JSTE BLAZNI ! Moderní motory jsou uzpůsobené na co možná nejnižší emise. Pokud tankujete rostlináč nebo cokoliv jiného než´naftu, není garantováno, že Váš motor splnuje emisn í normu, pro kterou je homologován. Zejména to platí pro EU 4, kde platí přísný režim i u studeného motoru. Rostlinný olej žene nahoru PM10, tzn. jemné částice a sumárně pak nesplnuje emisní předpis. Takové auto nemá v silnčnim provozu co dělat !!!!!! německy Dresckscheluder tzn. vrhač sraček !slovacek.milos píše:berla je v pohodě, napřímo meřo,ale aditivovat, uvnitř palivové soustavy to rezne i na naftu,Fantomas píše:Mimo jiné, dotaz na Partner, Berlingo a vyfrit+nafta..........máte někdo zkušenost...?
čerpadlo je prej nesmrtelné kazí se akorát regulátory tlaku, pokud se něco vys.... nemí to pohroma regulátor tlaku 2OOO, přetěsnění 25OO, vstřik 45OO, bez záruky 35OO
Bionafta (směsná nafta) a motory PD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
no ted v unoru jsem porizoval novyho mastera a schvalne jsem se ptal prodejce zda mohu pouzit i BIO 100, a on mi rekl ze muzu,ze v tom problem nevidi , ja to tam teda zatim nedal protoze se mi to nevyplati,ale chtel sem slyset zda jim to vadi a nebo ne
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Dani34el"][/color]JSTE BLAZNI !
blázen si ty postav se sem
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7212,d.bGE
do řady na akutní příjem a nech se vyšetřit vůbec nevíš o čem píšeš, ji pouze internetový teoretik
blázen si ty postav se sem
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7212,d.bGE
do řady na akutní příjem a nech se vyšetřit vůbec nevíš o čem píšeš, ji pouze internetový teoretik
Dani34el píše:
JSTE BLAZNI ! Moderní motory jsou uzpůsobené na co možná nejnižší emise. Pokud tankujete rostlináč nebo cokoliv jiného než´naftu, není garantováno, že Váš motor splnuje emisn í normu, pro kterou je homologován. Zejména to platí pro EU 4, kde platí přísný režim i u studeného motoru. Rostlinný olej žene nahoru PM10, tzn. jemné částice a sumárně pak nesplnuje emisní předpis. Takové auto nemá v silnčnim provozu co dělat !!!!!! německy Dresckscheluder tzn. vrhač sraček !
aby jsi se z těch němců nepo... navíc myšlenka ježdění na topňák a rostliňák pochází právě otamtud. Alespoň já si to otamtud před 20 lety přivezl. V té době to tu nikdo neřešil, protože kradené nafty bylo všude dost.
nemám žádnou kárku na naftu...
Vrhač sraček ? Existuje mnoho testů věhlasných univesit ve spolupráci s TUV v Německu, že čistý olej rapidně zhoršuje kvalitu splaování. Hlavní důvod je viskosita. Dnešní přísné normy především EU4 a EU5 nemá šanci motor spalující rostlinný olej splnit. Především jde o zvýšené emise pevných částic. Takže takové vozidlo opravdu v provozu na veřejné komunikaci nemá co dělat, protože nesplňuje homologační předpoklady. To je to samé, jako kdy si registrujete nízkoemisní kotel na propan-butan a dostanete do´taci a udete tam přidávat nějáké bioplyny z Vaší jímky. Je to pak podvod.dadaTD píše:daniel: jedinej vrhač sraček jsi tu ty, tady nikoho emise nezajmaj, jak ty co laděj motory tak ani ty co jezděj třeba na vyjeťák
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Dani34el"]
ty bdeš asi tatrman co? http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7243,d.ZGU
si přečti o čem to téma je a neplet sem rostliný olej
ty bdeš asi tatrman co? http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7243,d.ZGU
si přečti o čem to téma je a neplet sem rostliný olej
radluk píše:Dani34el
Asi bys mel jit do sekce zvysovani vykonu VW, nebo rovnou do PLKM Proste obycejny troll z rad pseudo greenpeaců;)
Z Tebe by meli kluci co ladi radost. Kdyz jde EGR OFF, KAT OFF, pridavani nafty, vetsi vstriky, vetsi turba, vice sazi atd atd atd Jdi jim tam pobasnit o emisich
Mercedes-Benz W210 300D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
"Vrhač sraček" jéžiši to je peklo, při čtení tohohle příspěvku jsem brečel smíchy a ještě nás tu někdo bude poučovat o emisích. Já když na to pořádně šlápnu tak za mnou není vidět. Emise a STK se v tomhle státě navíc kupuje, vlastně tady když máte dost peněz tak si můžete koupit cokoliv a kohokoliv a nějakej blb nás tu bude poučovat o EURO normách.Dani34el píše:Vrhač sraček ? Existuje mnoho testů věhlasných univesit ve spolupráci s TUV v Německu, že čistý olej rapidně zhoršuje kvalitu splaování. Hlavní důvod je viskosita. Dnešní přísné normy především EU4 a EU5 nemá šanci motor spalující rostlinný olej splnit. Především jde o zvýšené emise pevných částic. Takže takové vozidlo opravdu v provozu na veřejné komunikaci nemá co dělat, protože nesplňuje homologační předpoklady. To je to samé, jako kdy si registrujete nízkoemisní kotel na propan-butan a dostanete do´taci a udete tam přidávat nějáké bioplyny z Vaší jímky. Je to pak podvod.dadaTD píše:daniel: jedinej vrhač sraček jsi tu ty, tady nikoho emise nezajmaj, jak ty co laděj motory tak ani ty co jezděj třeba na vyjeťák
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Dr.Spiegel"][quote="Dani34el"][quote="dadaTD"] bude poučovat ]
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2063,d.d24
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2063,d.d24
Dani34el: Mám na autě Euro 2 a jestli budu výhledově něco kupovat, tak maximálně Euro 3 a budu to držet, dokud to půjde. S Euro 4 a výše se jdi bodnout. Nechci to právě z důvodů složitosti a drahého servisu a provozu jen na tu nejlepší a taky nejdražší naftu od Shellu, apod. jinak se to nevysype po 100 tisících, ale už po pár km. Taková kurvítka, jako EGR, FAP a jiné fíčury a ojebávátka na majitele, nám byl akorát tak čert dlužný.
Emise u auta jsou sice hezká věc, ale o kolik víc emisí se vytvoří při výrobě nového auta, které má podstatně víc nesmyslných a drahých součástek, než třeba 15ti letá auta?! Jenže ekonomika se musí točit a pořád se musí vyrábět a proto se lidem pořád podsouvá, jak je ten jejich starý krám neekologický a blablabla a snaží se v nich vzbudit pocit viny a zmanipulovat je, protože většina jsou jen tydýti, kteří si nechají nakecat cokoliv a s*át na hlavu. A ještě se pak najde spousta debilů, kteří zalobbujou a starým autům dají červenou známku a pak nemůžou v Německu jet pomalu ani do vedlejší vesnice. Bohužel to bude časem asi i u nás
Myslíš si, že je morální třeba rozdíl v ceně vstřiků na Oktávu rotačku a railový motor? A rozdíl v servisních nákladech? Třeba FAP - kravina na entou, která ty dieselové saze stejně vysype, akorát někde za městem...
V čem je pro uživatele ten úžasný a čistý railový motor na tu úžasně ekologickou naftu lepší, než seštelovaná rotačka na ten ošklivý fritovací olej? Jako nový o trochu v emisích(nepočítám teď emise na výrobu více naprosto zbytečných součástek), možná nějaký ten kW výkonu, nebo trochu krouťáku...a už mě nějak nic nenapadá, jen samá negativa a těch je podstatně víc
Nemám rád motory, které hulí jako studená V3S, ale pokud je starý motor v pořádku, seštelovaný a nehulí, tak mu naopak fandím, protože je vidět, že se o něj majitel stará!
Podívej se třeba na emise úžasných nových přímovstřikových benzínů a starých s nepřímým vstřikem a porovnej! Kdepak asi udělali soudruzi v NDR chybu ? Tím neodsuzuju nové motory(i když už většinou nevydrží tolik km, jako staré, ale ona se stejně dříve vysype řídící elektronika ), ale ať mi nějaký teoretik nekecá do toho co je a není správné a co si mám myslet a čím jezdit! A kterýpak motor vytvoří víc emisí, jestli rotačka, která jezdila za 4-5l, nebo rail, který jezdí cca o 1-2l více, díky všem těm debilním kurvítkům na něm nalepeným?!Rotačka měla třeba půl milionu i víc km pořád slušné emise a rail se ti začne sypat po 150-200 tisících a buď jsou pak emise na pikaču, nebo sáhneš do peněženky a zapláčeš.
Studené starty mám třeba u svého auta na naftu a hned jak se olej ohřeje a dobře rozpráší, tak jedu na něj, abych přírodu co nejvíc šetřil...
Emise u auta jsou sice hezká věc, ale o kolik víc emisí se vytvoří při výrobě nového auta, které má podstatně víc nesmyslných a drahých součástek, než třeba 15ti letá auta?! Jenže ekonomika se musí točit a pořád se musí vyrábět a proto se lidem pořád podsouvá, jak je ten jejich starý krám neekologický a blablabla a snaží se v nich vzbudit pocit viny a zmanipulovat je, protože většina jsou jen tydýti, kteří si nechají nakecat cokoliv a s*át na hlavu. A ještě se pak najde spousta debilů, kteří zalobbujou a starým autům dají červenou známku a pak nemůžou v Německu jet pomalu ani do vedlejší vesnice. Bohužel to bude časem asi i u nás
Myslíš si, že je morální třeba rozdíl v ceně vstřiků na Oktávu rotačku a railový motor? A rozdíl v servisních nákladech? Třeba FAP - kravina na entou, která ty dieselové saze stejně vysype, akorát někde za městem...
V čem je pro uživatele ten úžasný a čistý railový motor na tu úžasně ekologickou naftu lepší, než seštelovaná rotačka na ten ošklivý fritovací olej? Jako nový o trochu v emisích(nepočítám teď emise na výrobu více naprosto zbytečných součástek), možná nějaký ten kW výkonu, nebo trochu krouťáku...a už mě nějak nic nenapadá, jen samá negativa a těch je podstatně víc
Nemám rád motory, které hulí jako studená V3S, ale pokud je starý motor v pořádku, seštelovaný a nehulí, tak mu naopak fandím, protože je vidět, že se o něj majitel stará!
Podívej se třeba na emise úžasných nových přímovstřikových benzínů a starých s nepřímým vstřikem a porovnej! Kdepak asi udělali soudruzi v NDR chybu ? Tím neodsuzuju nové motory(i když už většinou nevydrží tolik km, jako staré, ale ona se stejně dříve vysype řídící elektronika ), ale ať mi nějaký teoretik nekecá do toho co je a není správné a co si mám myslet a čím jezdit! A kterýpak motor vytvoří víc emisí, jestli rotačka, která jezdila za 4-5l, nebo rail, který jezdí cca o 1-2l více, díky všem těm debilním kurvítkům na něm nalepeným?!Rotačka měla třeba půl milionu i víc km pořád slušné emise a rail se ti začne sypat po 150-200 tisících a buď jsou pak emise na pikaču, nebo sáhneš do peněženky a zapláčeš.
Studené starty mám třeba u svého auta na naftu a hned jak se olej ohřeje a dobře rozpráší, tak jedu na něj, abych přírodu co nejvíc šetřil...
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 07 pro 2014, 01:13, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
No fuj kolego, že ti není hamba použít hlavu k myšlení! Tohle my socialisti nemůžeme dovolit a furt vám obyčejným lidem musíme všechno zakazovat a nařizovat!pepe276 píše:Dani34el: Mám na autě Euro 2 a jestli budu výhledově něco kupovat, tak maximálně Euro 3 a budu to držet, dokud to půjde. S Euro 4 a výše se jdi bodnout. Nechci to právě z důvodů složitosti a drahého servisu a provozu jen na tu nejlepší a taky nejdražší naftu od Shellu, apod. Taková kurvítka, jako EGR, FAP a jiné fíčury a ojebávátka na majitele, nám byl akorát tak čert dlužný.
Emise u auta jsou sice hezká věc, ale o kolik víc emisí se vytvoří při výrobě nového auta, které má podstatně víc nesmyslných a drahých součástek, než třeba 15ti letá auta?! Jenže ekonomika se musí točit a pořád se musí vyrábět a proto se lidem pořád podsouvá, jak je ten jejich starý krám neekologický a blablabla a snaží se v nich vzbudit pocit viny a zmanipulovat je, protože většina jsou jen tydýti, kteří si nechají nakecat cokoliv a s*át na hlavu. A ještě se pak najde spousta debilů, kteří zalobbujou a starým autům dají červenou známku a pak nemůžou v Německu jet pomalu ani do vedlejší vesnice. Bohužel to bude časem asi i u nás
Myslíš si, že je morální třeba rozdíl v ceně vstřiků na Oktávu rotačku a railový motor? A rozdíl v servisních nákladech?
V čem je ten úžasný a čistý railový motor lepší, než seštelovaná rotačka? Jako nový o trochu v emisích(nepočítám teď ty na výrobu více zbytečných součástek), možná nějaký ten kW výkonu, nebo trochu krouťáku...a už mě nějak nic nenapadá, jen samá negativa...
Nemám rád motory, které hulí jako studená V3S, ale pokud je starý motor v pořádku, seštelovaný a nehulí, tak mu naopak fandím, protože je vidět, že se o něj majitel stará!
Podívej se třeba na emise úžasných nových přímovstřikových benzínů a starých s nepřímým vstřikem a porovnej! Kdepak asi udělali soudruzi v NDR chybu ? Tím neodsuzuju nové motory(i když už většinou nevydrží tolik km, jako staré, ale ona se stejně dříve vysype řídící elektronika ), ale ať mi nějaký teoretik nekecá do toho co je a není správné a co si mám myslet a čím jezdit!
Studené starty mám u svého auta na naftu a hned jak se olej ohřeje a dobře rozpráší, tak jedu na něj, abych přírodu co nejvíc šetřil...