Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Zkušenosti Nafta+Olej / Octavia TDi Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Zkušenosti Nafta+Olej / Octavia TDi
PříspěvekZaslal: ne únor 07, 2010 9:27 am Citovat
sneck05
Sběrač informací
Založen: 6.2.2010
Příspěvky: 27




Rad bych se dozvedel o vasich zkusenostech a praktickych radach pri pouziti tohoto pro me dost netradicniho paliva..
Na co vsechno si davat pozor-pri vymenach??
Problemy,co muzou nastat.....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Re: Zkusenosti nafta+olej-Octavia TDi
PříspěvekZaslal: ne únor 07, 2010 12:17 pm Citovat
deflector
Přispěvovatel
Založen: 6.4.2008
Příspěvky: 340




sneck05 napsal:
Rad bych se dozvedel o vasich zkusenostech a praktickych radach pri pouziti tohoto pro me dost netradicniho paliva..
Na co vsechno si davat pozor-pri vymenach??
Problemy,co muzou nastat.....


procti si toto forum a dostanes odpovedi na te otazky!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 07, 2010 4:17 pm Citovat
sneck05
Sběrač informací
Založen: 6.2.2010
Příspěvky: 27




no prave,ze jsem je bohuzel nenasel,jde me hlavne o Tdi,ne o zadne nakladaky atd,snad to neni takova hruza to sem napsat,bude to treba zajimat i jine uzivatele,kteri vlastni octavky,samostatne tema tu neni
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
octavia tdi
PříspěvekZaslal: ne únor 07, 2010 5:34 pm Citovat
JanDiesel
Přispěvovatel
Založen: 29.6.2006
Příspěvky: 138
Bydliště: Zilina




tu sa riesia 99,9% osobne auta, nie nakladaky.Mas tam rotacne cerpadlo Bosch tak podla toho citaj, prispevky o TDi PD mozes teda vynechat.Ked sa ti nechce skusat az do akeho pomeru mozes miesat, namontuj druhu nadrz a prepinaj palivo.Start na naftu, po ohriati motora olej a pred vypinanim motora vecer v garazi este minutka na naftu, aby sa preplachlo cerpadlo a rano to dobre startovalo.

_________________
AGR 66kW seria
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 07, 2010 7:08 pm Citovat
lesek
Přispěvovatel
Založen: 1.7.2007
Příspěvky: 653
Bydliště: Praha




co maš ta TDI? AGR nebo už něco s VGT? U přímého vstřiku hrozí stírání oleje do olej náplně, musí se hlídat hladina oleje jinak to má dost hrůzné následky. Chtělo by to aby se přihlásil nějaký uživatel s TDI rotačkou a napsal své zkušenosti. Lešek

_________________
Skoda Octavia 1,9TDI, 96kW, ASZ__VW T4 Multivan 2,5TDI, 111kW, AXG__VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ__Skoda Fabia II combi 1,9TDI, 77kW, BSW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po únor 08, 2010 10:59 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29601
Bydliště: Strážnice




psal jeden taxikář ze slovenska najezdí 10.OOO km měsíčně zkušenosti snad 300.OOO leje napřímo bez úprav a ty naše debaty mu byli k smíchu,

jinak napiš kolik jezdíš ročně, zda si trošku mechanik, miloš
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po únor 08, 2010 11:28 am Citovat
sneck05
Sběrač informací
Založen: 6.2.2010
Příspěvky: 27




lesek napsal:
co maš ta TDI? AGR nebo už něco s VGT? U přímého vstřiku hrozí stírání oleje do olej náplně, musí se hlídat hladina oleje jinak to má dost hrůzné následky. Chtělo by to aby se přihlásil nějaký uživatel s TDI rotačkou a napsal své zkušenosti. Lešek


zatim octavku nemam,nevim presne,ale motor asi 66 nebo 81kw,takze tohle nevim:AGR nebo už něco s VGT?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po únor 08, 2010 11:29 am Citovat
sneck05
Sběrač informací
Založen: 6.2.2010
Příspěvky: 27




slovacek.milos napsal:
psal jeden taxikář ze slovenska najezdí 10.OOO km měsíčně zkušenosti snad 300.OOO leje napřímo bez úprav a ty naše debaty mu byli k smíchu,

jinak napiš kolik jezdíš ročně, zda si trošku mechanik, miloš


co ma za auto?? a jaky jezdi pomer??
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po únor 08, 2010 11:33 am Citovat
lesek
Přispěvovatel
Založen: 1.7.2007
Příspěvky: 653
Bydliště: Praha




no AGR má ještě obtokový turbo a ty novější TDI rotačky maj už VGT turbo. Ale bude to asi prašť jako uhod jestli na to někdo lítá vpohodě... Jen ten obtok bude možná míň choulostivej, to variabilní turbo budeš pořád jenom čistit a bude ti padat do nouzáku. Jakej máš rok výroby? Lešek

