Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: po leden 07, 2013 7:29 pm Citovat
Speeder
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 370
Bydliště: České Budějovice




Já už se o to ani nepokoušim. Brzdí to dostatečně a chystám se to dát do autorizáku kvůli občasným problémům se servem, takže mi to rovnou i odvzdušní.

_________________
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2013 11:50 pm Citovat
najmis
Přispěvovatel
Založen: 15.2.2007
Příspěvky: 710




Trochu to tu oživím...už je to nějakej čas co sem měnil zadní brzdy za větší..při výměnš si nepohlídal pořádně stav kapaliny v nádobce a nejspíš se dostal vzduch až do ABS..prostě od té doby se učinek pedálu změnil.Auto brzdilo, ale prostě nástup a krok pedálu byl jinej.No dostal sem se k odvzdušnění až po delším čase... Přez skupinu 001 to nešlo a jak zde někdo psal tak u FI- u mě výbava comfort ABS/ASR to funguje pod skupinou 010.Sice sem neviděl vyběhnout bubliny, ale pedál je o poznání citlivější a ručka najednou jde o kus mín zatáhnout...nemohl sem to vyzkoušet na silnici protože sem měl nějaký to pífo, ale hned doma na cestě sem poznal změnu při sešlápnutí pedálu a ručka jak sem psal zabírá dřív...

_________________
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt květen 16, 2013 10:40 pm Citovat
Speeder
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 370
Bydliště: České Budějovice




Já měl HBV úplně venku, vylitej a bubliny mi nešly vůbec při odvzdušňování. Nechápu nic.

_________________
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po duben 14, 2014 1:02 am Citovat
radinno
Nováček
Založen: 5.8.2012
Příspěvky: 19
Bydliště: Stara Lubovna




zdravym k postupu ovzdusnenia ABS s EDS pomocou vag. je potrebne k tomu mat aj pristroj ROMESS S15 pre plnenie a ovzdusnovanie brzdoveho systemu???nejde mi dohlavy ze pocas 10 krat zosliapnutia pedalu ma byt odvzdusnovaci ventil stale otvoreny, nenasaje sa vzduch spät do systemu pri pustani pedalu?az pri 10-tom zosliapnuti, je potrebne pedal drzat az kym ovzdusnovak neutiahneme coje logicke aby sa nedostal spät vzduch do systemu.
Mam v tom trochu chaos Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po duben 14, 2014 6:53 pm Citovat
radinno
Nováček
Založen: 5.8.2012
Příspěvky: 19
Bydliště: Stara Lubovna




nikto nenapovie????
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá květen 02, 2014 2:45 pm Citovat
tomes123456
Přispěvovatel
Založen: 22.6.2012
Příspěvky: 197
Bydliště: Mohelnice




Jak se to dělá na fabii přes vag? v kanále deset mi to píše pustit pedál, otevřít odvzdušnovák..

hlavně tam nemám to tlačítko další..

když jsme pak šel zpět na devítku, rozběhlo se čerpadlo a vyzvalo desetkrát zmáčnout..dál ty instrukce byly zmatené..


Mohl by někdo prosím sesmolit kratší návod k Fabii?

Díky

PS: používám vag 304 + klon KKL kabel.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po duben 11, 2016 12:30 pm Citovat
Co-RS-ák
Sběrač informací
Založen: 30.5.2012
Příspěvky: 23




zdravím,
při základním nastavení nemám v programu zobrazené tlačítka ZAP/VYP/Další,
čím by to mohlo být a jak to vyřešit?
VCDS 11.11.4 cz od sami-ho z vw.sk klubu včetně kabelu.
Audi S3, jestli by to dělalo i na jiném modelu nemám možnost zkusit Smutn?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st srpen 24, 2016 12:16 pm Citovat
frahro
Nováček
Založen: 24.8.2016
Příspěvky: 1




Dobrý den,
odvzdušňoval jsem pomocí VAGu několikrát a pořád to není úplně ono. Když jsem ve fázi "seslap. pedal drzet a drzet", šlápnu na pedál, rozběhne se čerpadlo ABS a asi 2 vteřiny tlačí do pedálu. Potom se ale po zbytek času roztočí do otáček jakoby naprázdno a zdá se mi, že nasálo vzduch. Nevím, jestli toto je normální, myslím, že by to čerpadlo mělo pracovat po celou dobu v zátěži proti pedálu. Poradí někdo, jak to má být a co s tím? Při klasickém odvzdušňování nemám žádné bubliny.
VW Touran, 1.9TDI PD
Předem dík.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po březen 27, 2017 8:35 pm Citovat
ROMEK
Aktivista
Založen: 3.4.2006
Příspěvky: 4127
Bydliště: SK Záhorie




Ide cez VCDS ovzdusnit superB 1 r.v 2007 jednotka 3U0614517D ?

kanal 1 je nedostupný

dík

_________________
VW Golf Variant 1,9Tdi AJM Highline 6q, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá květen 18, 2018 9:50 am Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1624
Bydliště: Ústí nad Labem




měnil jsem na B5,5 brzdy z 288 na 312. Te´d mám problém, že i po odvzdušnění se mi pedál propadá a pořád to nebrzdí jak bych čekal. Jelikož mi při tom vytekla skoro všechna brzdová kapalina, zkošel jsem odzdušnit i ABS skrze VCDS. Bohužel v základním nastavení nemám skupinu 001 aktivní. Aktivní mám pouze skupinu 002, jenže po aktivaci se jenom rozeběhne čerpadlo a pedál to vytlačí nahoru, což trvá asi 10 sec, pak se objeví N/A. Nic mě nevyzývá abych sešlápl pedál bo něco podobného. Stejné to je i při použití KKL kabelu. Díky




_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá květen 18, 2018 12:08 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18639




Mě by zajímalo, jak plní a uvádějí do chodu brzdy na lince při výrobě auta. Samozřejmě je vše nové, nezasrané 10 letou kapalinou , která vše zanese, ale stejně...Oni potřebují aby to odsýpalo a ne nějaké prodlevy..Není tady nějaký "arbait" přímo z jámy lvové , koncernové? Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá květen 18, 2018 9:27 pm Citovat
cin
Aktivista
Založen: 27.1.2010
Příspěvky: 1582
Bydliště: jihlavsko




Správná otázka , též by mě to zajímalo Smile Mrknut? Víceméně jsi si ale odpověděl sám , něco jinýho to je dělat na novým autě a něco jinýho na plnoletý ovci ,kde většinou lidi kapalinu neměni , na údržbu brzd serou a až se něco vykurví , tak to dotáhnou garážníkovi ,kterýmu samozřejmně neřeknou,že už se v tom už stihli povrtat sami, a chudák garážník se z toho zasere a ozdušnit to nedokáže. Smutn? Smutn? Stydliv?

_________________
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá květen 18, 2018 9:37 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 13197
Bydliště: Praha




jericho-3 napsal:
Mě by zajímalo, jak plní a uvádějí do chodu brzdy na lince při výrobě auta. Samozřejmě je vše nové, nezasrané 10 letou kapalinou , která vše zanese, ale stejně...Oni potřebují aby to odsýpalo a ne nějaké prodlevy..Není tady nějaký "arbait" přímo z jámy lvové , koncernové? Smile


Tady to máš Smile

https://youtu.be/zf6UIuJTnDg?t=1978
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so květen 19, 2018 12:37 pm Citovat
Rolan
Přispěvovatel
Založen: 29.9.2010
Příspěvky: 497
Bydliště: Odolena Voda




Velmi ??astn? ten bazmek by se na odvzdušňování hodil.
Neplní se to v dnešní výrobě od třmenů nahoru?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so květen 19, 2018 2:02 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18639




Jo, Tomasi. cz tohle jsem viděl a dokonce jsem dělal kdysi dávno v servisu Trabant... Velmi ??astn?
Ale je to jak píše cin , jen je mi divné, že já se s tím poprvé setkal u Passata .., u jiných aut to problém nebyl..Jsou tam patrně nějaká "specifika", která tohle vytvářejí...Když šlo špatně ovdzdušnit nějaké jiné auto s ABS, třeba po ráně, nebo pod. vždy stačilo ovzdušňovat jednotlivé trubky od pumpy k ABS až ke kolům a byl klid..

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 5 z 6  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.