Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
TDItech: len tak btw, skusal si tento postup aj u Bosch jednotiek nie len u Teves ? v postupe aj v screenoch je iba Teves, mne osobne sa toto ,,odzvdusnenie,, ani na EDS ani na ASR od Boschu nikdy nepodarilo spustit (ani origo HexCan ani KTS) - klasicke slapanie a strk fungovalo vzdy
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
třmeny
Říkali mi taky v Autobrzdách, že když se provádí repas třmenů - tedy zadních, s ovladačem ruční brzdy, a pak se na pult odesílají jako "předzalité, odvzdušněné", je s tím taky dost práce -pro ně pochopitelně strojové, všelijaké natáčení, otáčení, třepání - než se tam nevyskytuje vzduch, v těch hejblátkách... Tak si myslím, že dostane - li se do brzd vzduch, i tady do těch zmíněných zadních, např. při výměně manžet, že taky tohle může ovlivňovat ony rozpačité pocity po opravě - jako že brzdy nenastupují tak zostra, jak předtím.... Jinak dík Humlovi za tip s "Boschem", kapalinou, mrknu na to, až mi dojde ATE... (stejně by mě zajímalo, co tam ti experti ve Wolfsburgu lijou.... ) ?????????origoš píše:Když dělám něco na brzdách a zavzdušní se to, tak pokaždé. Ono totiž nic jiného nezbývá, když má pedál dlouhý krok.
jsem ted na aute menil celou kostku ABS. ted se mi zda, ze driv, jsem slapnul na brzdu a "hned" to brzdilo a ted, ze proslapnu pedal cca 1cm a pak to teprv zacne brzdit. Tak jestli je to tim, ze je tam jina kostka tak se to chova jinak, nebo jestli by ten chod sel ovlivnit tim, ze by se to jeste jednou ovzdusnilo? Musi se po vymene kostky delat zakladni nastaveni tlaku v brzdovem valci?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007