Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

venouš píše:
misoVW píše:pojazdi cca 100km, malo by sa to same zlepsit.
děkuju skusím stím vydržet.zítra mastím 400km tak pak bude jasno.koupil jsem Ferodo DOT 4.tak snad se ji tam bude libit a umoudrí se to :)
tak dnes jsem spáchal 400km.a brzdy o.k. nebudu se patrat jak se to stalo ale už je togood.dekuju moc (rofl)
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

Funguje to i u Passata Tdi rv.2000?V základním nastavení u ABS mi to na všech kanálech píše CHYBA
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
pripo
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 07 bře 2008, 21:41
Bydliště: slovensko košice

brzdy

Příspěvek od pripo »

V autorizovanom škoda servise pri vymene alebo oprave brzd,malo kto použiva postup odvzušnovania pomocou VAS alebo VAG,ale mechanik vezme podtlakovu odvzdušnovačku a klasicky odvzdušni brzdy a ma to za chvilu.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál ;)
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

Huml píše:ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál ;)
Suhlasim s Panom HUMLOM
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tiez sa mi to nezdalo,ale nikdy som to nerobil cez vag, vzdy som to robil klasicky, cez Vag nebolo treba.
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

Huml píše:ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál ;)
jj,ale ja to delal podle toho navodu s tím ,že jsem vlastně pracoval podle tech pokynů VAGu.tam to psal kdy otevřít a zavřít odvzduš.šrouby.no a začal jem od te nejvzdalenejsiho kola od hl.válce.ale asi to odvzdušnovaní pomocí vagu stačí dělat jen při nejake vymene hl.valce nebo ABS pumpy.jinak asi stačí klasicke odvzdušnovaní.to je ma doměnka.zatím čauky ale i díky za rady :D
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Dushky888 píše:
Huml píše:ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál ;)
Suhlasim s Panom HUMLOM
Najsamprv vzdy odvzdusnim brzdy kjlasicky. To jest ze kamos mi slape na pedal a ja povolujem odvzdusnovaky az kym prestane ist vzduch. ALE NIE VZDY TO STACI. Proste napr. na svojej Octe1 som brzdy odvdusnoval X krat aj preventivne cez tyzden (reku este furt tam asi moze byt vzduch) a furt bol pedal makky. Uz nebolo pomoci a chcel som vymenit hlavny brzdovy valec. Ked mi kamos poradil ze nech skusim odvzdusnit ABS. Stacilo ten proces opakovat dva krat a bolo po probleme. Nijake povolovanie odvzdusnovakov proste nic co pise v tych okienkach, len cez diag som tukal a stlacal pedal podla navodu. Ten vzduch sa asi vytlaci cez nadobku von ked si ABSko natlakuje, otvara a zatvara jednotlive sekcie. Robim to na vsetkych koncernovych autach KED JE AJ PO KLASICKOM ODVZDUSNENI FURT MAKKY BRZDOVY PEDAL. Inac to nepouzivam. Uz som to takto spravil na nejednom aute ked bol problem a furt to zatial chvalabohu pomohlo.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tento návod, je jen pro auta s EDS pokud došlo k vytečení kapaliny z jednoho okruhu je potřeba nejdřív odvzdušnit klasickým způsobem a pak pomocí VAGu už jen přední kola
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Pokud je zavzdušněn brzdič, nebo brzdový váleček, tak to Vagem odvzdušnit nejde. Ten vzduch musí někdo vypustit. Potom se udělá základní nastavení ABS a pokud jsou všechny komponenty v pořádku, bude v pořádku i krok brzdového pedálu. Je potřeba si uvědomit, že veškerá činnost ABS včetně její pumpy a odlehčovacích ventilů se vykonává na začátku brzdových trubek a tím pádem nemůže se vzduchem na jejich konci nic udělat.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

...ale aj tak som za tento navod susedovi (TDI Tech) a vam ostatnym za komentare vdacny. Urcite pomozu a ulahcia pracu.... :D
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ano, teď je ten postup odvzdušnění kompletní.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Octavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05 říj 2006, 14:39
Bydliště: Náchod

Příspěvek od Octavka »

Taky me to bylo divny bez povoleni odvzdus.sroubu (LOL)
pripo
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 07 bře 2008, 21:41
Bydliště: slovensko košice

brzdy

Příspěvek od pripo »

Da sa tymto spôsobom odvzušnovat,ale musia byt pri tom dvaja,
jeden mechanik ovlada počitač + stlača brzdu podla počitača čo piše
a druhy mechanik ovzdušnuje.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“