Bionafta (směsná nafta) a motory PD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
"Vrhač sraček" jéžiši to je peklo, při čtení tohohle příspěvku jsem brečel smíchy a ještě nás tu někdo bude poučovat o emisích. Já když na to pořádně šlápnu tak za mnou není vidět. Emise a STK se v tomhle státě navíc kupuje, vlastně tady když máte dost peněz tak si můžete koupit cokoliv a kohokoliv a nějakej blb nás tu bude poučovat o EURO normách. [/quote]
Kontrolní otázka. "Pokud si koupíš emise a technickou, tak nejsi vrhač sraček? Doufám, že jsi jenom popleta a nemyslíš si, že můžeš koupit celou STK."
Kontrolní otázka. "Pokud si koupíš emise a technickou, tak nejsi vrhač sraček? Doufám, že jsi jenom popleta a nemyslíš si, že můžeš koupit celou STK."
Neřeším nic Miloši, tím jsem myslel, že z hlediska běžného uživatele je nejlepší rotačka a mechanické vstřiky, žádné PD, ani rail a ty zkurvené piezáky, které se podělají, jen co projedeš jednou kolem místní pumpy v JZD Dieselu stačí k jeho provozu 12V na chcípák na čerpadle, nebo maximálně rotačka 1.9TDi, ostatní složitosti navíc jsou jen kurvítka. Když otevřu haubnu a nějakého railu, tak ten motor pod těmi dráty není ani vidět a je mi z té elektrárny kolem motoru zle.slovacek.milos píše:koše z banámi co řešíš jezdi a níkdo si tě nevšimne pokud teda nechceš řešit dekrupepe276 píše:Dani34el: Mám na autě Euro 2 a jestli budu výhledově něco kupovat, tak maximálně Euro 3
Nemám rád motory, které hulí jako studenřírodu co nejvíc šetřil...
Ale kdo si to chce koupit, ať si to koupí, jezdí, opravuje a platí, nikomu to nevymlouvám
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Hochu bacha, dalsi takovy, co bude tvrdit jak je nafta v JZD horsi jak od pumpy? Nechci tady urazet bezne uzivatele vozidel, ale ve vetsine JZD maji pumpy v lepsim stavu jak u bezne cerpacky. O kvalite nafty moc nepochybuj. Casy kdy jezdily Zetory 7245 a lepsi nebyl jsou davno pryc. Dnes bys za cenu noveho Superba nekoupil ani motor do nejnovejsi sklizeci mlaticky, ci traktoru. PDcka mely Catterpillary snad driv jak VW v osobaku. Dnes uz z linky pomalu nejede nic bez CR.pepe276 píše:Neřeším nic Miloši, tím jsem myslel, že z hlediska běžného uživatele je nejlepší rotačka a mechanické vstřiky, žádné PD, ani rail a ty zkurvené piezáky, které se podělají, jen co projedeš jednou kolem místní pumpy v JZD Dieselu stačí k jeho provozu 12V na chcípák na čerpadle, nebo maximálně rotačka 1.9TDi, ostatní složitosti navíc jsou jen kurvítka. Když otevřu haubnu a nějakého railu, tak ten motor pod těmi dráty není ani vidět a je mi z té elektrárny kolem motoru zle.slovacek.milos píše:koše z banámi co řešíš jezdi a níkdo si tě nevšimne pokud teda nechceš řešit dekrupepe276 píše:Dani34el: Mám na autě Euro 2 a jestli budu výhledově něco kupovat, tak maximálně Euro 3
Nemám rád motory, které hulí jako studenřírodu co nejvíc šetřil...
Ale kdo si to chce koupit, ať si to koupí, jezdí, opravuje a platí, nikomu to nevymlouvám
Az dokazes za sezonu vyjezdit 3500-4000 litru JZD nafty, tohle vynasobit 12x, startovat na brnk bez zhaveni i v zari rano bez jedine generalky motoru ci palivoveho systemu, tak smeknu klobouk.
