Stránka 1 z 1

vyvěsený ventily, proč??

Napsal: 16 led 2010, 18:36
od karel polacek
Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??

Re: vyvěsený ventily, proč??

Napsal: 16 led 2010, 18:39
od Zdeněk M
karel polacek píše:Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??
A neseka se chcípací klapka?

Re: vyvěsený ventily, proč??

Napsal: 16 led 2010, 18:43
od Zdeněk M
Zdeněk M píše:
karel polacek píše:Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??
A neseka se chcípací klapka?
Zmer tlak oleje v tom držaku olejovýho filtru, vyndej cidlo a dej tam budík, zastudena pokud chytne, možna i pri startovaní tam nesmí být víc jak 5Bar. Kdybis meril v hlave, na míste te zatky, tak tam nesmí být víc jak 4,5Bar. Cili dole 5Bar nahoře 4,5Bar. Pokud bude víc, tak vymenit ten držak olejovýho filtru, nový asi 2500kc ;)

Napsal: 16 led 2010, 18:46
od misoVW
ma pravdu predsedo :-D Vysoky tlak oleja.

Re: vyvěsený ventily, proč??

Napsal: 16 led 2010, 19:12
od karel polacek
Zdeněk M píše:
Zdeněk M píše:
karel polacek píše:Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??
A neseka se chcípací klapka?
Zmer tlak oleje v tom držaku olejovýho filtru, vyndej cidlo a dej tam budík, zastudena pokud chytne, možna i pri startovaní tam nesmí být víc jak 5Bar. Kdybis meril v hlave, na míste te zatky, tak tam nesmí být víc jak 4,5Bar. Cili dole 5Bar nahoře 4,5Bar. Pokud bude víc, tak vymenit ten držak olejovýho filtru, nový asi 2500kc ;)
Octa má redukční ventil tlaku oleje v držáku filtru? a v čerpadle je co?? a nešlo to nastartovat i když jsem vyšrouboval čidlo tlaku oleje na držáku filtru a olej pouštěl do flašky hadicí :(A poprvé to jen tak škytlo na první otáčku a pak bez komprese to se ten olej snad ani do hlavy nemohl dostat

Napsal: 16 led 2010, 19:28
od Panky
Jak radil kolega výše, zkus se podivat na tu chcípací klapku. řešil jsem taky takové auto, a byla to chcípací klapka. Občas chytlo někdy ne. starty jak bez vstřiků. točilo to uplně na prázdno.

Napsal: 17 led 2010, 00:41
od pitrisek
To ta klapka tak těsní že tam vůbec nepustí vzduch??

Napsal: 17 led 2010, 12:42
od Huml
jj, u starších, když už je tam ten marast ze sazí a oleje, tak to těsní velice dobře

Napsal: 18 led 2010, 17:56
od karel polacek
Tak od soboty to už neudělalo, a klapka je plně funkční, tak ještě počkám, jak se to vyvrbí.