Zástavba TDI do G2 a pod.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čím to? já měl na GII GTI velký a pohoda, pak jsem měl 1.6 TD a měnil jsem 3x bral jsem je teda z vrakáče, protože známej tam dělal a bylo to na váhu železatuner píše:mam převodovku ASD se 100mm kloubama origo poloosy G2 puvodně 900mm klouby a je to akorat,jinak pro info malej kloub vydrží vic než ten velkej
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
Bóďa
Bóďa: ahoj mam na tebe malej dotaz daval sem do 66Kw 1Z golf3 turbo z PD 96Kw vše je ok vesgejt tam mam z jinyho auta přetlakovej ale chtěl bych to předělat normalně na podtlak mam zasobnik i ventil N75 z octavie ale nějak mi to nefunguje musim přehrat soft nebo něco ? diky za odpověd
Golf III 1.9.TDI 66KW
Tak 120kW, ano z O1, kód myslím EGR.Tomas.cz píše:Boďo na týhle převodovce si měl kolik kw nebo jezdil si s ní sprinty?
To je ta z Octavie, hádám že v tom Golfu jsi jich měl víc.
Na sprinty jsem měl EWT ( Fabie 74kW ). Po menší úpravě jde do G2, G3...
Vento je to samé co G3, pedály z B3 jsem dal do G2 bez úprav, jen ta díra do stěny.
Je k tomu potřeba i protikus pod posilovačem.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®