jakou zvolit tloušťku HDS od Renovaku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Bydliště: Zruč

jakou zvolit tloušťku HDS od Renovaku

Příspěvek od SupermanXXX »

Ahoj budu posílat lamelu na přeobložení, někdo říkal že když se to nechá udělat širší tak se tím zvedne i přítlak a pak to vydží větší krouťák, což mi přijde logický. Má s tím někdo zkušenost? jakou zvolit tloušťku?
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

orig je 3.2, většina dává 3.5mm, je to osvědčené. někdo dal 4mm a někdo v poho a někdo už měl problém.
mám 3.5
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

a co treba dat aby to znieslo co najvetsi krutak...keramiku?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

keramiku a silnější přítlačák ale počítej že lamela + přítlačák = 20tisíc kč (wallbash)
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

velký přenos velkýho krouťáku si žádná velké výdaje :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

opice- banány :D
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Obrázek
(LOL) :-D
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

cupra píše:a co treba dat aby to znieslo co najvetsi krutak...keramiku?
keramiku bych nedával, jestli používáš auto k běžnému ježdění

keramická spojka má jen polohu vypnuto/zapnutu nic mezitím

jinak lamelu mám na alfě origo 3,5 mm tak uvidím co to udělá
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

2x3,5mm sauledy a WR6 , vpohodě pobere 450Nm.
Na 5q stačí tohle ,žádní smradlaví opice
http://www.pemi.cz/drogerie/detail.asp? ... D=62852291 (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

misoVW píše:Obrázek
(LOL) :-D
...si trieda Miso.. (rofl) (rofl) (rofl) (noteeth) :D :punk:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

ja mám spojku z ATD, lamela Reybestos, obloženie 2 x 4mm, spokojnosť, udržala 430Nm.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Chlapi zkousel jste nekdo preoblozit lamelu 240mm z dvouhmoty ?
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

Branislav Farkaš píše:ja mám spojku z ATD, lamela Reybestos, obloženie 2 x 4mm, spokojnosť, udržala 430Nm.
kolik je serie?? 3,5mm
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

3,2
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1417
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Milo75 píše:
cupra píše:a co treba dat aby to znieslo co najvetsi krutak...keramiku?
keramiku bych nedával, jestli používáš auto k běžnému ježdění

keramická spojka má jen polohu vypnuto/zapnutu nic mezitím

jinak lamelu mám na alfě origo 3,5 mm tak uvidím co to udělá
Když to nevíš jistě, tak nepiš hlouposti a neodrazuj druhé. Keramika neni žádný vypnuto/zapnuto. Již spousta členů zde na foru má v autě keramiku a rozjezdy jsou naprosto v pohodě. Osobně jsem měl dvě ve svym ex golfu a pedál je tvrdší ( jde jen o zvyk),ale jinak žádnej problém. V žádnym případě se nedá mluvit o on/off. Jezdil jsem s tim Praze v kolonách a pohoda...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“