_________________
Skoda Octavia 1,9TDI, 96kW, ASZ__VW T4 Multivan 2,5TDI, 111kW, AXG__VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ__Skoda Fabia II combi 1,9TDI, 77kW, BSW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po únor 08, 2010 11:37 am Citovat
sneck05
Sběrač informací
Založen: 6.2.2010
Příspěvky: 27




lesek napsal:
no AGR má ještě obtokový turbo a ty novější TDI rotačky maj už VGT turbo. Ale bude to asi prašť jako uhod jestli na to někdo lítá vpohodě... Jen ten obtok bude možná míň choulostivej, to variabilní turbo budeš pořád jenom čistit a bude ti padat do nouzáku. Jakej máš rok výroby? Lešek

jeste nemam octavku uvazuju o koupi,do roku 2003,myslim,ze asi ARG ventil,ale nevim presne..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 02, 2010 3:48 pm Citovat
Ivanek007
Přispěvovatel
Založen: 2.1.2010
Příspěvky: 526
Bydliště: Kolín




hochu krapet si pletes pojmy z dojmy. AGR je typ motoru ten ventil je EGR.
Jinak ja s octavii najezdil 20.000 a bez problemu. nyni ale misto rostliny z kauflandu jezdim na Trafo olej. jinak rostlina z obchodaku smrdí, ale jede to dobre a za pekny penize.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 02, 2010 5:22 pm Citovat
radluk
Aktivista
Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 1672
Bydliště: Uherske Hradiste




Nic proti, ale i nakladaky maji vstrikovaci systemy PD, CR v kombinaci s preplnovanim turbodmychadlem (aby tady zase nekdo neslovickaril, ze TDi je jen trademark VW), v podstate taky stejny motor jak v tech slavnych TDI, fakt nechapu, co na tom kolikrat lidi vidi. Osobne nevidim zadny rozdil mezi TDI a soudobym motorem v nejakem traktoru, sklizeci mlaticce, nakladnim aute nebo osobnim automobilu...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
úbytek výkonu
PříspěvekZaslal: st červen 16, 2010 1:02 pm Citovat
iridium
Přispěvovatel
Založen: 29.3.2010
Příspěvky: 67
Bydliště: JM




Ahojte všichni, Mám oct 2001 TDi není to PD ani CR. RO jezdím už čtvrtým měsícem. pokud jedu na čistý tak pohoda ale jen jednu nádrž. Potom to začne tu a tam hůř akcelerovat jako kdyby se později přidávalo turbo. Pomůže natankovat do skoroprázdné nádrže čistou naftu, hodně tomu zatápět pár desítek Km a zase vesele můžu dolejt olej. Nevím co to může dělat ale mám podezření jestli to nezasírá turbo nebo kat. (turbo má proměnnou geometrii lopatek (nevím jak se tomu nadává)a je půl roku po repasi takže čistý jako dětská prdýlka. )

_________________
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Re: úbytek výkonu
PříspěvekZaslal: st červen 16, 2010 1:33 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29601
Bydliště: Strážnice




iridium napsal:
Ahojte všichni, Mám oct 2001 TDi není to PD ani CR. RO jezdím už čtvrtým měsícem. pokud jedu na čistý tak pohoda ale jen jednu nádrž. Potom to začne tu a tam hůř akcelerovat jako kdyby se později přidávalo turbo. Pomůže natankovat do skoroprázdné nádrže čistou naftu, hodně tomu zatápět pár desítek Km a zase vesele můžu dolejt olej. Nevím co to může dělat ale mám podezření jestli to nezasírá turbo nebo kat. (turbo má proměnnou geometrii lopatek (nevím jak se tomu nadává)a je půl roku po repasi takže čistý jako dětská prdýlka. )



palivový filtr nebo netěsnost palivové soustavy miloš
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červen 16, 2010 1:46 pm Citovat
iridium
Přispěvovatel
Založen: 29.3.2010
Příspěvky: 67
Bydliště: JM




To si nemyslím Smutn? Filtr mám nový a kdyby to byl palivový systém tak by to dělalo jak tam ten olej naleju ale ono to začne někde za půlkou nádrže. Navíc si říkám i kdyby to ten palivový systém byl to by snad cukalo nebo bych nebyl schopný s tím letět přes 190. Ono to pak táhne ale ne od spoda, turbo zatáhne až tak nad 2,5tis ot.

_________________
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zkušenosti Nafta+Olej / Octavia TDi
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 8  
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.