Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravím. Mám dotaz ohledně toho odvzdušnění. Při sešlápnutí pedálu auto na moment přibrzdí ale pak pedál povolí a znovu to začne brzdit až při hlubším sešlápnutí ale když v zápětí šlápnu na pedál podruhý začne brzdit hned a pedál se už nepropadá ani po delším držení. Před půl rokem jsem to už jednou řešil, tenkrát jsem vyměnil celou pumpu a zdálo se že je to v pořádku ale po ujetí cca 10 000 km je to tam kde to bylo. Netuším kde je chyba. Tak mě napadlo jestli to nemůže být zavzdušněný abs
Octavia 1.9TDI 66kw AGR
odvzdusnění
Zdravím, včera jsem vyměnil kotouče a destičky a přešel jsem k bodu odvzdušnění s VAG. Skončil jsem ale u bodu kdy se dá základní nastavení a skupina 01 viz obrázky a dál ani tuk ((.
Pak naskočila i chyba viz poslední obrázek. Ale nikdy se mi nepodařilo spustit to odvzdušnení.
Prosím jak na to? Prosím kolem poledne jdu na to a nevím co dál
Děkuji
přílohy:
Pak naskočila i chyba viz poslední obrázek. Ale nikdy se mi nepodařilo spustit to odvzdušnení.
Prosím jak na to? Prosím kolem poledne jdu na to a nevím co dál
Děkuji
přílohy:
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 led 2011, 23:10
- Bydliště: Zbuzany, Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: odvzdusnění
mpro píše:Zdravím, včera jsem vyměnil kotouče a destičky a přešel jsem k bodu odvzdušnění s VAG. Skončil jsem ale u bodu kdy se dá základní nastavení a skupina 01 viz obrázky a dál ani tuk ((.
Pak naskočila i chyba viz poslední obrázek. Ale nikdy se mi nepodařilo spustit to odvzdušnení.
Prosím jak na to? Prosím kolem poledne jdu na to a nevím co dál
Děkuji
přílohy:
jestli to nebude kabelem
s originál Ross-tech mě fungovalo vždy všechno co bylo třeba
Octavia II facelift 1.9 Tdi PD 77kW BXE
Lenorák, přesně tuhle zkušenost jsem měl minulý týden.Měnil jsem zadní desky a jedna strana byla víc sjetá, pístky šly krásně zatáhnout, ale po dojetí/nic nepřibrždovalo/ byl pravý disk teplejší..Tak jsem koupil sadu gumiček a jako vždy si připravil holendr na ucpání hadice. U obou svěráků jsem vyměnil gumičky, vše šlo krásně, zatlačil jsem téměř rukou,Napojil, nechal otevřený odvzdušnovák, až vytékala kapalina. Odvzdušnil a sešlápnu pedál a polil mne pot. Pedál jsem prošlápl až na podlahu jako sračku. Tak znova odvzdušnit a bylo to přesně jako jsi psal Ty. Upozorňuji , že předtím byl pedál kámen..A je vyloučeno, že by mi došla kapalina. Ale při odvzušnování jsem slyšel, jak v ABS při povolení u každého kola zacvaká ventil.Tak jsem to projel a dal tomu čoud a pedál se zlepšil/upozorňuji, že destičky byly nové, asi týden až 2 jeté./..Majiteli jsem sdělil, že si musí chvilku zvyknout na měkkčí pedál, koukal jak trubka, ale pak povídá, asi po týdnu, je to trochu lepší. Jde mi o to, že tyden před jsem obdobným způsobem dělal Fiat Stilo , kde pístky byly opravdu zarezlé, samozřejmě auto mělo ABS, postup stejný a žádný problém..Nějaký Vag není třeba..Koukám, že koncern má svá specifika, neslyšel jsem u jiných značek vozů tenhle problém..A ABS vyrábí snad jedna firma nebo to už dělájí šikmovocí také?
nepropadat panice...
Hoši tak nevim no. Teď jsem na to šel a zas jsem se hned zasek. Základní nastavení kanál 010 a první co tam mám je pedál uvolnit. Když ho sešlápnu, čerpadlo se nespustí a taky tam nemám tlačítko ZAP/VYP další. Tak zase babo raď... VCDS SVO 11.11.2.
Tenhle návod je mi prostě k prdu...
EDIT: Spíš bych řekl, že se to má odvzdušňovat přes akční členy, protože tam se mi povede rozeběhnout čerpadlo ABS, což je podstatný. Akorát je tam nesmyslnej překlad, takže pořádně nevim co to po mě chce dál. A je tam i to tlačítko ZAP/VYP další. Píšou to i ve VISu, že se to odvzdušňuje přes akční členy. Ale zas tam neni podrobnej návod.
Tenhle návod je mi prostě k prdu...
EDIT: Spíš bych řekl, že se to má odvzdušňovat přes akční členy, protože tam se mi povede rozeběhnout čerpadlo ABS, což je podstatný. Akorát je tam nesmyslnej překlad, takže pořádně nevim co to po mě chce dál. A je tam i to tlačítko ZAP/VYP další. Píšou to i ve VISu, že se to odvzdušňuje přes akční členy. Ale zas tam neni podrobnej návod.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
Chlapi, jak tu mnoho z vas pise, tak to vypada ze problemy s odvzdusnenim ABS nemam jen ja. Na starem Pasikovi B4 to slo uplne bez problemu podle tohoto navodu, ale...
Ted resim problem s B5.5 - po pripojeni k jednotce ABS/ESP (4B0614517G) nelze provest zakladni nastaveni, ani nejde spustit test akcnich clenu.
Vse zacalo po vymene posilovace brzd. Pedal je na prvni slapnuti mekky, na druhe brzdi ale trochu pada dolu. Pri brzdeni na snehu ABS zachrochta a pedal zustane tvrdy a nahore. Zkouseli jsme uz i jiny brzdovy valec ale furt nic...
Poradite nekdo? Hledat jsem uz zkousel ale bez uspechu...
Ted resim problem s B5.5 - po pripojeni k jednotce ABS/ESP (4B0614517G) nelze provest zakladni nastaveni, ani nejde spustit test akcnich clenu.
Vse zacalo po vymene posilovace brzd. Pedal je na prvni slapnuti mekky, na druhe brzdi ale trochu pada dolu. Pri brzdeni na snehu ABS zachrochta a pedal zustane tvrdy a nahore. Zkouseli jsme uz i jiny brzdovy valec ale furt nic...
Poradite nekdo? Hledat jsem uz zkousel ale bez uspechu...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 19 úno 2007, 09:06
- Bydliště: Teplice
V tom PDFku Ti chybí popis činnosti druhé osoby......ronej píše:Ahoj, tak jakou tam dáš DOT4 ? Jakého výrobce preferuješ Mobil Brake Fluid DOT 4 ? http://www.lubstar.info/cz/technicke-li ... %20new.pdf
Jinak TDI parádní návod, dovolil jsem si udělat z toho sešit v PDF , tak doufám, že ti to nebude vadit, ke stažení zde:
http://uloz.to/3886507/abs-odvzdusneni.pdf
Golf Plus 1,9TDI, 2007,77kW, BXE