Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

jericho-3 píše:Jo, Tomasi. cz tohle jsem viděl a dokonce jsem dělal kdysi dávno v servisu Trabant... :D
Ale je to jak píše cin , jen je mi divné, že já se s tím poprvé setkal u Passata .., u jiných aut to problém nebyl..Jsou tam patrně nějaká "specifika", která tohle vytvářejí...Když šlo špatně ovdzdušnit nějaké jiné auto s ABS, třeba po ráně, nebo pod. vždy stačilo ovzdušňovat jednotlivé trubky od pumpy k ABS až ke kolům a byl klid..


Ale to nemalo ESP ani ARS a ani EDS ..tym padom je ta cast hydraulicka na ABS kocke jednoduchsia .

A ked sa odvzdusnuje ma tam byt hadicka z trmena povoleneho az do nadobky na dno ako nahle sa to zaplni kvapalinov uz spat vzduch netaha ...
dve spojene nadoby hadickou :)
GIV var asz 4mot upraveny
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Asi máš pravdu, ale vždy jsem si naivně myslel, že i přes tyto další vymoženosti je to pořád stejné, že do kola jde trubičkou kapalina do svěráku, kde je pístek , který je hydraulikou vytlačován a proto to brzdí. A že všechny tyto "nadstavby" jsou pouze přídavkem k ABS a jsou jen další snímače a k tomu příslušné komponenty...Ale je fakt, že nikdy nezjištuji, co vše auto má a jsem v tomhle nevzdělán a rád se poučím..Jen mi je divné, že největší problémy tohoto typu má právě koncern...Že by byl tolik napřed? :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“