Zkušenosti Nafta+Olej / Octavia TDi
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dakujem Vám obom, taku koncentraciu ako pisal milos som necakal, takze keď sa budem drzat okolo tych 20% tak by to malo byt O.K Ešte raz vdaka
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Tak nás zima trošku vyskúšala.
Po dlhotrvajúcom relatívne teplom počasí prišla dosť zhurta a ja som svoju jednoduchú zmes 90% olej 10% nafta nestihol minúť.
Skúsenosť je nasledovná : Keďže som včera zabudol prepnúť pred vypnutím motora na naftu, ráno som musel použiť náhradné vozidlo (Felícia 1,6), pretože oktávka pri -16 nenaštartovala. Zaujímavé ale je, že akonáhle sa "oteplilo" na nejakých -5, či 6 stupňov, bolo po probléme a za cca 2 sekundy motor naskočil.
Keďže ale mrazivé počasie zrejme potrvá dlhšie, dotankoval som čistú naftu do plnej a ďalšie experimenty budú až na jar.
Prajem Vám všetkým pekné sviatky a veľa uspešných kilometrov v nasledujúcom roku.
Po dlhotrvajúcom relatívne teplom počasí prišla dosť zhurta a ja som svoju jednoduchú zmes 90% olej 10% nafta nestihol minúť.
Skúsenosť je nasledovná : Keďže som včera zabudol prepnúť pred vypnutím motora na naftu, ráno som musel použiť náhradné vozidlo (Felícia 1,6), pretože oktávka pri -16 nenaštartovala. Zaujímavé ale je, že akonáhle sa "oteplilo" na nejakých -5, či 6 stupňov, bolo po probléme a za cca 2 sekundy motor naskočil.
Keďže ale mrazivé počasie zrejme potrvá dlhšie, dotankoval som čistú naftu do plnej a ďalšie experimenty budú až na jar.
Prajem Vám všetkým pekné sviatky a veľa uspešných kilometrov v nasledujúcom roku.
Octávia 1,9 TDI 66Kw
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jojo, přesně, jak píše Miloš. Mám před garáží v malých skleničkách směs 10, 20 a 30 % Naturalu 95 v přefiltrovaném friťáku a třeba 10 % bylo dneska jako sádlo a vůbec neteklo, 20 % už celkem teklo, ale dole bylo dost sedlého tuku a 30 % teklo dobře a tuku dole minimum.
No a pak ještě skleničku směsi 50/50 friťáku s etanolem, ale to byl omyl, to tu kdysi někdo psal, že se dá friťák ředit etanolem a já to chtěl vyzkoušet...no to jsem si dal...vůbec se to nespojí. Když s tím zatřepu, tak se vytvoří oranžová emulze, ale hned se začne oddělovat, jako voda s olejem a etanol je nahoře a nezředěný friťák sedí na dně. Takže etanolem neředit!!!
No a pak ještě skleničku směsi 50/50 friťáku s etanolem, ale to byl omyl, to tu kdysi někdo psal, že se dá friťák ředit etanolem a já to chtěl vyzkoušet...no to jsem si dal...vůbec se to nespojí. Když s tím zatřepu, tak se vytvoří oranžová emulze, ale hned se začne oddělovat, jako voda s olejem a etanol je nahoře a nezředěný friťák sedí na dně. Takže etanolem neředit!!!
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já už nevím nejezdil jsem na to jen jsem zkoušel že to taky de spojit lih prostřednictvím acetonu s látkama které se s lihem dělípepe276 píše:Nevím kdo, ale někde jsem to tu kdysi četl. Zkusím do toho tedy kápnout trochu acetonového ředidla, jestli to ještě něco udělá. Kolik jsi ho do toho dával, Miloši?
Do teď jezdím na olej naředěný E85 cca 15%-20% podle zimy, plus velký panák acetonu do 20L, +VIF, zamíchám, udělá to pěnu a zakalí se to, po minutě je to krásně čiré, řidké a spojené.. Nechávám taky odlito ve skle abych věděl co je v nádrži a neodělilo se mi nikdy nic, ani v létě, ani v zimě.. Vyjeťák, hydrauliku, převoďák atd ředit benzinem, rostlinný olej E85.. S E85 když někde ukápnu, nelepí se to po uschnutí jako když to je naředěné benzinem a lépe to chytá než s benzinem.. Za mě E85 rozhodně ano, je levnější a je ho potřeba na ředění méně než benzinu..
W210 290TD
Takže moja Octavka zažila klinickú smrť 1,9 TDI 66kw AGR + chip od MTE to v nedeľu už nezvladla. Poviem cely pribeh. Išiel som po frajerku domov, asi 5km od domu som sa nechal obehnuť buducim švagrom na Golfe 4 ASZ 96kw. Zavesil som sa za neho a trošku ponahaňal, dlhy, strmy a tiahly kopec za 3 podlaha a tak 4 podlaha, nepredbehol som ho ale ani mi neušiel s dobrym pocitom v srdci som naložil frajerku a davaj pianko tempom 10km do mesta. Tam som auto odstavil pred podnikom a išli za partiou. Asi o 3 hodiny sme vyšli, sadli do auta a naštartoval som. Veľmi ťažky štart, auto chitilo a išlo akoby na tri valce. Triaslo celym autom. Opatrne som vyrazil a pokojne odviezol frajerku 10km domov a tak 10km k sebe domov. Na druhy deň rano pokus o štart, zase akoby na tri valce a husty biely dym z vyfuku okoreneny vôňou nespalenej nafty s nadychom hranoliek a rezňov. Povoľoval som trubky ku vstrekovačom a z poslednej trubky na štvrtom valci neskutočne množstvo nafty, ako zo zahradnej hadice. Tak vstreky von, na stolicu a na moje prekvapenie prašili dobre. Vypral som ich v ultrazvuku a prašili paradne. Tak som pozhaňal druhe čerpadlo a našiel mechanika čo mi to prehodil. Octavka zase žije. Najazdila 45 tisic kilometrov na zmes nafty a vyfritu v pomere 50/50. Zmes filtrovana, posledny filter jemny z LIAZky. Čerpadlo som zohnal za 100 eur, takže sa jazdi veselo ďalej. Netvrdim že čerpadlo odišlo kvoli fritovaciemu oleju, motor ma určite cez 300 tisic km. Moja otazka znie, čo sa mohlo stať v čerpadle že lialo extremne veľa nafty na jeden valec?
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Hej lejem vyfrit ktory mam zadarmo,zmiešany s naftou 50/50, filter O.K lebo ho menim preventivne, nie až keď je problem. Neviem koľko miligramov išlo na jednotlive vstreky, viem že na štvrty to bolo nasobne viac ako na ostatne. Už to nezmeram lebo v aute je druhe čerpadlo a ide ako zamlada. Auto je uplne v serii bez akejkoľvek upravy pre bio a určite nebude dvojnadrž, neni to potrebne a zbytočne to predražuje prevadzku
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 09 kvě 2016, 14:13