Nejlepší značka oleje pro TDI?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak vidím a čtu hodně vás vychvaluje zahrační oleje ,ale opak bývá v některých věcech pravdou.Naši výrobci jsou plnohodnotně srovnatelní.Já používám už několik let Paramo Trysk Speed 10W40 na několika autech a byl jsem spokojen jak s kvalitou tak i cenou.Také,jak tu připoměl jeden příspěvek tak po sloučení Parama a Korama(oleje Mogul) mají v paramu jednu s nejnovějších linek na výrobu olejů u nás(vyrábí základové oleje i pro jiné firmy)Proto bych vůbec naše výrobce nepodceňoval toiž nemají kolikrát tolik prostředků na takovou reklamu jako jiní kteří mají a chtějí prodat za každou cenu. Tak zdar a dobrou orientaci v olejovém pralese.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02 úno 2006, 20:57
- Bydliště: nitra
reakcia
Ak skúšam oleje pre kamošov sú šokovaní že ten čo vypustia zadre valček neskôr a pri väčšej záťaži ako nový ktorý idú naliať.Samozrejme neskúšam parameter tepelná odolnosť,protipeniace prísady,schopnosť niesť oter,čistiacu shopnosť,....... ale mažú lepšie.Toto sa dá odskúšať aj na jednotlivých nových olejoch podľa značiek a api klasifikácíí. A nie je pravdou že novší typ vydrží viac ako tan pred ním! Ale opakujem že meriam len parameter mazacej schopnosti.Z tohoto pohľadu prekáračky typu najlepší a pod sú len subjektívne dojmy. Ano je pravdou že olej musí spĺňať mnoho iných parametrov ale najhlavnejší je jeho mazacia schopnosť a medza trhania olejového filmu. Dnes si už nespomeniem na značku pod ktorou sa predával ale kedysi v 93 ho dovážali cez Primaveru z USA. Bol TO obyčajný minerál ktorý svojimi vlasnosťami predčil všetky vtedy dostupné synti na trhu. Bol vyrábaný z ropy mex zálivu.a US army ho používa ako výlučné mazivo do techniky. Som presvedčený že do dnes nemá konkurenciu,lebo amíci ho zakázali predávať mimo usa.julio
Souhlas. Já jezdím na Mogul nebo Paramo, plná syntetik 5W-40 a v pohodě. Sháněl jsem info a stejně se to dělá v jedné fabrice. Věřím českým výrobcům. Snad se nezklamu.Tony píše:Jak vidím a čtu hodně vás vychvaluje zahrační oleje ,ale opak bývá v některých věcech pravdou.Naši výrobci jsou plnohodnotně srovnatelní.Já používám už několik let Paramo Trysk Speed 10W40 na několika autech a byl jsem spokojen jak s kvalitou tak i cenou.Také,jak tu připoměl jeden příspěvek tak po sloučení Parama a Korama(oleje Mogul) mají v paramu jednu s nejnovějších linek na výrobu olejů u nás(vyrábí základové oleje i pro jiné firmy)Proto bych vůbec naše výrobce nepodceňoval toiž nemají kolikrát tolik prostředků na takovou reklamu jako jiní kteří mají a chtějí prodat za každou cenu. Tak zdar a dobrou orientaci v olejovém pralese.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
No akorat nevim co to je.cupra165 píše:s tou cenou Mobil 1 to neni zas tak pravda,ze je drahy.Ja ted kupoval MJ AUTO 5-w40 920.- s dph za 4 litry Celkem sem bral 5 litru a platil i s PPL 1300.- a nejake drobne,doba dodani do 2 dnu
http://www.mjauto.cz/akce.htm
Je tam psano Mobil Syst S - ne Mobil 1 nebo Synt.
Cena ujde.
A co rikate na toto
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... =15#detail
http://www.mobil.com/Czech_Republic-Cze ... lV5W40.asp
http://www.mobil.com/Czech_Republic-Cze ... _5W-40.asp
4L za 702 s DPH a ma to stejne parametry jako ten Syst S
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
zajima me Vas nazor a doporuceni oleje pro motor VW 2.5TDi V6 - kod AFB, rv98.
Auto je z bazaru, co tam bylo driv vi buh. Vymenil jsem oil za Q8 Formula Excel 5w/40. Pozdeji jsem musel vymenit nadzdvihatka, bud uz byly vadne nebo mozna uvolneny karbon. Nevim.
Nyni jsem po 8tkm a chci provest pro jistotu vymenu oleje.
Vaham nad
Q8 Formula Excel 5w/40
Mobil Syst S 5w/40
Mobil 1 0w/40
Zajima me pomer cena vykon a ochrama nadzdvihatek a hlavne vacek u slavneho 2.5TDi V6 110kW.
Zdroj
Syst S - litr 245 s DPH
http://www.mjauto.cz/mobil.htm
Q8 - litr 182 s DPH
http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&zboid=24
Viskozita na 40 i 100st prakticky stejna, resp Mobil nepatrne lepsi.
Cena Q8 bezkonkurencni - u tohoto zdroje. Jinde chcou cca 280,-
Diky za reakce!
Návrat nahoru
Anonymní
Zaslal: čt červenec 20, 2006 21:05 Předmět: Re: Mobil Syst S 5w/40 versus Q8 Formula Excel 5w/40
Zde parametry Syst S - trosku me udivuje to oznaceni Syst a ne Synt
http://www.mjauto.cz/mobil.htm
Zde Q8
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... =15#detail
Q8 Syst S
Kin. viskozita, 40°C, mm2/s 86,3 85,0
Kin.viskozita, 100°C, mm2/s 13,8 13,9
Viskozitní index 164 168
Bod vzplanutí, °C 202 220
Bod tuhnutí, °C -45 -45
Q8 Formula Excel 5w/40
ACEA A3-02, B3-98 Issue 2, B4-02
API SL/CF
Porsche
BMW Special Oil
MB 229.1
VW 500.00, 502.00, 505.00 (01/97) doporučený pro VW 505.01
Mobil Syst S 5w/40
ACEA A3-98 / B3-98 / B4-98
API SL / CF
BMW Long Life Oil, MERCEDES-BENZ (229.1), JASO VTW
500.00, 502.00
505.00
Auto je z bazaru, co tam bylo driv vi buh. Vymenil jsem oil za Q8 Formula Excel 5w/40. Pozdeji jsem musel vymenit nadzdvihatka, bud uz byly vadne nebo mozna uvolneny karbon. Nevim.
Nyni jsem po 8tkm a chci provest pro jistotu vymenu oleje.
Vaham nad
Q8 Formula Excel 5w/40
Mobil Syst S 5w/40
Mobil 1 0w/40
Zajima me pomer cena vykon a ochrama nadzdvihatek a hlavne vacek u slavneho 2.5TDi V6 110kW.
Zdroj
Syst S - litr 245 s DPH
http://www.mjauto.cz/mobil.htm
Q8 - litr 182 s DPH
http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&zboid=24
Viskozita na 40 i 100st prakticky stejna, resp Mobil nepatrne lepsi.
Cena Q8 bezkonkurencni - u tohoto zdroje. Jinde chcou cca 280,-
Diky za reakce!
Návrat nahoru
Anonymní
Zaslal: čt červenec 20, 2006 21:05 Předmět: Re: Mobil Syst S 5w/40 versus Q8 Formula Excel 5w/40
Zde parametry Syst S - trosku me udivuje to oznaceni Syst a ne Synt
http://www.mjauto.cz/mobil.htm
Zde Q8
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... =15#detail
Q8 Syst S
Kin. viskozita, 40°C, mm2/s 86,3 85,0
Kin.viskozita, 100°C, mm2/s 13,8 13,9
Viskozitní index 164 168
Bod vzplanutí, °C 202 220
Bod tuhnutí, °C -45 -45
Q8 Formula Excel 5w/40
ACEA A3-02, B3-98 Issue 2, B4-02
API SL/CF
Porsche
BMW Special Oil
MB 229.1
VW 500.00, 502.00, 505.00 (01/97) doporučený pro VW 505.01
Mobil Syst S 5w/40
ACEA A3-98 / B3-98 / B4-98
API SL / CF
BMW Long Life Oil, MERCEDES-BENZ (229.1), JASO VTW
500.00, 502.00
505.00
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Jezdim na Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Je tam od novoty motoru a tak mu dopravam porad to same. Nikdy mezi vymenou oleje jsem nemusel dolivat. Tento olej nakupuju tento rok za 365kc s DPH/Litr. Oproti 550kc/litr na cerpaci stanici shell celkem rozdil. Vsichni moji brachove maji TDi motory, takze kupuju rocne tak 20 litru. Minuly rok me ale stal 320kc s DPH. No co, pry stoupaji ceny ropy.
Audi Allroad Quattro 2,5TDi V6 132kW, r.v.2002
klasifikace
Já těm značkám olejů moc nevěřím. Panuje přesvědčení, že známá zahraniční značka je kvalitní. Opravte mě, jestli se pletu, ale podle mě výrobce motoru zpravidla předepisuje olej podle klasifikace, protože se oleje dělají podle norem(to jsou ty legrační písmenka SAE 40W nebo API SL/CF a další) a ne podle značky výrobce. Pokud ano, má s ním smlouvu Prachy jsou prachy.
Re: .
Podívej sem >> http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4096 tady nabízejí stáčené oleje, sice né všechny značky, ale třeba ti to bude stačit. Jinak taky >> http://www.oleje.cz/eshop/seznam_prod.p ... l%E9van%FDradluk píše:kde shanite stacene oleje prosim, existuji na to firmy ktere me natoci treba 10 litru do sveho kanystru oleje ktery budu chtit, nemate nejaky typ ?
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Tak tenhle olej používáme do všeho, co u nás jezdí (TDI, PD...)a naprosto OK. Do feldy 1,3 MPi na LPG leju Q8 minerál ze sudu, má natočeno 380 tis a nevezme si kapkufrantacech píše: Zde Q8
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... =15#detail
Q8 Formula Excel 5w/40
ACEA A3-02, B3-98 Issue 2, B4-02
API SL/CF
Porsche
BMW Special Oil
MB 229.1
VW 500.00, 502.00, 505.00 (01/97) doporučený pro VW 505.01
Pokud by někdo chtěl, tak za 4litrový kanystřík Q8 5W40 Excel (norma VW 505.01) chci 600 Kč i s DPH a dokladem ( rabaty na olejích jsou strašný )
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 čer 2006, 21:33
- Bydliště: veké němčice
No jak tak čtu tak mě asi ukamenujete když sem auto koupil byl vněm olej 10w40 .A zdal se my hlučnej za tepla ta tak sem tam dal olej Fuchs Titan Truck SAE15w40 ACEACE3 který používáme v práci je sice doporučen pro náklaďáky ale dáváme ho do všech služebních aut čoš sou HDI a jezdí bez problému a zdá se mi že hlučnost se stišila .Má ACE3 takže by se moch měnit po 30000 ale dělám výměny po 10000. Litr oleje mě stojí + 100korun na lit protože mi ještě vyšetřím na servisech sem tam napíšu o litr víc
rejpu se v motoch každej den
Bylo to tohle ??? http://www.faann.net/page.php?menu=teor ... ena=teorie >> menu Oleje a paliva
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km