Start Tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Start Tdi
Ahoj chtěl bych se zeptat co může mít vliv na kultivovanost startu Tdi? Mě ten motor chytne tak v druhé otáčce starteru což je vpohodě, ale vždy ten motor sebou zacuka (zatřepe trochu i s celym autem) po nastartování i při jízdě už je vše v pohodě nic se netřepe . . Pokud srovnám ve strartování služební oktávku a moji tak tak služební chytá naprosto měkce jak benzín takže u té mojí je něco špatně.
Může to být silentblok na motoru nebo např starovací dávka paliva? netuším co může na tohle mít vliv
díky za rady.
Může to být silentblok na motoru nebo např starovací dávka paliva? netuším co může na tohle mít vliv
díky za rady.
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
tak mě to děla to samé ale pouze u studeného motoru jakoby postupně naskakovaly další valce ,ale jinak to začne chytat na první otočení takže jak píše origoš budou to asi žhavičky nebo se pletu
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Ted me napada jestli to nemuze delat i vychozenej starter, pokud mam motor teplej tak to chyta az na treti otacku - klasickej problem TDI co maj starter Bosch a nalitany kolem 100 000 . Treba pri tom startu v momentu kdy ty valce chytaj nedava potrebnou tocivou silu a motor pak chytne s tema škubencema . . . nevim je to jen úvaha
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
ty tu normalne davas otazky a dokonca na nej aj odpovedas .... ved vsetko vies tak naco sa pytas skontroluj to a hotovo budes mas dobry pocit z dobre vykonanej prace ...osobne sy myslim ze je to silenblok hlavne ten za bateriu sa vzdy poserie ako prvy ...treba vymenitMara123 píše:Ted me napada jestli to nemuze delat i vychozenej starter, pokud mam motor teplej tak to chyta az na treti otacku - klasickej problem TDI co maj starter Bosch a nalitany kolem 100 000 . Treba pri tom startu v momentu kdy ty valce chytaj nedava potrebnou tocivou silu a motor pak chytne s tema škubencema . . . nevim je to jen úvaha
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
No jak se to vezme ja to sice vim ale nejsem si v tom jistej tak se ptam jestli to co jsem napsal neni blbost, jak se ten silentblok vymenuje je to slozity? Jde to doma v garazi nebo se musi nejak prizvedavat motor?travel242fx píše:ty tu normalne davas otazky a dokonca na nej aj odpovedas .... ved vsetko vies tak naco sa pytas skontroluj to a hotovo budes mas dobry pocit z dobre vykonanej prace ...osobne sy myslim ze je to silenblok hlavne ten za bateriu sa vzdy poserie ako prvy ...treba vymenitMara123 píše:Ted me napada jestli to nemuze delat i vychozenej starter, pokud mam motor teplej tak to chyta az na treti otacku - klasickej problem TDI co maj starter Bosch a nalitany kolem 100 000 . Treba pri tom startu v momentu kdy ty valce chytaj nedava potrebnou tocivou silu a motor pak chytne s tema škubencema . . . nevim je to jen úvaha
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
ide to aj doma v garazi nic zlozite ...domontujes cely tunel vzduchovyho filtera su to da srobiky.odpojis tu tlstu hadicu co je za vahou vzduchu a vyberies ho von.Potom das dole vrchny kryt od toho kanalu co je tam kopa kablov od baterky. no a mas to sutam TRI SROBIKY ,dva tlste su na tusim 16 ci 18 kluc a jeden je uplne v pravo pod tymi kablami treba tie kable troska odhrnut je to na 13- stku.Jasne ze sa musi motor troska nadvihnut treba mat mali zdvihak supnut ho pod motor a nadvihnut ked povolis SILENTBLOK musis pustit ten motor hodne dole na tom zdvihaku aby si vobec ten silentbok vybral.no a skontroluj ci je dobry .Sklada sa z troch casti.1 je ten samotny obal druha je vnuti taka tlsta guma zevraj vnutri naplnena olejom a tretia je okolo tej gumy taky veniec co je prisrobovany na motore no a ten veniec byva v tej gume uplne na volno .skusim sem hodit daly link ako tie silenbloky vypadaju na tom aute, aby si mal predstavu pohladam to niekde to tu bolo....Mara123 píše:No jak se to vezme ja to sice vim ale nejsem si v tom jistej tak se ptam jestli to co jsem napsal neni blbost, jak se ten silentblok vymenuje je to slozity? Jde to doma v garazi nebo se musi nejak prizvedavat motor?travel242fx píše:ty tu normalne davas otazky a dokonca na nej aj odpovedas .... ved vsetko vies tak naco sa pytas skontroluj to a hotovo budes mas dobry pocit z dobre vykonanej prace ...osobne sy myslim ze je to silenblok hlavne ten za bateriu sa vzdy poserie ako prvy ...treba vymenitMara123 píše:Ted me napada jestli to nemuze delat i vychozenej starter, pokud mam motor teplej tak to chyta az na treti otacku - klasickej problem TDI co maj starter Bosch a nalitany kolem 100 000 . Treba pri tom startu v momentu kdy ty valce chytaj nedava potrebnou tocivou silu a motor pak chytne s tema škubencema . . . nevim je to jen úvaha
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava