Bionafta (směsná nafta) a motory PD

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Fintzgut
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 led 2014, 23:54

Příspěvek od Fintzgut »

WHITE-CZ píše:Já teď cenu nafty neřeším dělám test jak to na to bude jezdit. Nejvíc se mi líbí že motor není tak hlučný a má jemnější chod. Ještě jsem nikde nečetl že by PD kleklo skrz bio takže snad nebudu první :D

BIO na motory PD je v pohodě. i Bio100. Ovšem ne pro auta, které mají DPF filtr. Protože může být problem s regenerací (nižší teplota spalin)....
A teď co? Znamená to konec používání bionafty? Protože auto bez DPF už vlastně od r.v. 2009 nekoupíme? To se mi nezdá......
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fintzgut píše:
WHITE-CZ píše:Já teď cenu nafty neřeším dělám test jak to na to bude jezdit. Nejvíc se mi líbí že motor není tak hlučný a má jemnější chod. Ještě jsem nikde nečetl že by PD kleklo skrz bio takže snad nebudu první :D

BIO na motory PD je v pohodě. i Bio100. Ovšem ne pro auta, které mají DPF filtr. Protože může být problem s regenerací (nižší teplota spalin)....
A teď co? Znamená to konec používání bionafty? Protože auto bez DPF už vlastně od r.v. 2009 nekoupíme? To se mi nezdá......
všechno jsi vymyslel
jsi internetový teoretik

bio jsi nikdz netankoval :roll:
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Myslím si, že víc lidí umře na strach z těchto částic, vyvolaný kampaní rádobyzelených a podobných pošuků, než na otravu těmito částicemi Hm

PS: Znám spoustu mechaniků od koncernu VW a 99% z nich jezdí Oktávama I, Golfama IV, starýma Audinama, apod. vše v 1.9 TDI 66, nebo 81kW a nic jiného, novým plečkám od VW se vyhýbají jako čert kříži a asi vědí proč, když to denně v práci opravují...vysvětli mi proč, čím to asi bude, že by byli tak hloupí??? To asi ne...
Naprostý souhlas, přesně popsáno a vystihnuto.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

uiqjirka píše:
Myslím si, že víc lidí umře na strach z těchto částic, vyvolaný kampaní rádobyzelených a podobných pošuků, než na otravu těmito částicemi Hm

PS: Znám spoustu mechaniků od koncernu VW a 99% z nich jezdí Oktávama I, Golfama IV, starýma Audinama, apod. vše v 1.9 TDI 66, nebo 81kW a nic jiného, novým plečkám od VW se vyhýbají jako čert kříži a asi vědí proč, když to denně v práci opravují...vysvětli mi proč, čím to asi bude, že by byli tak hloupí??? To asi ne...
Naprostý souhlas, přesně popsáno a vystihnuto.
Fintzgut
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 led 2014, 23:54

Příspěvek od Fintzgut »

slovacek.milos píše:
Fintzgut píše:
WHITE-CZ píše:Já teď cenu nafty neřeším dělám test jak to na to bude jezdit. Nejvíc se mi líbí že motor není tak hlučný a má jemnější chod. Ještě jsem nikde nečetl že by PD kleklo skrz bio takže snad nebudu první :D

BIO na motory PD je v pohodě. i Bio100. Ovšem ne pro auta, které mají DPF filtr. Protože může být problem s regenerací (nižší teplota spalin)....
A teď co? Znamená to konec používání bionafty? Protože auto bez DPF už vlastně od r.v. 2009 nekoupíme? To se mi nezdá......
všechno jsi vymyslel
jsi internetový teoretik

bio jsi nikdz netankoval :roll:
*****
Nechapu komentar M.Slovacka.
Vyhradne na bio (a predtim i na rostlinne oleje) jezdim od srpna 2000. Byl jsem tvurce 2 internetovych stranek o biodieselu, castym (a vlastne jedinym fundovanym) prispevovatelem na auto.cz ve foru bionafta.
Ted spise lituji casu, kery jsem tomu venoval. Fakta totiz lidi nezajimaji.
Na olejich a biu jsem vyrostl, moje diplomova i disertacni prace je toho prikladem.
Auta si kupuji podle motoru.
Zacal jsem VW 1,9D, pak Peugeot 1,9 SDTI (klasicke vstrik.cerpadlo), pak Audi 1,9TDi 81kW (klasika = nejlepsi motor vubec) a ted Audi 1,9 PD / 110 kW.
Do vsech, vcetne nynejsiho PD beru bio100 nebo smesnou. I kdyz je ted cena stejna, protoze vim, ze to palivove soustvae a motoru prospiva (ovsem na rozdil od oleje).
Jenze se ted rozhlizim po dalsim (motoru - kastle mne nezajima) a vsechny VW CR uz maji DPF.... o tom byl muj prispevek.

Tak nevim, proc teoretik, protoze jsem zejmena praktik - zjevne pan Milos Slovacek nepochopil vetu, kterou jsem napsal k DPF filtrum....
Naposledy upravil(a) Fintzgut dne 21 úno 2016, 14:27, celkem upraveno 1 x.
Fintzgut
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 led 2014, 23:54

Příspěvek od Fintzgut »

uiqjirka píše:
Myslím si, že víc lidí umře na strach z těchto částic, vyvolaný kampaní rádobyzelených a podobných pošuků, než na otravu těmito částicemi Hm

PS: Znám spoustu mechaniků od koncernu VW a 99% z nich jezdí Oktávama I, Golfama IV, starýma Audinama, apod. vše v 1.9 TDI 66, nebo 81kW a nic jiného, novým plečkám od VW se vyhýbají jako čert kříži a asi vědí proč, když to denně v práci opravují...vysvětli mi proč, čím to asi bude, že by byli tak hloupí??? To asi ne...
Naprostý souhlas, přesně popsáno a vystihnuto.
*****
I ja mam stejny nazor. Jenze tyhle motory skoncily v montazi u nas cca v roce 2004/5 a u VW jeste drive. Sam mam ted Audi PD/110kW z r. 2003. Ted mu bylo 13 let, 290 000 km. Jak se da dlouho s tim jeste jezdit? Uz ted je to v mem postaveni na ostudu.
Uz chci dalsi ... ale jake? Za chvili nas nepusti s PD nebo klasickym dieselem ani do mesta.... jakoze v SRN uz nepusti....

Tak co dal?
Koupit starsi (5-6 let stare auto), kde neni jasne jak dlouho DPF filtr vydrzi?
Odmontovat ho a hledat znameho na STK?
Nebo koupit predrazene nove auto a spolehat na to, ze nove zrejme vydrzi vice?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fintzgut píše:
slovacek.milos píše:
Fintzgut píše:
Tak nevim, proc teoretik, protoze jsem zejmena praktik - zjevne pan Milos Slovacek nepochopil vetu, kterou jsem napsal k DPF filtrum....
co byh na tom nepochopil ty jsi měl

problém při natankování bio s regenerací dpf? napiš kdy a u jakého auta :?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Fintzgut"]
Odmontovat ho a hledat znameho na STK?

proč ho odmontovat nač si dělat problém, vykocháš pajšl signál do řj nahradíš emulátorem a vese leleš ten svůj fajrat,

já na to jezdím podstatně déle jako ty, diplomové práce jsem nedělal ale na rozdíl od tebe nemusím jezdit k čerpačce protože si bio doma vyrobím, na ujetí sta kilometrů mi stačí 14 korun a práce
to zas asi někoho naseru
(LOL)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Hej Milošu, jak snáší webasto vyfrit a bio?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zero1724 píše:Hej Milošu, jak snáší webasto vyfrit a bio?
nevím vebasto mám elektrické, ale na bio bych se toho nebál, vyfrit eee ;)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

oukej :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Fintzgut
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 led 2014, 23:54

Příspěvek od Fintzgut »

slovacek.milos píše:
Fintzgut píše:
slovacek.milos píše: co byh na tom nepochopil ty jsi měl

problém při natankování bio s regenerací dpf? napiš kdy a u jakého auta :?

***
Jak rikam, neprecetl jste si, co jsem psal a povidate cosi k jinemu tematu. A jeste mne napadate, ze jsem nikdy bionaftu netankoval, a to je Vas hlavni argument. A dalsi, ze jsem teoretik :)
Nepsal jsem, ze mam auto s DPF a ani o tom, ze je problem s regeneraci pri "natankovani bio". Psal jsem "muze byt"... a proc. A taky jsem psal, ze se mi tento argument (ze by bio poskozovala DPF) nezda, protoze by bio100 na trhu v podstate pomalu skoncila.
Ocekaval jsem sice reakci, ale napadani, ze jsem bio nikdy netankoval, to fakt ne. No nic, tady hledat rozum nebudu ...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Fintzgut"][quote="slovacek.milos"]
Nepsal jsem, ze mam auto s DPF a ani o tom, ze je problem s regeneraci pri "natankovani bio".

toto jsi napsal
BIO na motory PD je v pohodě. i Bio100. Ovšem ne pro auta, které mají DPF filtr



to že tě napadám to je normální to si tady míslí 1OO% lidí co má málo příspěvků těch je leší si nevšímat a nereagovat je to jak přes kopírák,
Fintzgut
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 led 2014, 23:54

Příspěvek od Fintzgut »

slovacek.milos píše:
Fintzgut píše:
slovacek.milos píše: Nepsal jsem, ze mam auto s DPF a ani o tom, ze je problem s regeneraci pri "natankovani bio".

toto jsi napsal
BIO na motory PD je v pohodě. i Bio100. Ovšem ne pro auta, které mají DPF filtr



to že tě napadám to je normální to si tady míslí 1OO% lidí co má málo příspěvků těch je leší si nevšímat a nereagovat je to jak přes kopírák,
*** Úplně stejná reakce jako u novináře. Vytrhnout jednu větu (jak se říká z kontextu). A další mou větu jste již necitoval :) a usoudil jste hned, že bio jsem nikdy netankoval a že jsem internetový teoretik. Začal jste mne soudit. To bylo skutečně od Vás k tématu.

Ale když si mislíte, že záleží na množství příspěvků.... :) - tak si tu pište.
Já se loučím, tohle fakt není odborné forum. Už jsem Vás pochopil.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Fintzgut"]

no hlavně že si odborník a patříš na odborné forum ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“