Stránka 1 z 1
vyvěsený ventily, proč??
Napsal: 16 led 2010, 18:36
od karel polacek
Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??
Re: vyvěsený ventily, proč??
Napsal: 16 led 2010, 18:39
od Zdeněk M
karel polacek píše:Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??
A neseka se chcípací klapka?
Re: vyvěsený ventily, proč??
Napsal: 16 led 2010, 18:43
od Zdeněk M
Zdeněk M píše:karel polacek píše:Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??
A neseka se chcípací klapka?
Zmer tlak oleje v tom držaku olejovýho filtru, vyndej cidlo a dej tam budík, zastudena pokud chytne, možna i pri startovaní tam nesmí být víc jak 5Bar. Kdybis meril v hlave, na míste te zatky, tak tam nesmí být víc jak 4,5Bar. Cili dole 5Bar nahoře 4,5Bar. Pokud bude víc, tak vymenit ten držak olejovýho filtru, nový asi 2500kc

Napsal: 16 led 2010, 18:46
od misoVW
ma pravdu predsedo

Vysoky tlak oleja.
Re: vyvěsený ventily, proč??
Napsal: 16 led 2010, 19:12
od karel polacek
Zdeněk M píše:Zdeněk M píše:karel polacek píše:Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??
A neseka se chcípací klapka?
Zmer tlak oleje v tom držaku olejovýho filtru, vyndej cidlo a dej tam budík, zastudena pokud chytne, možna i pri startovaní tam nesmí být víc jak 5Bar. Kdybis meril v hlave, na míste te zatky, tak tam nesmí být víc jak 4,5Bar. Cili dole 5Bar nahoře 4,5Bar. Pokud bude víc, tak vymenit ten držak olejovýho filtru, nový asi 2500kc

Octa má redukční ventil tlaku oleje v držáku filtru? a v čerpadle je co?? a nešlo to nastartovat i když jsem vyšrouboval čidlo tlaku oleje na držáku filtru a olej pouštěl do flašky hadicí :(A poprvé to jen tak škytlo na první otáčku a pak bez komprese to se ten olej snad ani do hlavy nemohl dostat
Napsal: 16 led 2010, 19:28
od Panky
Jak radil kolega výše, zkus se podivat na tu chcípací klapku. řešil jsem taky takové auto, a byla to chcípací klapka. Občas chytlo někdy ne. starty jak bez vstřiků. točilo to uplně na prázdno.
Napsal: 17 led 2010, 00:41
od pitrisek
To ta klapka tak těsní že tam vůbec nepustí vzduch??
Napsal: 17 led 2010, 12:42
od Huml
jj, u starších, když už je tam ten marast ze sazí a oleje, tak to těsní velice dobře
Napsal: 18 led 2010, 17:56
od karel polacek
Tak od soboty to už neudělalo, a klapka je plně funkční, tak ještě počkám, jak se to vyvrbí.