Tak to jde, možná si už nevzpomínáš, ale před lety jsem jí od tebe koupil a jezdím na ní doteď , přesně tuhle jak je na fotce.Bóďa píše:Tak 120kW, ano z O1, kód myslím EGR.Tomas.cz píše:Boďo na týhle převodovce si měl kolik kw nebo jezdil si s ní sprinty?
To je ta z Octavie, hádám že v tom Golfu jsi jich měl víc.
Na sprinty jsem měl EWT ( Fabie 74kW ). Po menší úpravě jde do G2, G3...
Vento je to samé co G3, pedály z B3 jsem dal do G2 bez úprav, jen ta díra do stěny.
Je k tomu potřeba i protikus pod posilovačem.
Zástavba TDI do G2 a pod.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 31 pro 2010, 13:46
- Bydliště: Zilina -Slovensko
zdravim chcem dat do svojej G2 motor 1.9TDI 81kW AHFaj z prevodovkou ale cerpadlo chcem pouzit z fiat croma.z ktoreho motora cromy je najlepsie pouzit cerpadlo 1.9td,2.5d alebo 2.5td??
a este jedna otazka ked pouzijem napravy z golfa 3 gti/wr6 ake potrebujem poloosy?treba pouzit z golfa 2gti alebo z golfa 3??dakujem za odpowed
a este jedna otazka ked pouzijem napravy z golfa 3 gti/wr6 ake potrebujem poloosy?treba pouzit z golfa 2gti alebo z golfa 3??dakujem za odpowed
když použiješ nápravy z GTI nebo VR6 5x100 použij i tyto poloosy 100% tam pásnou a nepraskaj klouby
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cau mátu někdo zkušenosti se zástavbou TDI 81KW z octávia I včetně převodovky do GIII TD......zajímá mě úplně všechno všechy úskalý a problémy. co vyjde levněji jestli to natahat s lektronikou nebo udělat mTDi.... jak vyřešit ovládaní spojky....jestli to jde nějak aby zůstalo lanko. co poloosy....pročítal jsme tu celé ale nejsem z toho moc chytrej protože se větši věcí tady probíra pro GII. na kolik tka príjde předělání čerpadla na mechani či jestli někdo nemá něco na prodej co by se mi mohlo na přestavbu hodit. díky a doufám že neotravuju nejsem zrovna expert
Jak píše Pan Huml na první straně- http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Lanko jsem tu popisoval, to by mělo jít i do G3. Záleží na uchycení k pedálu, ale nejspíš bude stejné. Nejlépe poměřit konec G2/G3.
S čerpadlem záleží na koních. Čím více budeš chtít koní, tím to bude jednodušší s elektronikou.
Lanko jsem tu popisoval, to by mělo jít i do G3. Záleží na uchycení k pedálu, ale nejspíš bude stejné. Nejlépe poměřit konec G2/G3.
S čerpadlem záleží na koních. Čím více budeš chtít koní, tím to bude jednodušší s elektronikou.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Sory jsem asinatvrdlej ale fak jsme to nikde nenašel .na první stránce píšeš že to rozebereš dál .pak tam někdo píše dotaz na to znova a už sem to nikde neviděl dál:-( jestli más nějaký fotky toho neob i náčrtek tak PLS pošli na honza.alexandrov@email.cz dík moc nebo apiš stránku na který to je já to fakt nenašel.díkyBóďa píše:Jak píše Pan Huml na první straně- http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Lanko jsem tu popisoval, to by mělo jít i do G3. Záleží na uchycení k pedálu, ale nejspíš bude stejné. Nejlépe poměřit konec G2/G3.
S čerpadlem záleží na koních. Čím více budeš chtít koní, tím to bude jednodušší s elektronikou.
Mechanické ovládání spojky použít z B3. Nevím teď motor, ale podle katalogů to lanko někde najdeš. Je proti ostatním extrémně dlouhé ( 1680mm, nebo tak nějak ). To přepákování se dávalo také na T4 a namontuje se místo hydraulického válce ( jestl tedyi použiješ i převodovku z O1 TDI ).
Lanko stojí nové do dvojky, ale já z něj odstraňoval ten poruchový samonastavovací mechanismus, tak stačí od někoho "nefunčkní" za pár kaček získat.
Lanko stojí nové do dvojky, ale já z něj odstraňoval ten poruchový samonastavovací mechanismus, tak stačí od někoho "nefunčkní" za pár kaček získat.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Tak jsem fakt natvrdlej ..dík moc!!AlexTD píše:Sory jsem asinatvrdlej ale fak jsme to nikde nenašel .na první stránce píšeš že to rozebereš dál .pak tam někdo píše dotaz na to znova a už sem to nikde neviděl dál:-( jestli más nějaký fotky toho neob i náčrtek tak PLS pošli na honza.alexandrov@email.cz dík moc nebo apiš stránku na který to je já to fakt nenašel.díkyBóďa píše:Jak píše Pan Huml na první straně- http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Lanko jsem tu popisoval, to by mělo jít i do G3. Záleží na uchycení k pedálu, ale nejspíš bude stejné. Nejlépe poměřit konec G2/G3.
S čerpadlem záleží na koních. Čím více budeš chtít koní, tím to bude jednodušší s elektronikou.
lanko 357 721 335E
a převodník je na 11ctý fotce...
http://forums.motivemag.com/zerothread? ... 358&page=1
a převodník je na 11ctý fotce...
http://forums.motivemag.com/zerothread? ... 358&page=1
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!