P boxer 2,5D rozvody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P boxer 2,5D rozvody
Shánim schema rozvodů a případně jak se co aretuje a čím..???
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 20 zář 2009, 11:01
- Bydliště: SK NM
AHOJ,TENTO MOTOR JE UPLNE JEDNODUCHY.VACKA,CERPADLO AJ KLUKA MAJU ARETACNE OTVORY.TIE UVIDIS PO ODDEKLOVANI REMENA.KLUKA SA ZAISTI CEZ OTVOR V BLOKU SMEROM DO ZOTRVACNIKA.JE TAM OTVOR V BLIZKOSTI STARTERA.POOTACAJ SI MOTOROMA KED TI BUDE MAT ZASKOCIT AR.KOLIK DO CERPADLA TAK MIERNE DOTLACAJ KOLIK ASI PRIEMER 7mm.SMEROM DO ZOTRVACNIKA.KED ZASKOCI JE TO OK.POTOM ZAARETUJ KOLESO VACKY.A MAS TO........
Oživím staré téma
Koupil jsem Boxera 2.5TDi - přímovstřik typ THX 79kW a budu vyndavat čerpadlo na přetěsnění. Ozubené kolo čerpadla má 1, nebo 2 díry na aretační šrouby, jako 1.8/1.9 D/TD-motory XUD? Na XUD jsem dělal rozvody už mockrát, ale tady ještě ne. Jde mi o to, jestli to kolo zaaretuju na oba šrouby a v klidu vyndám čerpadlo a pak ho zase dám zpět, aniž bych musel dělat rozvody(šrouby to krásně podrží), jak mi tu kdysi někdo radil, nebo jen na 1 šroub a budu muset, po zpětném namontování čerpadla, dělat i rozvody?
Díky za rady
Petr
Koupil jsem Boxera 2.5TDi - přímovstřik typ THX 79kW a budu vyndavat čerpadlo na přetěsnění. Ozubené kolo čerpadla má 1, nebo 2 díry na aretační šrouby, jako 1.8/1.9 D/TD-motory XUD? Na XUD jsem dělal rozvody už mockrát, ale tady ještě ne. Jde mi o to, jestli to kolo zaaretuju na oba šrouby a v klidu vyndám čerpadlo a pak ho zase dám zpět, aniž bych musel dělat rozvody(šrouby to krásně podrží), jak mi tu kdysi někdo radil, nebo jen na 1 šroub a budu muset, po zpětném namontování čerpadla, dělat i rozvody?
Díky za rady
Petr
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Jestli se nepletu, jsou tam 2 podobné motory, tak kolo čerpadla zaaretuješ jako u TD, ale kolík do kliky se špatně hledá, já zakolíkoval vačku a čerpadlo, označil jsem kliku zepředu u malého kolečka a buď povolit kolo od čerpadla , to zaaretovat kabelem nebo provazem ke kapotě, aby řemen byl pořád napnut, nebo řemen povolit a normálně čarpadlo vyndat , klika je označena a vačka a kolo čerpadla taky..
nepropadat panice...