 |
|
 |
Zaslal: st únor 03, 2010 10:36 pm |
|
|
MirekX |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 24.1.2006 |
Příspěvky: 4337 |
Bydliště: Týniště nad Orlicí |
|
|
 |
 |
 |
|
nevím co výrobce vede k tomu, že EU4 nemůže jezdit na bionaftu
Já tam mám vstřikovače z EU4 motoru a na směsnou už najely hromadu km - přes 100tis
máme další 3 auta EU4 - 2xT5 a Caddy vše PD 1,9 a všechno valíme na směsnou a žádný problém - auta najedou kolem 30 tis za rok. |
|
_________________ Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm, Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo VKLR REA DPF DEF On - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt únor 04, 2010 1:22 am |
|
|
octavia_66_tdi |
Přispěvovatel |
 |
 |
Založen: 5.2.2006 |
Příspěvky: 183 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
MirekX napsal: | nevím co výrobce vede k tomu, že EU4 nemůže jezdit na bionaftu
Já tam mám vstřikovače z EU4 motoru a na směsnou už najely hromadu km - přes 100tis
máme další 3 auta EU4 - 2xT5 a Caddy vše PD 1,9 a všechno valíme na směsnou a žádný problém - auta najedou kolem 30 tis za rok. |
----
to si přesně myslím. nemůže být zase takový rozdíl mezi EU3 a 4, který by měl bránit v používání. |
|
|
|
|
 | jo jo jo |  |
Zaslal: čt duben 01, 2010 6:09 pm |
|
|
Už mně s Ro bolí hlava |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 11.1.2010 |
Příspěvky: 65 |
Bydliště: Karvina |
|
|
 |
 |
 |
|
kdybys byl troch strojař a znál motory VW tak bys věděl že jsou uspusobené na provoz BIO klidně mužeš nalít čistou rostlinku do tvý kokty a neubížíš ji!!!! |
|
|
|
|
 | Re: jo jo jo |  |
Zaslal: čt duben 01, 2010 6:11 pm |
|
|
octavia_66_tdi |
Přispěvovatel |
 |
 |
Založen: 5.2.2006 |
Příspěvky: 183 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Už mně s Ro bolí hlava napsal: | kdybys byl troch strojař a znál motory VW tak bys věděl že jsou uspusobené na provoz BIO klidně mužeš nalít čistou rostlinku do tvý kokty a neubížíš ji!!!! |
no to ale nesmis brat v uvahu AVATAR. Bavime se o OCTAVII 2 PD  |
|
|
|
|
 | ale ale |  |
Zaslal: čt duben 01, 2010 6:29 pm |
|
|
Už mně s Ro bolí hlava |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 11.1.2010 |
Příspěvky: 65 |
Bydliště: Karvina |
|
|
 |
 |
 |
|
přečti si ofic stránky VW o provozu na BIO Diesel......pak statistiku poruchovosti vstřikovaču CRDi/PDi a zjistíš že největší poruchovost vstřikovacího sistému je jen v české republice visoce nekvalitní nafta.....nikde není psané o rostlince že by zničila vstřikovače.........jo jo českej člověk je svou blbostí OBR TROTL.a blb... |
|
|
|
|
Zaslal: čt duben 01, 2010 6:30 pm |
|
|
Už mně s Ro bolí hlava |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 11.1.2010 |
Příspěvky: 65 |
Bydliště: Karvina |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Zaslal: čt duben 01, 2010 6:59 pm |
|
|
Už mně s Ro bolí hlava |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 11.1.2010 |
Příspěvky: 65 |
Bydliště: Karvina |
|
|
 |
 |
 |
|
tisková oprava system ,,vysoce |
|
|
|
|
Zaslal: čt duben 01, 2010 10:16 pm |
|
|
jist |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 9.7.2008 |
Příspěvky: 70 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
"jo jo českej člověk je svou blbostí OBR TROTL.a blb" (vstřikovacího sistému) systém vole, ani se nedivim že tě bolí hlava  |
|
|
|
|
Zaslal: čt duben 01, 2010 10:25 pm |
|
|
Už mně s Ro bolí hlava |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 11.1.2010 |
Příspěvky: 65 |
Bydliště: Karvina |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Zaslal: čt duben 01, 2010 10:34 pm |
|
|
jist |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 9.7.2008 |
Příspěvky: 70 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
No jo tak sorry po návratu z nálevny mě to pobavilo  |
|
|
|
|
Zaslal: čt duben 01, 2010 10:48 pm |
|
|
Už mně s Ro bolí hlava |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 11.1.2010 |
Příspěvky: 65 |
Bydliště: Karvina |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
 | Re: ale ale |  |
Zaslal: pá duben 02, 2010 5:20 am |
|
|
slovacek.milos |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 23.12.2007 |
Příspěvky: 30078 |
Bydliště: Strážnice |
|
|
 |
 |
 |
|
Už mně s Ro bolí hlava napsal: | přečti si ofic stránky VW o provozu na BIO Diesel......pak statistiku poruchovosti vstřikovaču CRDi/PDi a zjistíš že největší poruchovost vstřikovacího sistému je jen v české republice visoce nekvalitní nafta.....nikde není psané o rostlince že by zničila vstřikovače.........jo jo českej člověk je svou blbostí OBR TROTL.a blb... |
a kde je ta statisktika poruchovosti, kde se o tom dočtu kolik se procent se v okolních státech Cr pdi podělá oproti česku miloš |
|
|
|
|
 | neboj |  |
Zaslal: pá duben 02, 2010 6:48 am |
|
|
Už mně s Ro bolí hlava |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 11.1.2010 |
Příspěvky: 65 |
Bydliště: Karvina |
|
|
 |
 |
 |
|
pošlu ti ho večír ju taky nestíhám |
|
|
|
|
 | Re: jo jo jo |  |
Zaslal: po duben 05, 2010 2:33 pm |
|
|
Dani34el |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 23.8.2008 |
Příspěvky: 94 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Už mně s Ro bolí hlava napsal: | kdybys byl troch strojař a znál motory VW tak bys věděl že jsou uspusobené na provoz BIO klidně mužeš nalít čistou rostlinku do tvý kokty a neubížíš ji!!!! |
Je navýsost nezodpovědné rozšiřovat takoýhle blafy ! "Nalí čistou rostlinku do kokty..nikomu neublíží" .... Pisatel zřejmě nemá elementární znalosti. Viskozita rostlinného oleje je daleko vyšší než obyč.motorové nafty se všemi z tím spojenými důsledky. Podle dlouhodobých studíí i specielních testů NEJSOU NEUPRAVENÉ motory s přiímym vstřikovánim na provoz čistýho rostlinnýho oleje nebo směsi s vysokym obsahem oleje vhodný !!!
Zvlášť u motorů PD (čerpadlo-tryska) se rychleji opotřebují vcstřikovače, jelikož jsou molekuly oleje větší než nafty, další problkém je polymerizace a největší prob lém je naprosto nedostatečný rozprašování rosltlináče při studenym startu - ředí se motorový olej a horzí připečení pístních kroužků.
Tyto i další problémy vedou k tomu, že motory s přimym vstřikem neni dlouhodobě vhodný provozovat na čistý RO bez úpravy, ale max. na 35 procentní směs !!!! |
|
_________________ VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být |
|
|
|
 | no nevím kde jsi k tomu přišel |  |
Zaslal: po duben 05, 2010 8:10 pm |
|
|
Už mně s Ro bolí hlava |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 11.1.2010 |
Příspěvky: 65 |
Bydliště: Karvina |
|
|
 |
 |
 |
|
realita je taková ....motory PDí s ohřevem Pl.filtru neupravene jezdí scela normálně na rostlinu bez jakych koliv závad kromně na vstřikovačích atd....oproti naftě hlavně s Kralup!!!nemusím tě přesvědčovat a ani nechci..je tu na foru spousta lidí co tu jezdí s PDi bez uprav a spoustu taky znám co odemně berou rostlinu čistou..ale je pravda vyměna oleju je kratší i když dnes používám additiva bránící polimerizaci a motorove oleje s dvojnásobnou výměnou,,,,SI TROCHA POZADU OGARE!!!!!!  |
|
|
|
|
|
|