Kubrt píše:Tak jsem aplikoval STPcleaner, projel nádrž (cca 1tkm) a spotřeba se mi jeví stejná (no lehce vyšší kvůli počasí). Dříve mi při zahřátém motoru lehce ťukal vstřik a po vyjetí nádrže klapot není slyšet. Vyjel jsem tedˇdruhou nádrž už s čistou naftou a spotřeba stále stejná.Takže jako pozitivum vidím klidnější chod, čoud tam bude zhruba stejný -spíše menší. V podstatě to asi funguje, ale je to spíše v oblasti víry (hodně lidí vymění gumičky u stěračů a hned mají pocit, že to lépe jede )
Ja mam s STP injector cleanerom len tie najlepsie skusenosti. 1 otacka naproti 4 sekundam, ci dokonca niekolkonasobnemu startovaniu je fakt viditelny rozdiel. Co sa tyka znizenia spotreby, treba to brat s rezervou. To znizenie je bud minimalne, alebo by museli tie trysky byt tak zanesene, ze by znizenie spotreby bolo citit. Mozno je dolezite, aby bol aplikovany do cistej nafty. Ja som najprv natankoval do skoro prazdnej nadrze cistu naftu. Ta zmila aj posledne zvysky oleja v nadrzi. Ked to nepomahalo, kupil som STP a zas som isiel az do dna nadrze. Potom som nalial STP a natankoval plnu nadrz nafty. To tam snad neostal uz ziaden olej. Ten rozdiel bol veeeeelmi citelny. Nemyslim si totiz, ze ten cistic moze dobre fungovat, ked sa zamiesa aj s olejom, ktory to znecistenie sposobil. Je pri 0 stupnovej teplote start na 1 otacku dobry? Podla mna ano.
Start na jednu otacku je asi dobry. Ale co pod tym ty myslis - jednu otacku? Stvorvalec stvortakt ma pri jednej otacke dva kompresne zdvyhy. Takze podla teba by to malo startovat takto: DU DU VRRRRRR
A to je fakt super
Mne to este pred necelym rokom tiez takto startovalo a mozno aj lepsie: DU VRRRRRRRR, ale uz to neplati Prave preto chcem vyskusat ten STPcleaner. Akumulator mam uplne novy, nejakych 680A startovaci prud, zhavicky zhavia.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Kubrt píše:Tak jsem aplikoval STPcleaner, projel nádrž (cca 1tkm) a spotřeba se mi jeví stejná (no lehce vyšší kvůli počasí). Dříve mi při zahřátém motoru lehce ťukal vstřik a po vyjetí nádrže klapot není slyšet. Vyjel jsem tedˇdruhou nádrž už s čistou naftou a spotřeba stále stejná.Takže jako pozitivum vidím klidnější chod, čoud tam bude zhruba stejný -spíše menší. V podstatě to asi funguje, ale je to spíše v oblasti víry (hodně lidí vymění gumičky u stěračů a hned mají pocit, že to lépe jede )
Ja mam s STP injector cleanerom len tie najlepsie skusenosti. 1 otacka naproti 4 sekundam, ci dokonca niekolkonasobnemu startovaniu je fakt viditelny rozdiel. Co sa tyka znizenia spotreby, treba to brat s rezervou. To znizenie je bud minimalne, alebo by museli tie trysky byt tak zanesene, ze by znizenie spotreby bolo citit. Mozno je dolezite, aby bol aplikovany do cistej nafty. Ja som najprv natankoval do skoro prazdnej nadrze cistu naftu. Ta zmila aj posledne zvysky oleja v nadrzi. Ked to nepomahalo, kupil som STP a zas som isiel az do dna nadrze. Potom som nalial STP a natankoval plnu nadrz nafty. To tam snad neostal uz ziaden olej. Ten rozdiel bol veeeeelmi citelny. Nemyslim si totiz, ze ten cistic moze dobre fungovat, ked sa zamiesa aj s olejom, ktory to znecistenie sposobil. Je pri 0 stupnovej teplote start na 1 otacku dobry? Podla mna ano.