Myslel jsem tím takové podivné pumpy někde ve dvoře v JZD v 90. letech, kde jsi natankoval všechno, co teklo a ne ty současné. Je mi jasné, že Fendty, John Deery apod. už nějaké srajdy nesežerou a zkurví se. A opravy jsou za šílené rakety.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ono navíc si každý jezedák každý den spočítá velice rychle jakou kvalitní naftu bude tankovat, po skončení pracovní doby mu vyjedou třeba z kejsu všechny údaje, a nějaký aušus co mu zvedne o třetinu potřebu více nekoupí,
to se prodává blbcům u cesty co nic neví,
s benálem to samí, proč bych jezdil se spotřebou 6,7 a ušetřil 2O korun za levnější plivo, když mohu jezdit na kvalitní za 4,6 a ušetřit 6O korun,
to kvalitní se těžko hledá, je zaplaceno zkušenostmi,
to se prodává blbcům u cesty co nic neví,
s benálem to samí, proč bych jezdil se spotřebou 6,7 a ušetřil 2O korun za levnější plivo, když mohu jezdit na kvalitní za 4,6 a ušetřit 6O korun,
to kvalitní se těžko hledá, je zaplaceno zkušenostmi,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="pepe276"]Myslel jsem tím
jo už sis odpověděl
myslet znamená hovno vědět, místo myšlení se někam zajed podívat na ty pumpy z devadesátých let, co musí mít revize, jsou omezeny dobou, předpisy pro dotace,
to jsi se ocitl někde na štrečce co na páru veze cukrovku do uherského hradiště a hrabě chorýnský si pochvaluje úrodu
jo už sis odpověděl
myslet znamená hovno vědět, místo myšlení se někam zajed podívat na ty pumpy z devadesátých let, co musí mít revize, jsou omezeny dobou, předpisy pro dotace,
to jsi se ocitl někde na štrečce co na páru veze cukrovku do uherského hradiště a hrabě chorýnský si pochvaluje úrodu
vrhač sračrk
Dani34el píše:JSTE BLAZNI ! Moderní motory jsou uzpůsobené na co možná nejnižší emise. Pokud tankujete rostlináč nebo cokoliv jiného než´naftu, není garantováno, že Váš motor splnuje emisn í normu, pro kterou je homologován. Zejména to platí pro EU 4, kde platí přísný režim i u studeného motoru. Rostlinný olej žene nahoru PM10, tzn. jemné částice a sumárně pak nesplnuje emisní předpis. Takové auto nemá v silnčnim provozu co dělat !!!!!! německy Dresckscheluder tzn. vrhač sraček !slovacek.milos píše:berla je v pohodě, napřímo meřo,ale aditivovat, uvnitř palivové soustavy to rezne i na naftu,Fantomas píše:Mimo jiné, dotaz na Partner, Berlingo a vyfrit+nafta..........máte někdo zkušenost...?
čerpadlo je prej nesmrtelné kazí se akorát regulátory tlaku, pokud se něco vys.... nemí to pohroma regulátor tlaku 2OOO, přetěsnění 25OO, vstřik 45OO, bez záruky 35OO
[/quote
Tož ogare nési s tej financ stráže
slovacek.milos píše:Miloši, nepochopils mě, myslel jsem ty pochybné pumpy tenkrát na začátku 90. let, co prodávaly starý zvodnatělý benzín od vojáků a místo nafty sračky, že ti to po pár km ucpalo filtr, ne teď Teď musí být razítko, povolení, revize, nebo návod na všechno, pomalu i na použití toaleťákupepe276 píše:Myslel jsem tím
jo už sis odpověděl
myslet znamená hovno vědět, místo myšlení se někam zajed podívat na ty pumpy z devadesátých let, co musí mít revize, jsou omezeny dobou, předpisy pro dotace,
to jsi se ocitl někde na štrečce co na páru veze cukrovku do uherského hradiště a hrabě chorýnský si pochvaluje úrodu
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="pepe276"][quote="slovacek.milos"]
v poho ale že by ty pochybné benzíky hned ucpávaly filtry to jsem taky nikdy nezjistil a vyjezdil jsem tisíce litrů nafty a zažil jsem tankování s tatrou 111 ta měla ručičky jak na ciferníku, jezdil jsem plechové kavalerie s E512 od komárna až porakovník, moje půvoní povolání je mechanizace zemědělské výroby specializace opravy traktorů a automobilů
v poho ale že by ty pochybné benzíky hned ucpávaly filtry to jsem taky nikdy nezjistil a vyjezdil jsem tisíce litrů nafty a zažil jsem tankování s tatrou 111 ta měla ručičky jak na ciferníku, jezdil jsem plechové kavalerie s E512 od komárna až porakovník, moje půvoní povolání je mechanizace zemědělské výroby specializace opravy traktorů a automobilů
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice