Stránka 1 z 4
mam problem,spatne mi to startuje Skoda octavia 1.9 tdi
Napsal: 20 úno 2010, 19:10
od MIR.B.M.W
Dobrej potrebuji poradit mam octavii 1.9tdi 66kw rok 98 kdyz je motor studeny startuje na škrt jak je motor zahřatej tak startuje dost dlouho otec ma octavii sdi a ta startuje i za tepla na škrt ale me ne nevíte co by to mohlo delat, čerpadlo je v poradku jinak je tichej ma najeto 250tisic ma sevisni knižku
Napsal: 20 úno 2010, 19:24
od codll
mrkni treba sem
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... nestartuje ale kdyz budes hledat najdes toho mnohem vic muze to byt cidlo na teplotu startovaci davka starter atd..
Napsal: 20 úno 2010, 19:49
od MIR.B.M.W
starter mam v poradku toci dost rychle ale myslim ze to bude cidlo teploty
Napsal: 20 úno 2010, 19:55
od codll
ohrej auto a az budes mit ohrate auto odpoj zastrcku co jde do cidla a uvidis
Napsal: 20 úno 2010, 19:56
od codll
a pak zastartuj

Napsal: 20 úno 2010, 20:12
od supermuf0090
MIR.B.M.W píše:
starter mam v poradku toci dost rychle ale myslim ze to bude cidlo teploty
podivej se , jakej mas predvstrik , jestli je malej muze to byt tim , dale koukni na cidlo teploty paliva
Napsal: 20 úno 2010, 21:01
od MIR.B.M.W
skusim to,ale je divni kdyz je studeny tak chytne na škrt jak je teplej tak mu to dil trva nez chytne
Napsal: 20 úno 2010, 21:25
od kadlos
zdravim,me na ma Okte to delalo to same,vag mi psal cidlo teploty, vymeneno a porad starty za tepla na prd,predvstrik ok a vse okolo taky az jednou rano vlezu do auta a baterka po smrti,tak jsem koupil novou 74Ah a najednou to startuje na jedno otoceni i za tepla.Tdi potrebuji za tepla spravne startovaci otacky,jak jsou o malinko nissi uz to dela neplechu.Tot ma skusenost
Napsal: 20 úno 2010, 21:36
od libor.98
Pokud ti to teply po odpojení čidla teploty chytne hned tak ti pomuže toto:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1932
Napsal: 21 úno 2010, 16:48
od MIR.B.M.W
takze koupim to cidlo teploty a novou baterku mam ji nanic jak je větsi zima tak nedrži proud a uvidm co dal pak napisu jak to dopadlo
Napsal: 21 úno 2010, 16:52
od kadlos
uvidis urcite se to zlepsi
Napsal: 21 úno 2010, 16:53
od kadlos
a dej tam aspon 74Ah
Napsal: 21 úno 2010, 18:03
od supermuf0090
MIR.B.M.W píše:skusim to,ale je divni kdyz je studeny tak chytne na škrt jak je teplej tak mu to dil trva nez chytne
za studena je predvtrik vetsi a s ohratym motorem klesa
Napsal: 21 úno 2010, 18:07
od MIR.B.M.W
supermuf0090 píše:MIR.B.M.W píše:skusim to,ale je divni kdyz je studeny tak chytne na škrt jak je teplej tak mu to dil trva nez chytne
za studena je predvtrik vetsi a s ohratym motorem klesa
ten predstrik si asi sam neudelam vid
Napsal: 21 úno 2010, 18:09
od supermuf0090
MIR.B.M.W píše:supermuf0090 píše:MIR.B.M.W píše:skusim to,ale je divni kdyz je studeny tak chytne na škrt jak je teplej tak mu to dil trva nez chytne
za studena je predvtrik vetsi a s ohratym motorem klesa
ten predstrik si asi sam neudelam vid
nejdriv koukni na TDI grafu jakej je a koukni na vagu na ty teploty