Start na jednu otacku je asi dobry. Ale co pod tym ty myslis - jednu otacku? Stvorvalec stvortakt ma pri jednej otacke dva kompresne zdvyhy. Takze podla teba by to malo startovat takto: DU DU VRRRRRR
A to je fakt super
Mne to este pred necelym rokom tiez takto startovalo a mozno aj lepsie: DU VRRRRRRRR, ale uz to neplati Prave preto chcem vyskusat ten STPcleaner. Akumulator mam uplne novy, nejakych 680A startovaci prud, zhavicky zhavia.
Tak asi spravnejsie by v mojom pripade bolo DU VRRRR Proste si ten starter moc nepopracuje. Az sa bojim, ze sa necinnostou rozpadne
Octavia 1.9SDi,09/01.Jazdil som na 100% RO bez úprav od 04/06. Pôvodne najazdených 122tkm. Teraz už 136tkm. Po 8tkm problem. starty, nekludny motor. Posl.6tkm iba nafta.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
Díky, německy vládnu dobře a potřeboval jsečm vědět jen typ a kam se obrátit. Jen bych ještě potřeboval vědět zda to má tepelný regulátor nebo jede pořád naplno respektive jestli je to automat který se po nahřátí vypne a pak jen udržuje. A hlavně na kolik se vyhřeje velký motor za půl hoďky? Dejme tomu při standartní venkovní teplotě -5..-10°C. Pokud víš, dej vědět a hlavně pak dej zprávu jak jsi spokojen s funkčností.
nezávislý topení je dobrá věc. Je však potřeba mít určitou rezervu v baterce, protože pro zapálení určitou dobu žhaví a někdy dost žere proud. Používaj se běžne v kamionech pro topení v noci. Poslední dobou je trend používat "bufíky" co ohřívají jen vzduch a tím topí kabinu. Na to je třeba dát bacha, protože to by nám nepomohlo. Vím o značkách Eberspacher,Webasto, Ateso. První dva jsou supr kvalita,ale drahý. Ateso je příznivější. Na jejich stránkách by o nich mělo být všechno co je třeba. Servis ve větších opravnách kamionů nebo obytnejch aut. Bohužel v kam. je všechno na 24V a na díly co jsou na 12V napětí se víc čeká. Webasto ( nevím zda všechny typy) má na spínači nebo termostatu LED diodu která při závadě bliká morseovkou druh závady.
Jelikož to má kolem 5 kW max. výkon, tak to prej ohřívá opravdu rychle. Někomu stačí to zapnout na dálku i 10 min před odjezdem, někdo to nechává 30 min. Teplota chladící kapaliny je pak tušim kolem 60 st nebo i výš. Regulaci to má automatickou, nejprv ´to jede naplno a pak se výko sníží na těch tuším 2 kW. Hovořím o tom WEBASTO THERMO TOP C.... dá se napojit i externí regulalce tzn... termostat. Zatim to doma nemám, ale písnu, jak jsem s tim spokojen, až to přijde a namontuju to...... V diskusích jsem taky četl, že to hned po vypnutí dobíhá ještě snad 1 -2 minuty údajně na snížený výkon. U WEBASTO ale i u jiných si dej POZOR na to, abys nekoupil jen přídavný topení ( Zuheizer ), který se montovalo seriově do TDIček (možná některejch, nevim ), ale kup plnohodnotný topení nezávislý. Přídavný topení (Zuheizer) pomáhá motoru za chodu k rychlejšímu ohřátí a nemá např. vlastní oběhové čerpadlo.... (Zuheizer je na štítku u WEBASTO značen jako THERMO TOP C/Z)
maska01 píše:no asi vyzkouším a uvidím.jo mě docela prosakuje čerpadlo tak možná kvuli tomu padá palivo. nevím když jsem to koupil tak pohoda ale to bylo v září a ještě teplo. pak jsem tam dal elektropředehřev a od tý doby to nejde ráno nastartovat, pak už během dne v pohodě.jen když se odstaví na těch 8hod tak dlouhý startování, i když taková zima nebyla. přemýšlel jsem jestli to je tím předehřevem všechno utáhl ale nic. a možná shoda náhod začalo se v tom období ochlazovat. poměr mám tak 50:50, nejspíš to čerpadlo....zkusím éter a dám vědět.
tak jsem asi před 10 dny tankoval bionaftu a od tý doby super starty i když dnes bylo 1 st. nad nulou, pořád dobrý tak nevím jestli se to pročistilo ale každopádně dobrý. uvidím v mrazu.