Bionafta (směsná nafta) a motory PD

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00

Příspěvek od Fahrer »

"Vrhač sraček" jéžiši to je peklo, při čtení tohohle příspěvku jsem brečel smíchy a ještě nás tu někdo bude poučovat o emisích. Já když na to pořádně šlápnu tak za mnou není vidět. Emise a STK se v tomhle státě navíc kupuje, vlastně tady když máte dost peněz tak si můžete koupit cokoliv a kohokoliv a nějakej blb nás tu bude poučovat o EURO normách. :D :D :D (rofl)[/quote]

Kontrolní otázka. "Pokud si koupíš emise a technickou, tak nejsi vrhač sraček? Doufám, že jsi jenom popleta a nemyslíš si, že můžeš koupit celou STK." :roll:
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

slovacek.milos píše:
pepe276 píše:Dani34el: Mám na autě Euro 2 a jestli budu výhledově něco kupovat, tak maximálně Euro 3
Nemám rád motory, které hulí jako studenřírodu co nejvíc šetřil... ;-)
koše z banámi co řešíš jezdi a níkdo si tě nevšimne pokud teda nechceš řešit dekru :?
Neřeším nic :-) Miloši, tím jsem myslel, že z hlediska běžného uživatele je nejlepší rotačka a mechanické vstřiky, žádné PD, ani rail a ty zkurvené piezáky, které se podělají, jen co projedeš jednou kolem místní pumpy v JZD :D Dieselu stačí k jeho provozu 12V na chcípák na čerpadle, nebo maximálně rotačka 1.9TDi, ostatní složitosti navíc jsou jen kurvítka. Když otevřu haubnu a nějakého railu, tak ten motor pod těmi dráty není ani vidět a je mi z té elektrárny kolem motoru zle.
Ale kdo si to chce koupit, ať si to koupí, jezdí, opravuje a platí, nikomu to nevymlouvám :-)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

pepe276 píše:
slovacek.milos píše:
pepe276 píše:Dani34el: Mám na autě Euro 2 a jestli budu výhledově něco kupovat, tak maximálně Euro 3
Nemám rád motory, které hulí jako studenřírodu co nejvíc šetřil... ;-)
koše z banámi co řešíš jezdi a níkdo si tě nevšimne pokud teda nechceš řešit dekru :?
Neřeším nic :-) Miloši, tím jsem myslel, že z hlediska běžného uživatele je nejlepší rotačka a mechanické vstřiky, žádné PD, ani rail a ty zkurvené piezáky, které se podělají, jen co projedeš jednou kolem místní pumpy v JZD :D Dieselu stačí k jeho provozu 12V na chcípák na čerpadle, nebo maximálně rotačka 1.9TDi, ostatní složitosti navíc jsou jen kurvítka. Když otevřu haubnu a nějakého railu, tak ten motor pod těmi dráty není ani vidět a je mi z té elektrárny kolem motoru zle.
Ale kdo si to chce koupit, ať si to koupí, jezdí, opravuje a platí, nikomu to nevymlouvám :-)
Hochu bacha, dalsi takovy, co bude tvrdit jak je nafta v JZD horsi jak od pumpy? Nechci tady urazet bezne uzivatele vozidel, ale ve vetsine JZD maji pumpy v lepsim stavu jak u bezne cerpacky. O kvalite nafty moc nepochybuj. Casy kdy jezdily Zetory 7245 a lepsi nebyl jsou davno pryc. Dnes bys za cenu noveho Superba nekoupil ani motor do nejnovejsi sklizeci mlaticky, ci traktoru. PDcka mely Catterpillary snad driv jak VW v osobaku. Dnes uz z linky pomalu nejede nic bez CR.
Az dokazes za sezonu vyjezdit 3500-4000 litru JZD nafty, tohle vynasobit 12x, startovat na brnk bez zhaveni i v zari rano bez jedine generalky motoru ci palivoveho systemu, tak smeknu klobouk. (crazy)
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Myslel jsem tím takové podivné pumpy někde ve dvoře v JZD v 90. letech, kde jsi natankoval všechno, co teklo a ne ty současné. Je mi jasné, že Fendty, John Deery apod. už nějaké srajdy nesežerou a zkurví se. A opravy jsou za šílené rakety.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ono navíc si každý jezedák každý den spočítá velice rychle jakou kvalitní naftu bude tankovat, po skončení pracovní doby mu vyjedou třeba z kejsu všechny údaje, a nějaký aušus co mu zvedne o třetinu potřebu více nekoupí,

to se prodává blbcům u cesty co nic neví,

s benálem to samí, proč bych jezdil se spotřebou 6,7 a ušetřil 2O korun za levnější plivo, když mohu jezdit na kvalitní za 4,6 a ušetřit 6O korun,

to kvalitní se těžko hledá, je zaplaceno zkušenostmi, (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="pepe276"]Myslel jsem tím

jo už sis odpověděl

myslet znamená hovno vědět, místo myšlení se někam zajed podívat na ty pumpy z devadesátých let, co musí mít revize, jsou omezeny dobou, předpisy pro dotace,

to jsi se ocitl někde na štrečce co na páru veze cukrovku do uherského hradiště a hrabě chorýnský si pochvaluje úrodu ;)
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06

vrhač sračrk

Příspěvek od truck »

