Zkušenosti Nafta+Olej / Octavia TDi
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
sežen si průhlednou hadici přes metr, třeba co se sní točí sodovky, dej ji od filtru k čerpadlu vytáhni ji spod kapoty na čelní sklo a jezdi když ti to netáhne
pak vyprávěj o tom zda jde pořád čistá nafta do čerpadla, plnění hlavy je nahoře a pokud jde do čerpadla bublifuk tak se to chová různě i hrůzně, na vzduch nejede miloš
pak vyprávěj o tom zda jde pořád čistá nafta do čerpadla, plnění hlavy je nahoře a pokud jde do čerpadla bublifuk tak se to chová různě i hrůzně, na vzduch nejede miloš
iridium píše:To si nemyslím Filtr mám nový a kdyby to byl palivový systém tak by to dělalo jak tam ten olej naleju ale ono to začne někde za půlkou nádrže. Navíc si říkám i kdyby to ten palivový systém byl to by snad cukalo nebo bych nebyl schopný s tím letět přes 190. Ono to pak táhne ale ne od spoda, turbo zatáhne až tak nad 2,5tis ot.
Problém je v tom že podávací čerpadlo v nádrži si neporadí s hustým olejem, takže ti to tahá z nádrže vstřikovací čerpadlo. Mám stejnej problém, když mám plnou tak auto jede v pohodě do plných otáček a jakmile mi klesne palivo v nádrži pod 20litrů tak to přestane jet. Pokud je venku 25stupnů tak je to v pohodě ale jak se ochladí, nebo po ránu tak mi z podávacího čerpadla nejde do filtru nic.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: úbytek výkonu
a mas nejaky ohrev??nebo jezdis natvrdo na olej??takze jo ani nemichas s naftou??nebo vyjedes olej a pak par km jezdis na naftu??co beres za olej??kazda informace potesi...dikiridium píše:Ahojte všichni, Mám oct 2001 TDi není to PD ani CR. RO jezdím už čtvrtým měsícem. pokud jedu na čistý tak pohoda ale jen jednu nádrž. Potom to začne tu a tam hůř akcelerovat jako kdyby se později přidávalo turbo. Pomůže natankovat do skoroprázdné nádrže čistou naftu, hodně tomu zatápět pár desítek Km a zase vesele můžu dolejt olej. Nevím co to může dělat ale mám podezření jestli to nezasírá turbo nebo kat. (turbo má proměnnou geometrii lopatek (nevím jak se tomu nadává)a je půl roku po repasi takže čistý jako dětská prdýlka. )
Je to 14 dní co jsem koupil ochcávku r.v. 99, 81 kW a už před koupí jsem se tešil, jak budu jezdit na olej. Hned jak jsem ji přivezl, tak jsem zajel do Globusu pro řepkáč za 19Kč, nalelil do nádrže 25 litrů oleje, dal tam 80 ml VIFu a dotankoval po hrdlo naftou a startuje a jezdí naprosto stejně jako na čistou naftu. Jinak nevíte někdo na kolik litrů má kombíková ochcávka nádrž? Minulou neděli jsem ještě rozebral, vyčistil a zaslepil EGR (těch sraček co tam bylo jsem fakt nechápal) a včera jsem si dodělal vypínač na teplé starty, relátko se mi dělat nechtělo. Jinak mi ještě zajímá, jestli se dá bez jakýchkoliv úprav jezdit i na větší poměr než 1:1, nebo alespoň teď když je relativně teplo. Ještě dodám, že jezdím každý den. A ještě jsem něco slyšel o ředění oleje trochou benzinu. Co vy na to a kolik dát případně benzinu na 30 litrů oleje. A nemůže to něco zkurvit?
abych si to tak shrnul, okta tdi 66kw ALH (turbo VGT)...naleju nádrž oleje, přidám VIF a jezdim? nebo se to musí nějak ředit naftou nebo přidávat nějake ten "bezaromat" ?...a co výměny naftovejch filtrů? normálně po 15 tisících?...a co předehřev?
v zimě bych jezdil jen na naftu, ale to léto a RO mě moooc láká ...to by bylo levnější, než když teď jezdim s feldou na LPG
v zimě bych jezdil jen na naftu, ale to léto a RO mě moooc láká ...to by bylo levnější, než když teď jezdim s feldou na LPG
felda 1,3 72 koní ..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
máš na sz lej a neřeš milošOndras83 píše:abych si to tak shrnul, okta tdi 66kw ALH (turbo VGT)...naleju nádrž oleje, přidám VIF a jezdim? nebo se to musí nějak ředit naftou nebo přidávat nějake ten "bezaromat" ?...a co výměny naftovejch filtrů? normálně po 15 tisících?...a co předehřev?
v zimě bych jezdil jen na naftu, ale to léto a RO mě moooc láká ...to by bylo levnější, než když teď jezdim s feldou na LPG
já mám O1 TDI 81KW r.v. 2003 najeto cca 195tis.km, olej liju sice jen nějaké 3-4 tisíce km v poměru nafta/olej 3:1 až 2:1 podle nálady řepka nebo slunečnice.
Palivák jsem dal preventivně nový a změny nepozoruju naprosto žádné jak v dynamice tak ve spotřebě. Osobně si myslím, že to tomu autu nemá jak ublížit - při tomto poměru snad kromě uvolnění nečistot do filtru (či čerpadla) nic nehrozí.
NEBÁT SE A VYZKOUŠET!
Palivák jsem dal preventivně nový a změny nepozoruju naprosto žádné jak v dynamice tak ve spotřebě. Osobně si myslím, že to tomu autu nemá jak ublížit - při tomto poměru snad kromě uvolnění nečistot do filtru (či čerpadla) nic nehrozí.
NEBÁT SE A VYZKOUŠET!
škoda Octavia L&K TDI 81kW
VW T4 MULTIVAN ALLSTAR 2.4D 57kW
VW T4 MULTIVAN ALLSTAR 2.4D 57kW
Nic ve zlém ale v tom poměru co píšeš v případě okty je to úspora tak cca 25,-kč na 100km. To snad už postrádá smysl to tam lejt. Možná pro vůniwauzi píše:já mám O1 TDI 81KW r.v. 2003 najeto cca 195tis.km, olej liju sice jen nějaké 3-4 tisíce km v poměru nafta/olej 3:1 až 2:1 podle nálady řepka nebo slunečnice.
Palivák jsem dal preventivně nový a změny nepozoruju naprosto žádné jak v dynamice tak ve spotřebě. Osobně si myslím, že to tomu autu nemá jak ublížit - při tomto poměru snad kromě uvolnění nečistot do filtru (či čerpadla) nic nehrozí.
NEBÁT SE A VYZKOUŠET!
Oct 1.9TDI 66kW 2001
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice