Zkušenosti Nafta+Olej / Octavia TDi
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 13 pro 2007, 22:51
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
S tím benzínem to ředím, akorát jen 2%, ale jak dám 10%, tak mi to moc děsně smrdí, 10% benzínu a 20% nafty budu dávat v zimě... to pak ani v -23 není problém nastartovat a vesele jezdit, ale tohle všechno už musí být s ohřevem a hlavně v takovém mrazu jedině čistý olej.
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Koval(CZ) píše:S tím benzínem to ředím, akorát jen 2%, ale jak dám 10%, tak mi to moc děsně smrdí, 10% benzínu a 20% nafty budu dávat v zimě... to pak ani v -23 není problém nastartovat a vesele jezdit, ale tohle všechno už musí být s ohřevem a hlavně v takovém mrazu jedině čistý olej.
nech si u kokty skontrolovat předstřik případně seřídit adresa 01 základní nastavení, kanál OOO start a vpravo dole tlačítko počítel vstřiku vidíš v toleranci i v jednotkách po výměně rozvodů umí úpěkně zabloudit,
mně osobně tuto zimu asi skočilo o zub čerpadlo lil jsem pořád olej mrazy zkoučel jsem co to vydrží miloš
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 13 pro 2007, 22:51
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Teď mi dělali rozvody a jinou údržbu a taky mi to seštelovali s aktuálním palivem, tj olej. Prý by se to mělo kontrolovat po každé výměně rozvodů.slovacek.milos píše:Koval(CZ) píše:S tím benzínem to ředím, akorát jen 2%, ale jak dám 10%, tak mi to moc děsně smrdí, 10% benzínu a 20% nafty budu dávat v zimě... to pak ani v -23 není problém nastartovat a vesele jezdit, ale tohle všechno už musí být s ohřevem a hlavně v takovém mrazu jedině čistý olej.
nech si u kokty skontrolovat předstřik případně seřídit adresa 01 základní nastavení, kanál OOO start a vpravo dole tlačítko počítel vstřiku vidíš v toleranci i v jednotkách po výměně rozvodů umí úpěkně zabloudit,
mně osobně tuto zimu asi skočilo o zub čerpadlo lil jsem pořád olej mrazy zkoučel jsem co to vydrží miloš
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak se zeptej kolik jednotek máš s aktuálním palivem to zde ještě nebylo,
co vím já tak na to štelování každý kašle udělá rozvody na rysky a zdar, tak mně to i kdysi naučil borec z autorizáku,
co mám manuál tam o vagu taky nepíšou, co si pamatuji za poslední období tak při velké snaze jsem v toleranci nebyl vždy jsem musel čerpadlo poklepnout a vagem seřídit miloš
co vím já tak na to štelování každý kašle udělá rozvody na rysky a zdar, tak mně to i kdysi naučil borec z autorizáku,
co mám manuál tam o vagu taky nepíšou, co si pamatuji za poslední období tak při velké snaze jsem v toleranci nebyl vždy jsem musel čerpadlo poklepnout a vagem seřídit miloš
Covece, tam je jedina moznost, kama se RO muze dostavat do klikove skrine a kontaminovat olejovou napln. Jedine pres valce/pisty, nespaleny se pravdepodobne stira do klikove skrine... U primych vstriku je bohuzel riziko stirani RO do mazaci naplne vetsi, nez u neprimeho vstrikovani...radekandy píše:Zdarec hoši. Tak jsem dnes zjistil, že mi přibývá trochu olej v motoru. voda se neztrácí. Takže mám podezření, že se tam dostává ten řepkovej. Poradtě co s tím? Kudy všude se to tam může dostávat a co by mohlo být nejpravděpodobnější?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud nemas dvounadrz a startujes na olej, nebo i na smes oleje a nafty, tak je to jasneradekandy píše:Zdarec hoši. Tak jsem dnes zjistil, že mi přibývá trochu olej v motoru. voda se neztrácí. Takže mám podezření, že se tam dostává ten řepkovej. Poradtě co s tím? Kudy všude se to tam může dostávat a co by mohlo být nejpravděpodobnější?
.. nestraš ho, můžou to být i jen těsnění pod vstřikama ... pak to ve vaně přibývá i při provozu na nafturadluk píše:pokud nemas dvounadrz a startujes na olej, nebo i na smes oleje a nafty, tak je to jasneradekandy píše: napsal:
Zdarec hoši. Tak jsem dnes zjistil, že mi přibývá trochu olej v motoru. voda se neztrácí. Takže mám podezření, že se tam dostává ten řepkovej. Poradtě co s tím? Kudy všude se to tam může dostávat a co by mohlo být nejpravděpodobnější?
GIV Variant TDi ???kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
radekandy píše:Jojo, jedná se o mojí ochcávku A je to klasická 81 kW tj. ne PD ale rotačka. Chci ještě udělat pokus, že vyjedu zbytek nádrže, natankuju čistou naftu, vyměním olej a pak se uvidí zda přibejvá dál nebo ne. A ještě se chci zeptat, jestli to tam může jít i třeba přes čerpadlo?
nemůže čerpadlo teče na zem, přez čerpadlo to teče tak třeba u fordů, že máš čerpadlo vražené do bloku,
mně by zajímalo vag, nastavení start, tdi graf a kde máš předstřik miloš
nemůže čerpadlo teče na zem, přez čerpadlo to teče tak třeba u fordů, že máš čerpadlo vražené do bloku,
mně by zajímalo vag, nastavení start, tdi graf a kde máš předstřik miloš[/quote]
Takže jsem byl u známého na Vagu a byl tam strašně malý předvstřik ,tušim že 1°, tak se zvednul na 6° což by vzhledem k tomu, že ten olej pomaleji hoří mohlo trošku pomoct. Pak jsme zvedli startovací dávku z 32768 na 33268, protože to za tepla dost na hovno startovalo a měl jsem to pořešený vypínačem, který odpojoval čidlo teploty a pak to chytalo na drc, ale po startu vždy trochu vylétli otáčky a dost to zahulilo, takže teď to chytá parádně i bez odpojování čidla. A další věc co chci upravit je poměr nafta olej. Vyzkoušený se míval 35 l oleje, 2,5 l benzinu, 19 l nafty a k tomu cca 70 ml VIFu. Startovalo a jezdilo to na tenhle poměr parádně, jen trochu přibýval olej ve vaně. A teď chci zkusit 35 nafty + 20 oleje. Nebo nemáte to někdo už náhodou vyzkoušený?
mně by zajímalo vag, nastavení start, tdi graf a kde máš předstřik miloš[/quote]
Takže jsem byl u známého na Vagu a byl tam strašně malý předvstřik ,tušim že 1°, tak se zvednul na 6° což by vzhledem k tomu, že ten olej pomaleji hoří mohlo trošku pomoct. Pak jsme zvedli startovací dávku z 32768 na 33268, protože to za tepla dost na hovno startovalo a měl jsem to pořešený vypínačem, který odpojoval čidlo teploty a pak to chytalo na drc, ale po startu vždy trochu vylétli otáčky a dost to zahulilo, takže teď to chytá parádně i bez odpojování čidla. A další věc co chci upravit je poměr nafta olej. Vyzkoušený se míval 35 l oleje, 2,5 l benzinu, 19 l nafty a k tomu cca 70 ml VIFu. Startovalo a jezdilo to na tenhle poměr parádně, jen trochu přibýval olej ve vaně. A teď chci zkusit 35 nafty + 20 oleje. Nebo nemáte to někdo už náhodou vyzkoušený?
AUDI A4 B8 3.0TDI