Dani34el píše:
slovacek.milos píše:
Fantomas píše:Mimo jiné, dotaz na Partner, Berlingo a vyfrit+nafta..........máte někdo zkušenost...?
berla je v pohodě, napřímo meřo,ale aditivovat, uvnitř palivové soustavy to rezne i na naftu,

čerpadlo je prej nesmrtelné kazí se akorát regulátory tlaku, pokud se něco vys.... nemí to pohroma regulátor tlaku 2OOO, přetěsnění 25OO, vstřik 45OO, bez záruky 35OO ;)
JSTE BLAZNI ! Moderní motory jsou uzpůsobené na co možná nejnižší emise. Pokud tankujete rostlináč nebo cokoliv jiného než´naftu, není garantováno, že Váš motor splnuje emisn í normu, pro kterou je homologován. Zejména to platí pro EU 4, kde platí přísný režim i u studeného motoru. Rostlinný olej žene nahoru PM10, tzn. jemné částice a sumárně pak nesplnuje emisní předpis. Takové auto nemá v silnčnim provozu co dělat !!!!!! německy Dresckscheluder tzn. vrhač sraček !
[/quote

Tož ogare nési s tej financ stráže :D :x
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

slovacek.milos píše:
pepe276 píše:Myslel jsem tím

jo už sis odpověděl

myslet znamená hovno vědět, místo myšlení se někam zajed podívat na ty pumpy z devadesátých let, co musí mít revize, jsou omezeny dobou, předpisy pro dotace,

to jsi se ocitl někde na štrečce co na páru veze cukrovku do uherského hradiště a hrabě chorýnský si pochvaluje úrodu ;)
Miloši, nepochopils mě, myslel jsem ty pochybné pumpy tenkrát na začátku 90. let, co prodávaly starý zvodnatělý benzín od vojáků a místo nafty sračky, že ti to po pár km ucpalo filtr, ne teď :-D Teď musí být razítko, povolení, revize, nebo návod na všechno, pomalu i na použití toaleťáku :-D
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="pepe276"][quote="slovacek.milos"]

v poho ale že by ty pochybné benzíky hned ucpávaly filtry to jsem taky nikdy nezjistil a vyjezdil jsem tisíce litrů nafty a zažil jsem tankování s tatrou 111 ta měla ručičky jak na ciferníku, jezdil jsem plechové kavalerie s E512 od komárna až porakovník, moje půvoní povolání je mechanizace zemědělské výroby specializace opravy traktorů a automobilů ;)
Metiu
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 19 pro 2009, 11:14

Příspěvek od Metiu »

ako je na tom bionafta od vena-trade v zime? jazdíte na to celoročne bez problémov?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Metiu píše:ako je na tom bionafta od vena-trade v zime? jazdíte na to celoročne bez problémov?
do čeho to chceš lít? jinak se dotahujou na mínus dvacet
Metiu
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 19 pro 2009, 11:14

Příspěvek od Metiu »

P405 1.9d 47kw
Jazdil som cele leto na filtrovany aj novy olej, preto ma len zaujima ci ta bionafta nahodou netuhne podobne rychlo ako olej.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Metiu píše:P405 1.9d 47kw
Jazdil som cele leto na filtrovany aj novy olej, preto ma len zaujima ci ta bionafta nahodou netuhne podobne rychlo ako olej.
nejlépe když se zeptáš přémo u pumpy kde to točíš
dadaTD
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 30 črc 2011, 08:41

Příspěvek od dadaTD »

do tohodle motoru to klidně mužeš hrnout podle libosti, mám ten motor ve 205 celou zimu jezdím na B100 a žádnej problém ;)
WHITE-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 07 zář 2012, 15:52
Bydliště: Hodonínsko

Příspěvek od WHITE-CZ »

Já jezdím ve Fabii 1.9 TDI PD 74KW ATD 2003 na B100 27.90kč a zatím pohoda. Dnes jsem vyčistil EGR a zaslepil. Takže snad PD bude jezdit.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“