Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Octavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05 říj 2006, 14:39
Bydliště: Náchod

Příspěvek od Octavka »

Ahoj

tak jak uz to nekdo odvzdsnoval podle DP ?
Myslim i s povolovanim odvzd.sroubu brzd.
Chystam se na to :)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Když dělám něco na brzdách a zavzdušní se to, tak pokaždé. Ono totiž nic jiného nezbývá, když má pedál dlouhý krok.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nemáte někdo VAG na výměnu kola?Že bych jenom seděl,pokuřoval a čuměl na obrazovku a počkal až mi to sdělí,že je to kolo vyměněno...?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Takze dnes som odvzdusnoval jednu Octu1 podla DP a cely postup uvedeny na zaciatku som opravil. Teraz je uz (mal by byt) spravne. Dakujem vsetkym zucastnenym za doplnenia, postrehy a upozornenia. VSETKYM SA OSPRAVDLNUJEM ZE SOM PRVY KRAT UVIEDOL DEZINFORMACIU.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jen bych k tomu chtěl dodat, že tento postup není nutné provádět při výměně brzdové kapaliny, provádí se pokud byl minimálně jeden okruh zavzdušněn a to jen u aut s EDS
lock001
Přispěvovatel
Příspěvky: 418
Registrován: 23 říj 2009, 18:45
Bydliště: Banovce nad Bebravou

Příspěvek od lock001 »

Huml píše:jen bych k tomu chtěl dodat, že tento postup není nutné provádět při výměně brzdové kapaliny, provádí se pokud byl minimálně jeden okruh zavzdušněn a to jen u aut s EDS
aha len s EDS...
passat 1.9 TDI 96kw

Alfa147 1.9 JTD 85kw

Audi A6 2,4 125kw
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

ja tam EDS mam a stejne ten kanal je nepristupny, jakto? je to tim ze mam 4x4?

Obrázek
Obrázek
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

:?
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Mne presne toto robilo s KKL-USB kablom a IHR304CZ (crack). Tak som vytiahol HEX-CAN s VCDS908.1 a u8z to makalo v poho. Preco je to tak neviem :? Zaujimave je aj to ze predtym som sa tam s KKL dostal bez problemov a zrazu to prestalo fungovat.
ronej
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 02 led 2010, 15:35

Příspěvek od ronej »

Huml píše:Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Chlapi, kde se to dá sehnat?
Touran 1,9 TDI,74kW PD
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

To je dielenska prirucka. To iste je vlastne napisane v prvom prispevku ale s programom RossTech VAG-COM. Tento postup je pisany konkretne pre diagnosticky nastroj od firmy Grundig VAG 1551 / 1552.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

TDItech: len tak btw, skusal si tento postup aj u Bosch jednotiek nie len u Teves ? v postupe aj v screenoch je iba Teves, mne osobne sa toto ,,odzvdusnenie,, ani na EDS ani na ASR od Boschu nikdy nepodarilo spustit (ani origo HexCan ani KTS) - klasicke slapanie a strk fungovalo vzdy :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
ronej
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 02 led 2010, 15:35

Příspěvek od ronej »

:( je škoda, že tady nikde ta dílenská příručka není.
Touran 1,9 TDI,74kW PD
david53
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 21 pro 2009, 07:06

třmeny

Příspěvek od david53 »

origoš píše:Když dělám něco na brzdách a zavzdušní se to, tak pokaždé. Ono totiž nic jiného nezbývá, když má pedál dlouhý krok.
Říkali mi taky v Autobrzdách, že když se provádí repas třmenů - tedy zadních, s ovladačem ruční brzdy, a pak se na pult odesílají jako "předzalité, odvzdušněné", je s tím taky dost práce -pro ně pochopitelně strojové, všelijaké natáčení, otáčení, třepání - než se tam nevyskytuje vzduch, v těch hejblátkách... Tak si myslím, že dostane - li se do brzd vzduch, i tady do těch zmíněných zadních, např. při výměně manžet, že taky tohle může ovlivňovat ony rozpačité pocity po opravě - jako že brzdy nenastupují tak zostra, jak předtím.... Jinak dík Humlovi za tip s "Boschem", kapalinou, mrknu na to, až mi dojde ATE... :-) (stejně by mě zajímalo, co tam ti experti ve Wolfsburgu lijou.... ) ?????????
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

jsem ted na aute menil celou kostku ABS. ted se mi zda, ze driv, jsem slapnul na brzdu a "hned" to brzdilo a ted, ze proslapnu pedal cca 1cm a pak to teprv zacne brzdit. Tak jestli je to tim, ze je tam jina kostka tak se to chova jinak, nebo jestli by ten chod sel ovlivnit tim, ze by se to jeste jednou ovzdusnilo? Musi se po vymene kostky delat zakladni nastaveni tlaku v brzdovem valci?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“