Dojezdil jsem-escort

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Dojezdil jsem-escort

Příspěvek od ACEMajky »

Tak jsem dojezdil, za mrazu nenastartuju uz pri -6 stupnich

zde start pri -7 http://www.acemajky.com/start.wav

nevim cim to je, ale problemy zacali kdyz sjem michal pred zimou naftu s olejem - 1:1, testovalsjem to a jelo to nadherne, vyjezdil sjem asi 4 nadrze nez zacala jit teplota pod -10 a zacalo to houstnout a uz jsemmel strach - takze problemy zacali tim, ze zacalo tect cerpadlo BOSCH mezi vysokotlakou casti a nizkotlakou, vymenil se O krouzek a od ty doby problemy....


Tedje auto v servise, studeny nema tlaky a teply jo (studen 700ot a teply 1500ot na volnobeh, asi jak to chytne kompresi)...

Pak dam vedet co s tim je, objetoval jsem jeste nejaky prachy nechal to kuchnout. Jeno na okraj, motor je 2 roky po GO - vymena pistu, vybrus, ....

Motorvej olej meneny po 9000-10 000km a pouzil jsem nejaky starline - mam taky podezreni na nej - najelsjem na nem asi 13-14 000km
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
TTom
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 led 2006, 09:50

Příspěvek od TTom »

Na většině webů o provozu na rostl. olej, se píše o nevhodnosti míchání nafty s olejem. Kdo se chce vyvarovat problémů, přestavuje auto na dvounádržový systém. S tepelným výměníkem a možností proplachu naftou, před delšim odstavením auta.
Skype Me: lerunka
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

No na zadnym webu sjem to pred 4-5 mesici necetl, kamos s escortem a lucas cerpadlem v te dobe mel najeto na smes 1:1 uz 40 000km
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Vypadá to na zapečený kroužky.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

Přesně tak jak píše ORIGOŠ. Za nejpravděpodobnější příčinu obtížného startu si vzhledem k tomu, co píšeš, tipuju zapečené pístní kroužky. Bylo už mnoho o tom napsáno. Dlouhodobý provoz naftového motoru bez úprav na rostlináč je riziko, protože ten olej je hustej a nerozpráší se tak dokonale jako nafta. Tak nanejvýš do 30% oleje v naftě by to ještě šlo. Kdo jezdí půl na půl, měl by u komůrkových motorů zvednout otevírací tlak vstřikovačů a posunout počátek vstřiku nafty na čerpadle na "dřív" .

Jinak dvounádržovej system a předehřev se všim všudy tzn. silnější potrubí, extra filtr pro rostlináč a extra pro naftu, předehřev PŘED filtr, startovat a vypínat na naftu, pokud je auto odstavený dýl jak hodinu. Pak nejsou problémy. A hodně si o té problematice přečíst !!! :)
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

nic si z toho nedělej já mám taky escorta 1996 66 Kw. Jezdím na samotnej vyjetej olej z motorů mám to předělaný na dvounádržovej systém vlastní výroby krom ventylů. No a starty při těch extra mrazech nic moc. Mám tam 80 tku baterku, je to ta největší co tam šla napasovat ( za 300 kč od kámoše co to tahá z německy :-) ) Dával jsem i nový žhavící svíčky a stejně nic. Jen to poblafává a nenaskočí to. Zkoušel jsem ti i se startovacím sprejem něco jako éter, teo už má někdy snahu ale ve velkých mrazech taky prd. Takže roztah. To už je pak lepší stačí aby se to párkrát protočilo asi na 20 metrech to chytne a pak pohoda :-( je to sice trochu neštastné řešení, ale pak když už to chytne tak jedu zadara :-). Teď když to trochu pominulo ty mrazy tak stejně bez sprejový podpory to chytá dost na prd. I Když je to propláchnutý naftou. No teď ještě začalo něco klepat, tak možná něco se vstřikem. No zatím to ale jezdí. Jinak mám tam Lucase zatím funguje
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

Kuba - jj precist, ja cetl, komplet cely stary forum v te dobe - do listopadu - do doby, dokud sjem sdelal ty pokusy - a nic tam napsano nebylo, prave naopak, do 1:1 bylo vzdy ze je to OK :) - jako je jasny ze uz tam olej lit nebudu, predevcirem uz motor prej vrcel, mechanik s emi jeste neozval, takze jak budu vedet, co tomu bylo, napisi sem (toto tema jsem zakladal taky proto, aby si nove prichozi mohli precist, co se muze stat - kdyz na to pudou spatnou cestou jako ja.... - ale vychzel jsem z tooh, ze kamos na to jezdi s escortem a ma uz 40 000km - ale jak pises, treba ma vstriky OK a me treba otvirali na mensim tlaku (treba i to stacilo k tomu, aby jemu to jelo dal a me ne - teda jako po case)

:)
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

TTom píše:Na většině webů o provozu na rostl. olej, se píše o nevhodnosti míchání nafty s olejem. Kdo se chce vyvarovat problémů, přestavuje auto na dvounádržový systém. S tepelným výměníkem a možností proplachu naftou, před delšim odstavením auta.

tak konkretne tady na www.rapidoil.cz je psany ze se rostliny olej muze michat s naftou, sleduji nabidku delsi dobu a premyslim ze to necham prekopat od nich,ale jeste si pisu nejaky dotazy na papir a ty jim pak predlozim a pockam na vyjadreni (hm)
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
tucnak007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 26 led 2006, 21:10

Příspěvek od tucnak007 »

Asi mas dost penez kdyz si to nechas od nich to co ti daj oni za 30 000 tak sam sezenes za 3 000.Akorad stim zabijes 1 den.Nebo jestli vydelas 27 000 za den tak ti to vyjde nastejne.
tucnak007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 26 led 2006, 21:10

Příspěvek od tucnak007 »

Nekde jsem cet,ze filtruje olej prez filtry z liazky a nevim kde by me zajimalo kolik oleje prefiltruje,nez je vymení vlozky.
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

Tak za 3.000 to asi teda neseženeš - vždyď už ta přídavná nádrž něco stojí. Ale podle těch dílů tipuju že se to dá sehnat kolem 10.000,-- . Hovořím o tom, co tam má RAPIDOIL. Jinak je to pochopitelně levnější. Dobře nadimenzovat tepelněj výměník, velkoryse navrhnout potrubí z přídavný nádrže, používat kvalitní materiály ( svorky, dát si práci s pájenim apod. ) a uvidíš, že se Ti to vyplatí, hlavně, když toho hodně najezdíš.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

tucnak007 píše:Nekde jsem cet,ze filtruje olej prez filtry z liazky a nevim kde by me zajimalo kolik oleje prefiltruje,nez je vymení vlozky.
no já mám doma čerpadlo kterým to tahám ze sudu a pak to ženu přes ty filtry. Mám tam jednu vložku zhruba na 2 200l sudy. Zatím to šlape. Filtruju ale vyjetej olej ne fritovací
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

tucnak007 píše:Asi mas dost penez kdyz si to nechas od nich to co ti daj oni za 30 000 tak sam sezenes za 3 000.Akorad stim zabijes 1 den.Nebo jestli vydelas 27 000 za den tak ti to vyjde nastejne.

dost penez nemam,a prave proto bych si to nechal udelat od nich,uz jen z toho duvodu kdyby se mi neco stalo s motorem. na tipo co mam kaslu tam je mi to jedno,to naftu videlo naposledy u majitele prede mnou,ale jdemi o lancii a tam je TDS a pokud to prekopu tak chci od nich zaruku a to mi za to stoji.planuju ze si auto jeste necham a najedu od dubna asi 100km denne v tydnu.tak pro to ,jinak ted mam najety 243tis
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Uživatelský avatar
Apfel
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 led 2006, 13:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Apfel »

aha,tak to jsem zvědavej,jak ti daj záruku na motor! (rofl)
Renault Scenic 1.9dti
tucnak007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 26 led 2006, 21:10

Příspěvek od tucnak007 »

POchybuju ze ti daj zaruku na motor./psal jsem jim jestli nejak upravujou motor a jeste nenapsaly.A urcite ti nikdo neda zaruku na starej motor.Jinak me naklady 4x400kc za ventily,t-kusy 2x40kc,prechody na hadice z tech t-kusu 6x15kc,vypinace 4 za 100kc,plastovej kanistr od destilovany vody 5l,tepelnej vymeník asi na 100kc,hadice cca 100kc,topne spirala do toho kanistru z trubicky na plyn 8mm o delce 2m cena 18kc,naftovy filtr malej palstovej 30kc,nejake kabely.SORY asi jsem se prepocítal vejdu se do 2000Kc.Tedka ma 5 litrovej kanistr na olej v lete to otocim na naftu.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“