepší a najedete 10K ročně bez velkého zatěžování, proč ne.
2)rozdíl v opotřebení motoru mezi kvalitním minerálním olejem (ESSO)a polosyntetikou (ELF Competition cenově 120 a 220 Kč) je 60- 80% - zjištěno v nezávislé laboratoři ANAC v rozmezí 195k až 400k motor peugeot 1,9, ve 400k byly kompresní tlaky 28 At, filtry Mann (důležitáje i kvalita použitých filtrů). Beru evropské značkové oleje.
3) O kvalitě oleje svědčí plus minus cena, vlastnosti oleje za 200 a za 400 nemůžou být a nejsou stejné, tím nechci říct, že se použitím "obyčejného oleje" (značkového) motor zadře, nicméně opotřebení je velmi rozdílné.
4) Jaký olej - záleží na režimu používání, zatížení a nájezdu KM a na tom, jak dlouho chci auto mít (já jezdím soukromě 30 - 45 ročně, denně, používám do TDI 66 Mobil 10W40, a dobrý)
5)Po čipu - chystám,se, zatím není dost peněz - zvolím olej cca 400Kč
6)To, co dělá olej olejem jsou aditiva, jeden taxikář co jezdil na plnou syntetiku za 120 a dojezdil v cca 100K.....
7) Při použití neznačkového minerálního oleje do PD TDI je jeho životnost cca 30k
1) Americké oleje - určeny pro velkoobjemové, krátkozdvihobé, pomaluběžné motory, nejsou špatné, pokud použijete olej o třídu lepší a najedete 10K ročně bez velkého zatěžování, proč ne.
2)rozdíl v opotřebení motoru mezi kvalitním minerálním olejem (ESSO)a polosyntetikou (ELF Competition cenově 120 a 220 Kč) je 60- 80% - zjištěno v nezávislé laboratoři ANAC v rozmezí 195k až 400k motor peugeot 1,9, ve 400k byly kompresní tlaky 28 At, filtry Mann (důležitáje i kvalita použitých filtrů). Beru evropské značkové oleje.
3) O kvalitě oleje svědčí plus minus cena, vlastnosti oleje za 200 a za 400 nemůžou být a nejsou stejné, tím nechci říct, že se použitím "obyčejného oleje" (značkového) motor zadře, nicméně opotřebení je velmi rozdílné.
4) Jaký olej - záleží na režimu používání, zatížení a nájezdu KM a na tom, jak dlouho chci auto mít (já jezdím soukromě 30 - 45 ročně, denně, používám do TDI 66 Mobil 10W40, a dobrý)
5)Po čipu - chystám,se, zatím není dost peněz - zvolím olej cca 400Kč
6)To, co dělá olej olejem jsou aditiva, jeden taxikář co jezdil na plnou syntetiku za 120 a dojezdil v cca 100K.....
7) Při použití neznačkového minerálního oleje do PD TDI je jeho životnost cca 30k
osobne som taktrosku na skusku nalial polosyntu valvoline 5w40 so specifikaciou pre pd resp hdi a zatial spokojnost dokonca ten motor je tichsi ako kamaratov rovnaky ktory ma 100tis km... ten moj ma 200 po nastoartovani aj na studeno ide motor hned kludne bez zbytocnych klepotov...
Peugeot 406, HDI, 110ps
To myslim, ze nikoliv.bobG3 píše: 3) O kvalitě oleje svědčí plus minus cena, vlastnosti oleje za 200 a za 400 nemůžou být a nejsou stejné, tím nechci říct, že se použitím "obyčejného oleje" (značkového) motor zadře, nicméně opotřebení je velmi rozdílné.
a) Vetsina prodejcu ma rozdilne distribucni kanaly
b) Platis za znacku.
Kazdopadne pokud maji dva oleje VW normu, stejne SAE a API normy, tak budou mit prakticky stejne vlastnosti. Tedy pokud v jednom nebude Horstuv PS21
Pokud si dotycny stahne specifikacni listy, tak uvidi rozdily mezi viskozou a kvalitu filmu ve strihu. To je tak vse podstatne.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
Svatá pravda, jen se tak nějak zapomnělo při těch sporech o nejlepší oleje na Seleniu, která je minimálně rovnocená Mobilu,ale přesně jak tady bylo uvedeno: Stejná specifikace-stejná kvalita a je jedno co se kvality týče co je to za značku nebo jestli je to tzv. polo nabo plná, která mimochodem stejně neexistuje. Rozdíl je jen ve viskozitě za studena.
2,4TD_HLX_week
s tou cenou Mobil 1 to neni zas tak pravda,ze je drahy.Ja ted kupoval MJ AUTO 5-w40 920.- s dph za 4 litry Celkem sem bral 5 litru a platil i s PPL 1300.- a nejake drobne,doba dodani do 2 dnu
http://www.mjauto.cz/akce.htm
http://www.mjauto.cz/akce.htm
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot